Μαραθώνιος 2017: Ποιοι celebrities συμμετείχαν στον 35ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας;

Όλα όσα είδαμε στα social media για τον #ama2017.

13.11.2017

εχεις διαβασει

Με έναν εντυπωσιακό αριθμό και ρεκόρ συμμετοχών ξεκίνησε το πρωί της Κυριακής ο 35ος Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας. Ανάμεσα στους 51.000 δρομείς υπήρξαν και αρκετοί Έλληνες celebrities που έτρεξαν για καλό σκοπό. Δες παρακάτω τι ανέβασαν στα social media τους.

Μαραθώνιος 2017: Ποιοι celebrities συμμετείχαν;

Διάβασε επίσης: Τι έτρωγε πραγματικά η Ειρήνη Παπαδοπούλου πριν το Survivor!

Διάβασε επίσης: Η Νικολέττα Ράλλη ποζάρει για το Shape!

 

Yupiii Daily Update

Μαίρη Συνατσάκη Η γυμνή εμφάνιση στη σκηνή, ο λόγος που δεν συνεργάστηκε με τη Ντορέττα & οι διακοπές με τους πρώην μαζί με τον σύντροφό της

Βίκυ Σταυροπούλου Όσα είπε για τα χαμηλά νούμερα του “Money Drop” & η ερώτηση που την έφερε σε αμηχανία on air

Ελένη Μενεγάκη Οι χριστουγεννιάτικες περιπέτειες με τα παιδιά της & το σχόλιο περί πέμπτης εγκυμοσύνης

Είμαι πολύ χαρούμενη για τη φετινή μου συμμετοχή και ακόμα περισσότερο για το ρεκόρ συμμετοχών στο πλαίσιο της ενίσχυσης του Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία» και του Περιφερειακού Γενικού Νοσοκομείου Παίδων «Παναγιώτη & Αγλαΐα Κυριακού» Μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες 👏🏼 _______________________________________________________________________________________________________________ Photo credits 📸 @kleoniki.visuals #ama2017 #athensmarathon #5km #saucony #sauconyoriginals #sauconygreece #ad

A post shared by Konstantina Spyropoulou (@konstantinaspyropoulou) on

Run to change diabetes. Π.Ε.Α.Ν.Δ. #helppeople #hugpeople #lovepeople #appreciatelife #life #forgive #live

A post shared by Sofi Pasxali (@sofipasxali) on

 

 

 

Περισσότερα από Fitness

Σταμάτησες να ασκείσαι; Σε πόσο καιρό χάνεις τη φόρμα σου;

Άφησες το μεγαλύτερο μέρος του χειμώνα να περάσει χωρίς να γυμνάζεσαι και τώρα αναρωτιέσαι σε πόσο καιρό θα επανέλθεις στη φυσική σου κατάσταση. Πόσο εύκολο (ή δύσκολο) θα είναι; 

10 fitness κανόνες για να αποκτήσεις τέλειο σώμα!

Δοκίμασε αυτές τις 10 επιστημονικά κατοχυρωμένες συμβουλές και θα μεταμορφώσεις το σώμα σου σε σέξι και σφιχτό σε χρόνο μηδέν!

#SHAPEchallenge: Οι επιστήμονες συνιστούν να σηκώνεσαι κάθε 30 λεπτά από την καρέκλα και θα το κάνουμε για 1 εβδομάδα!

Μόνο όταν το καθισιό διακόπτεται ανά τουλάχιστον μισή ώρα, μειώνεται ο αυξημένος κίνδυνος πρόωρου θανάτου, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Θέλεις γραμμωμένα πόδια; Κάνε αυτές τις ασκήσεις για τετρακέφαλους στο σπίτι

Δε χρειάζεσαι συνδρομή σε γυμναστήριο, αλλά το κίνητρο για να «χτίσει» σώμα. Εύκολα και στο σπίτι.

#shapegreece