Το πρόγραμμα ασκήσεων με σχοινάκι που καίει 13 θερμίδες το λεπτό

Με ένα μόνο σχοινάκι θα κάψεις θερμίδες και λίπος και θα σφίξεις σημεία που δε φαντάζεσαι!

24.03.2020

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

πρόγραμμα ασκήσεων με σχοινάκι

Εάν έπρεπε να περιοριστούμε σε μία μόνο άσκηση για αποτελεσματική προπόνηση,
αυτή θα ήταν το σχοινάκι. Ακόμα και το CrossFit, βάση πλέον για όλες τις ασκήσεις που χτίζουν από την αρχή το σώμα σου, έχει υιοθετήσει το σχοινάκι ως το αγαπημένο εξάρτημα για προπόνηση υψηλής έντασης.

Το πρόγραμμα ασκήσεων με σχοινάκι είναι εμπνευσμένο από τη διάσημη προπόνηση The Rope στο Νεοϋορκέζικο Bandier’s Studio B. Η συγκεκριμένη προπόνηση συνδυάζει το σχοινάκι με ασκήσεις ενδυνάμωσης εμπνευσμένες από το μπαλέτο. «Το σχοινάκι μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αντίσταση, για σταθεροποίηση, ακόμα και ως εξάρτημα που μπορείς να βάλεις στο έδαφος για να προσπαθήσεις να πηδήσεις από πάνω του» λέει η προπονήτρια Amanda Kloots. «Όταν το χρησιμοποιείς για κινήσεις πέρα από τα άλματα, έχεις μια πιο ολοκληρωμένη προπόνηση, που μπορεί να αυξήσει πολύ πιο γρήγορα την αντοχή, τη δύναμη και το συντονισμό σου».

Καις 13 θερμίδες το λεπτό

Καθεμία επανάληψη σμιλεύει τους μυς στους ώμους, τους δικεφάλους, τους κοιλιακούς, τους
γλουτούς και στις γάμπες σου και με κάθε προπόνηση γίνεσαι πιο γρήγορη.

Η προπόνηση σου

Πώς δουλεύει: Κάνε σχοινάκι για 3-5 λεπτά για προθέρμανση. Μετά εκτέλεσε κάθε άσκηση σύμφωνα με τις οδηγίες. Μπορείς να ακολουθήσεις τη συγκεκριμένη ρουτίνα 3 μέρες την εβδομάδα σε εναλλάξ ημέρες. Όσο για το σχοινάκι, για να είσαι σίγουρη πως έχεις διαλέξει το σωστό μέγεθος, πάτησε το κέντρο του με τα πόδια σου ενωμένα και τράβηξε τις λαβές προς τα επάνω. Θα πρέπει να φτάνουν στους ώμους σου. Εάν τους ξεπερνούν, μπορείς να δέσεις κόμπο κάθε άκρη, αν όμως φτάνουν πιο χαμηλά, θα χρειαστείς μακρύτερο σχοινάκι. Προαιρετικά, θα χρειαστείς ένα στρώμα.

Συνολικός χρόνος: Έως και 15 λεπτά

Θα χρειαστείς: Ένα σχοινάκι

Το πρόγραμμα ασκήσεων με σχοινάκι:

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece