Σίδηρος, αλάτι & νερό για να βοηθήσεις το σώμα σου

Υπάρχουν κάποια μυστικά υγείας που θα βοηθήσουν τον οργανισμό σου να ασκείται καλύτερα και το σώμα σου να έχεις περισσότερες αντοχές. Τα ξέρεις;

Θωράκισε τον οργανισμό σου.

Θωράκισε τον οργανισμό σου.

Ο σίδηρος μειώνει το αίσθημα της κούρασης και τον εκνευρισμό, ενώ αυξάνει τις αντιστάσεις του οργανισμού στις ασθένειες. Θα τον βρεις σε τροφές όπως το κόκκινο κρέας, το κοτόπουλο, ο σολομός, τα φασόλια και τα δημητριακά. Οι ενήλικες γυναίκες χρειάζονται 18 χιλιοστόγραμμα (ml) σιδήρου την ημέρα.

Ελάττωσε το αλάτι.

Ελάττωσε το αλάτι.

Η υπερκατανάλωση νατρίου μπορεί να οδηγήσει σε υψηλή αρτηριακή πίεση, η οποία με τη σειρά της αυξάνει τις πιθανότητες για καρδιοπάθειες και εγκεφαλικά επεισόδια. ΣΗΜΕΙΩΣΕ ΟΤΙ: Η μέγιστη ημερήσια συνιστώμενη πρόσληψη νατρίου είναι 1.500 χιλιοστόγραμμα.

Ενυδατώσου

Ενυδατώσου

Το νερό βοηθά στην ισορροπία των ηλεκτρολυτών, οι οποίοι με τη σειρά τους συμβάλλουν σημαντικά στη σωστή λειτουργία του οργανισμού, ρυθμίζοντας το νευρικό και το μυϊκό σύστημα. Επιπλέον, διατηρεί την επιδερμίδα λεία, απαλή και ενυδατωμένη. Εξάλλου, τι άλλο να διαλέξεις όταν έχεις στη διάθεσή σου ένα ποτό με μηδέν θερμίδες, μηδέν λιπαρά και υπέροχη γεύση; ΣΗΜΕΙΩΣΕ ΟΤΙ: Η μέση ενήλικη γυναίκα πρέπει να πίνει δύο λίτρα νερό την ημέρα.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i