Το πρόγραμμα διαδρόμου για αδυνάτισμα και κάψιμου λίπους

Δοκίμασε το πρόγραμμα πάνω στο διάδρομο σε συνδυασμό με μία απαραίτητη άσκηση.

11.01.2020

εχεις διαβασει

Σε 30 λεπτά: To αερόβιο πρόγραμμα στο διάδρομο για σύσφιγξη (και η απαραίτητη διάταση στο τέλος)

Κάψε λίπος με το αερόβιο πρόγραμμα διαδρόμου για αδυνάτισμα που έφτιαξε για σένα το Shape.

Tο πρόγραμμα διαδρόμου για αδυνάτισμα που πρέπει να δοκιμάσεις: Κάψε 300 και πλέον θερμίδες και γύμνασε τα πιο δύσκολα σημεία του κάτω μέρους του σώματος από κάθε γωνία με αυτό το 30λεπτο, διασκεδαστικό πρόγραμμα.

Το πρόγραμμα διαδρόμου για αδυνάτισμα και κάψιμου λίπους

Στο διάδρομο, για να ασκήσεις τα πιο προβληματικά σημεία –και να προσθέσεις λίγη ποικιλία στη ρουτίνα της αεροβικής–, άλλαξε τον κλασικό βηματισμό σου.
Εάν περπατάς ανάποδα, οι οπίσθιοι μηριαίοι και οι γλουτοί θα δουλεύουν πιο σκληρά απ’ ό,τι όταν προχωράς μπροστά. Αν, πάλι, κάνεις πλαϊνά βήματα, θα στοχεύσεις τους απαγωγούς και τους προσαγωγούς.

Αυτό το πρόγραμμα, που σχεδίασε η Jodi Cornish, δασκάλα TreadZone στη Νέα Υόρκη, συνδυάζει και τις δύο αυτές κινήσεις με διαστήματα jogging, μία άσκηση μυϊκής ενδυνάμωσης και ανηφόρες για να κάνεις μια προπόνηση με την οποία θα καις λίπος και ταυτόχρονα θα σμιλεύεις τους μυς σου. «Θα δυναμώσεις τα πόδια, τους κοιλιακούς και τους γλουτούς, ενώ ταυτόχρονα θα καις έως και 60% περισσότερες θερμίδες απ’ ό,τι αν περπατούσες σε μέτριο ρυθμό χωρίς καθόλου κλίση» εξηγεί η Jodi Cornish. Αυτό είναι άσκηση!

Και η απαραίτητη άσκηση: Προβολή με στροφή

 

Το πρόγραμμα διαδρόμου για αδυνάτισμα και κάψιμου λίπους

Βάλε μια ιατρική μπάλα δίπλα στο διάδρομο και σμίλευσε τα πόδια με αυτή την άσκηση.

  • Σταμάτα το διάδρομο και στάσου όρθια στο πάτωμα πίσω του, κρατώντας την ιατρική μπάλα στο στήθος, με τους αγκώνες προς έξω. Κάνε προβολή προς τα αριστερά και στρέψε τον κορμό αριστερά (Α).
  • Τέντωσε το αριστερό πόδι ενώ λυγίζεις το δεξί γόνατο και στρέψε τον κορμό δεξιά (Β). Συνέχισε για 1 λεπτό, κάνοντας προβολές από τη μία στην άλλη πλευρά.

Διάβασε επίσης: Σου αρέσει το τρέξιμο στο διάδρομο; Βάλε έτσι την κλίση και κάψε πιο πολύ λίπος!

[related id="7758"]

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece