Οι καλύτερες ασκήσεις για το foam roller: Ένα μικρό πρόγραμμα με roller για να το συνηθίσεις

Το foam roller μπορεί να σου πάρει το στρες και να γυμνάσει το σώμα σου όσο κανένα άλλο όργανο γυμναστικής. Χρησιμοποίησέ το σωστά και έξυπνα.

end-of-a-good-training-picture-id587804612 Credit:SrdjanPav

Συνεργάστηκε ο Σπύρος Λαμπρόπουλος, personal trainer.

Ποια είναι τα οφέλη του foam roller και πώς ακριβώς μπορώ να το χρησιμοποιήσω; Σκέψου το ως ένα εργαλείο για εν τω βάθει μασάζ. Όταν η περιτονία, ο συνδετικός ιστός που συγκρατεί τα όργανα, τα οστά και τους μυς, ερεθιστεί, σχηματίζει συμφύσεις (λωρίδες τραυματισμένου ιστού), που προκαλούν πόνο και σφίξιμο.

«Κυλώντας τον κύλινδρο με το βάρος του σώματός σου, διώχνεις την ένταση από την περιοχή όπου έχουν προσκολληθεί αυτές οι συμφύσεις – μπορείς επίσης να διασπάσεις την επώδυνη συσσώρευση γαλακτικού οξέος στους μυς, να αυξήσεις την ευλυγισία σου και να βελτιώσεις το κυκλοφορικό, βοηθώντας στην αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας» τονίζει ο Σπύρος Λαμπρόπουλος, personal trainer.

Διάβασε επίσης: Όσα πρέπει να γνωρίζεις για το foam roller

Βάλε το roller κάτω από την περιοχή που έχει πρόβλημα (οι γλουτοί, οι οπίσθιοι μηριαίοι και οι απαγωγοί είναι οι μύες που συνήθως σφίγγουν) και κύλησε αργά το σώμα σου μπρος πίσω. Κάν’ το για 30 με 60 δευτερόλεπτα για κάθε περιοχή, πριν και μετά τις προπονήσεις.

Tώρα, κάνε κι ένα μικρό πρόγραμμα με roller για να το συνηθίσεις!

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i