Γύμνασε τον κορμό σου με αυτή την κορυφαία άσκηση

Αυτή η άσκηση θα τονώσει τον κορμό σου. Ναι, είναι δύσκολη!

dont-let-the-weekend-become-your-weak-end-picture-id800364594 Credit: PeopleImages

Συνεργάστηκε ο Άγγελος Πάπαρης, personal trainer

Οι δικαιολογίες έχουν τελειώσει κι εσένα σε χωρίζει μια ανάσα από την απόφαση να επιστρέψεις δυναμικά στην άσκησή σου. Αν το εμπόδιό σου για να ξεκινήσεις είναι ο χρόνος, αυτό το πρόγραμμα που σου προτείνουμε θα λύσουν το πρόβλημα, καθώς μπορείς να τα κάνεις οπουδήποτε και αφιερώνοντας ελάχιστο χρόνο. Έτσι, δε θα τα παρατήσεις εύκολα, ακόμη κι αν έχεις τρελό πρόγραμμα. Μπορείς, επίσης, να τα εκτελέσεις οπουδήποτε. Οπότε τίποτα δε στέκεται εμπόδιο πια στο αδύνατο, με γράμμωση σώμα σου!

Πώς λειτουργεί το πρόγραμμα

Κάνε σε κάθε κύκλο όλες τις κινήσεις με τη σειρά για 1 λεπτό. Συμπλήρωσε όσο περισσότερους κύκλους μπορείς – ή σπάσε τους στη διάρκεια της ημέρας: έναν το πρωί, έναν πριν από το μεσημεριανό και έναν το βράδυ (κάνε αυτό που είναι βολικό για τη δική σου ζωή). Όταν έχεις χρόνο στη διάθεσή σου, εκτέλεσε και τους τρεις κύκλους δύο φορές με ένα διάλειμμα 2' μετά τα 15'.

Θα χρειαστείς

Ένα σετ βαράκια των 2-3 κιλών και ένα foam roller.

Στροφές του κορμού από θέση κάμψης

Ασκεί τον κορμό.

CEPENTE

Στηρίξου στον κόκκυγα με τα πόδια τεντωμένα και σηκωμένα σε γωνία 45 μοιρών από το έδαφος και φέρε τις παλάμες προς τα δάχτυλα των ποδιών κρατώντας ίσιο το στήθος (Α).

Χαμήλωσε τον κορμό και τα πόδια μέχρι τα 30 εκ. από το έδαφος, φέρνοντας διαγώνια τα χέρια σου προς τα αριστερά καθώς τα πόδια σου στρίβουν δεξιά (Β).

Φέρε διαγώνια τα χέρια προς τα δεξιά και στρίψε τα πόδια προς τα αριστερά καθώς ανασηκώνεσαι στην αρχική θέση. Επανάλαβε. Ξεκίνα με την άλλη πλευρά (φέρε πρώτα δεξιά τα χέρια) μετά τα 30 δευτερόλεπτα.

Shape tip: Δεν έχεις foam roller; Χρησιμοποίησε ένα τυλιγμένο στρωματάκι yoga στη θέση του.

Δες τις υπόλοιπες ασκήσεις εδώ κι εδώ!

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i