#ShapePlankChallenge: Η Shape team κάνει άσκηση Σανίδα για 30 ημέρες για σούπερ σύσφιξη πριν τις διακοπές!

Οι κορυφαίες παραλλαγές αυτής της θαυματουργής άσκησης θα σε κάνουν να «χτίσεις» κορμί γρήγορα.

14.07.2016

Όλοι μιλούν για την άσκηση «σανίδα»  σαν να την επινόησε ο ίδιος ο Θεός του Fitness (αν υπάρχει).

sanida-4

Οι top trainers «ορκίζονται» στα οφέλη της, τα supermodels μοιράζονται τακτικά φωτογραφίες στα social media όπου προσποιούνται ότι απολαμβάνουν να επιδίδονται στις παραλλαγές της (χαμογελούν κιόλας, πώς το κάνουν;), ενώ οι αληθινές γυναίκες αρχικά γκρινιάζουν και έπειτα αισθάνονται περήφανες που κατάφεραν να μείνουν σε αυτή τη στατική άσκηση για περισσότερο από 1 λεπτό.

Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε το πιο hot challenge 30 ημερών με τις καλύτερες παραλλαγές της άσκησης σανίδας για να σε βοηθήσουμε να τονώσεις απίστευτα το σώμα σου λίγο πριν τις διακοπές. Η Shape Team (Μυρτώ Μήτσιου, Βίκυ Πασχάλη, Ελένη Δασκαλάκη, Νάνσυ Βλοντάκη, Σοφία Μάργαρη, Ευμορφία Σαββαΐδη) έχει ήδη ξεκινήσει, ΕΣΥ ΑΝΤΕΧΕΙΣ;

 

shapeplankchallenge3copy

Η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer μας βάζει σε πρόγραμμα και μαζί δημιουργήσαμε το απόλυτο 30DAY #ShapePlankChallenge!

«H σανίδα είναι πολύ καλή ισομετρική άσκηση για σύσφιξη και γράμμωση, με την προϋπόθεση ότι το ποσοστό λίπους είναι σε φυσιολογικό επίπεδο. Πρέπει οι αγκώνες ή οι παλάμες να είναι τοποθετημένες κάτω από τους ώμους, οι κοιλιακοί να είναι σφιχτοί, ούτως ώστε τα μπροστινά κόκκαλα της λεκάνης να είναι ” κρυμμένα ” μέσα, οι γλουτοί σφιχτοί για να διατηρούν τη λεκάνη μέσα και τα πόδια στο άνοιγμα της λεκάνης. Ο κορμός, η λεκάνη και τα ισχία πρέπει να είναι σε ευθεία. Η αναπνοή να είναι φυσιολογική, για να μην αυξάνεται η αρτηριακή πίεση. Έχει αποδειχθεί από αρκετές έρευνες ότι η ισομετρική άσκηση αυξάνει την αρτηριακή πίεση, οπότε καλό είναι όσοι πάσχουν από υπέρταση να αποφεύγουν γενικά τις ισομετρικές ασκήσεις».

Οδηγίες για να ακολουθήσεις το 30DAY #ShapePlankChallenge

  • Στο πλάνο που βλέπεις, ξεκινάμε από σανίδα για αρχάριους στα 20 δευτερόλεπτα. Αν εσύ είσαι πιο προχωρημένη, χρονομέτρα τον εαυτό σου την πρώτη μέρα και πρόσθετε 30” κάθε επόμενη. Για καθε παραλλαγή, ξεκινάς από την αρχή ανάλογα με τον πρώτο χρόνο σου και πάλι προσθέτεις 30” κάθε φορά.
  • Στο πλάνο βλέπεις 24 ημέρες – τις επόμενες 6 για να φτάσεις τις 30 μπορείς είτε να συνεχίσεις με σανίδα σε κάθε παραλλαγή που έχεις ήδη μάθει προσθέτονατρς κάθε φορά 30”, είτε να δοκιμάσεις όποια παραλλαγή από τις προαιρετικές που φαίνονται στο κάτω μέρος του πλάνου.
  • Αν χρειάζεσαι οποιαδήποτε βοήθεια με το challenge, μπορείς να μας στείλεις μήνυμα στη σελίδα μας στο Facebook.com/Shape.gr εδώ.
  • Ανέβασε κι εσύ τη φωτό ή το βίντεό σου ακολουθώντας το 30day #ShapePlankChallenge με αυτό το hashtag αλλά και το γνωστό πλέον #ShapeGreece
  • Αν θες να εκτυπώσεις το πλάνο σε μεγαλύτερο μέγεθος, κάνε κλικ εδώ.

Δες πώς θα κάνεις σωστά τη σανίδα και τις παραλλαγές της εδώ:

 

 

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

ασκήσεις γιόγκα για χαλάρωση
Ασκήσεις γιόγκα για χαλάρωση: 5 βίντεο για να καταπολεμήσεις άγχος και στρες

Επίλεξε το κατάλληλο yoga sequense για εσένα, ανάλογα με το χρόνο που έχεις στη διάθεση σου και το επίπεδο σου.

4 κινήσεις αποτοξίνωσης το πρωί για φλατ κοιλιά!

Οι τροφές που βοηθούν, η άσκηση και τι να μην φας

10 συνήθειες για να αποκτήσεις το σώμα που θες χωρίς δίαιτες και εξαντλητική άσκηση

Αυτές οι καθημερινές συνήθειες είναι ο τρόπος να μάθεις να τρως σωστά, να σηκώνεσαι λίγο από την καρέκλα ώστε να δώσεις στο σώμα σου όσα χρειάζεται.

Γιατί δεν αδυνατίζω
Γιατί δεν αδυνατίζω; 7 λόγοι που δε χάνεις άλλο βάρος

Έκανες δίαιτα και έχανες βάρος εύκολα, αλλά τώρα σταμάτησες να αδυνατίζεις; Η δρ Μαρία Ψωμά εξηγεί τι συμβαίνει και πώς θα το αντιμετωπίσεις.

Βαρβάρα Φασόη: Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια ποδηλασίας απαντά στο Q&A του Shape

Εκτός από πρωταθλήτρια ποδηλασίας είναι διαιτολόγος και spinning instructor. «Τρυπώσαμε» στην καθημερινότητα της και τα μάθαμε όλα!

#shapegreece