Φλατ κοιλιακοί με άσκηση που ΔΕΝ έχεις δοκιμάσει

Αν θέλεις επίπεδη και γραμμωμένη κοιλιά, αυτή είναι η άσκηση για να την αποκτήσεις!

16.08.2019

Γράφει: Τάνια Ζερβού

εχεις διαβασει

Οι καλύτερες ασκήσεις για κοιλιακούς σύμφωνα με την επιστήμη! (δεν είναι ροκανίσματα!)

H επίπεδη κοιλιά δεν είναι όνειρο απατηλό, αν δοκιμάσεις αυτή τη νέα άσκηση για κοιλιακούς που ανακαλύψαμε από το fitness studio «The Barre Code«, στην  Αμερική.

Πιο συγκεκριμένα, η άσκηση λέγεται V Prayer Reach, δεν χρειάζεται κανέναν εξοπλισμό ή πολύ χώρο, και γίνεται ως εξής:

Ξάπλωσε ανάσκελα και σήκωσε τα πόδια σου κάθετα στον αέρα, ανοίγοντας τα τόσο ώστε να σχηματίσεις το γράμμα «V».

  • Σήκωσε τα χέρια σου τεντωμένα μπροστά στο στήθος.
  • Κράτα τις μύτες των ποδιών σου τεντωμένες και καθώς εκπνέεις, σήκωσε το κεφάλι, τους ώμους και την ωμοπλάτη σου, ώστε τα χέρια σου να βρεθούν ανάμεσα στα πόδια σου.
  • Επίστρεψε στην αρχική σου θέση. Κάνε 3 sets των 15 επαναλήψεων.

Extra tip: Το πιγούνι σου μακριά από το στήθος. Οι ώμοι σου μακριά από τα αυτιά.

Διάβασε επίσης: 10 συμβουλές της διαιτολόγου που θα βοηθήσουν στην απώλεια κοιλιακού λίπους

Editor's Picks:

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece