H καυτή ρουτίνα που χτίζει six-pack στο δεκάλεπτο

Χρειάζεσαι μόνο αυτές τις 3 απλές ασκήσεις για να αποκτήσεις κοιλιά-πλάκα.

κοιλιακούς iStock

Six-pack λοιπόν. Κοιλιακοί, κοιλιακοί και ακόμη περισσότεροι κοιλιακοί. Η εμμονή όλων των αντρών κάθε καλοκαίρι είναι μια κοιλιά πλάκα, τουλάχιστον, ή ιδανικά, ένα στεγνό και γραμμωμένο six-pack. Οι περισσότεροι προπονητές λένε ότι η απόκτηση μιας επίπεδης κοιλιάς απαιτεί πολύ χρόνο και κόπο.

Όμως, ο Αμερικανονιγηριανός πρώην επαγγελματίας μποξέρ και νυν personal trainer, fitness model και ηθοποιός Ngo Okafor, έχει να σου δείξει μια ρουτίνα που όντως είναι "καυτή", αλλά αποδίδει μέσα στον ταχύτερο χρόνο που φανταζόσουν ποτέ (10 λεπτά) και με τις λιγότερες ασκήσεις (3). Και γίνεται παντού.  

Δείτε περισσότερα στο esquire.com.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i