8 ασκήσεις για να σφίξεις όλο το σώμα που συνδυάζουν box και yoga

Θα γυμναστείς χωρίς να το καταλάβεις με την υβριδική προπόνηση Box + Flow.

14.12.2019

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

Φωτογράφηση: Catherine Wessel

Tο τελευταίο trend είναι οι υβριδικές προπονήσεις κι αν το καλοσκεφτείς, το μποξ μοιάζει πολύ με τη yoga. «Πίσω από την ακολουθία των κινήσεων του μποξ υπάρχει μια “χορογραφία” με ρυθμό, ενέργεια και αναπνοές, όπως ακριβώς με τη yoga» τονίζει η Olivia Young, ιδρύτρια του Box + Flow στη Νέα Υόρκη.

Ποιες είναι οι καλύτερες ασκήσεις για γυναίκες; Απαντά η trainer Monika Kwiecien

«Με τις ασκήσεις που βασίζονται στο μποξ θα κάψεις λίπος και θα εκτονωθείς, χάρη όμως στη στάση του σώματος που θα έχεις θα σφίξει το μπροστινό μέρος του κορμού σου. Όσο για τις ασκήσεις της yoga, μπορεί να είναι ήπιας έντασης, ανοίγουν όμως τους ώμους, το στήθος, τα ισχία και κάνουν καλή διάταση στα χέρια σου λύνοντας τον κορμό σου» εξηγεί η προπονήτρια. Κάνε τα δύο είδη ασκήσεων μαζί και θα πετύχεις την τέλεια ισορροπία σώματος και μυαλού. «Επειδή το μποξ ανεβάζει την αδρεναλίνη, με τις ασκήσεις της yoga το σώμα σου θα χαλαρώσει σταδιακά, θα διατείνεις τους μυς και θα τελειώσεις την προπόνησή σου νιώθοντας ήρεμη και όχι σε υπερδιέγερση» λέει η Olivia Young.

Box + Flow στο σπίτι

Γι’ αυτή την εκδοχή του Box + Flow, που μπορείς να δοκιμάσεις στο σπίτι σου, η ίδια αντικατάστησε το σάκο με βαράκια στα χέρια. Σε όλη τη διάρκεια των ασκήσεων μποξ θα κρατάς βαράκια του 1 κιλού ώστε να έχεις παρόμοια αντίσταση με του χτυπήματος σε σάκο. «Τα μικρά αυτά βάρη σε αναγκάζουν να τεντώσεις καλά το χέρι σου σε κάθε μπουνιά ώστε να κινητοποιηθούν περισσότεροι μύες του κορμού» συμπληρώνει η Olivia Young.

Αυτές είναι οι καλύτερες ασκήσεις για γυναίκες (κορμός, ώμοι, κοιλιακοί, γλουτοί σε 5 κινήσεις)!

Η προπόνησή σου ξεκινά δυναμικά με συνδυασμούς τεσσάρων κλασικών ασκήσεων με χτυπήματα (τζαμπ, κρος, χουκ και άπερκατ) και δύο αμυντικών κινήσεων (πλαϊνή κάμψη και αποφυγή).

«Η ενέργεια πίσω από κάθε μπουνιά που ρίχνεις προέρχεται από τον κορμό σου: Πρέπει να σφίξεις τους κοιλιακούς σου και να στρίψεις τα ισχία σου, γι’ αυτό και το μποξ είναι μια σούπερ άσκηση για σμίλευση του κορμού» παρατηρεί η προπονήτρια. Μετά από δύο γύρους θα τελειώσεις με μια μίνι ακολουθία yoga για να κάνεις διάταση στο σώμα σου.

Δες παρακάτω τις ασκήσεις:

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece