Τραυματισμός στο γόνατο; Πρόλαβέ τον με 3 μυστικά

Ήξερες ότι πρέπει να αλλάζεις αθλητικά παπούτσια κάθε 800 χιλιόμετρα; Ναι, μπορείς να προλάβεις το νο1 τραυματισμό για κάθε αθλητή ή οποιοδήποτε κάνει έστω και ελάχιστη γυμναστική. Δες πώς!

Γυμνάσου By Africa Studio

Πάνω από 18 εκατομμύρια δρομείς θα τραυματιστούν φέτος – και το πιο συνηθισμένο σημείο θα είναι τα γόνατα. Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal Medicine and Science in Sports and Exercise, οι άκαμπτοι τένοντες, το επαναλαμβανόμενο τράνταγμα και η υπερβολή στην προπόνηση είναι οι συνηθέστερες αιτίες που προκαλούν τραύματα σε αυτά. Τα καλά νέα είναι, όμως, ότι μπορείς να το προλάβεις!

Δες πώς:

1. Με διατάσεις

«Οι άκαμπτοι τένοντες ζορίζουν ακόμη περισσότερο τα γόνατά σου»  αναφέρει ο Στίβεν Μέσιερ, Ph.D., κεντρικός συγγραφέας της μελέτης και διευθυντής της Κλινικής Δρομέων του Πανεπιστημίου Γουέικ Φόρεστ.

Η εύκολη λύση: Κάνε στρέτσινγκ και τέντωσε τους τένοντές σου έπειτα από κάθε τρέξιμο.

2. Αντικαθιστώντας τα αθλητικά σου παπούτσια

Τίποτα δεν κρατάει για πάντα και η προστασία που σου προσφέρουν τα παπούτσια σου στο τράνταγμα με τον καιρό φθείρεται και μειώνεται η απορροφητικότητά τους.

Η εύκολη λύση: Αγόραζε νέα παπούτσια όταν ξεπερνάς τα 800 χιλιόμετρα.

3. Αυξάνοντας την ένταση με αργό ρυθμό

«Εάν αυξήσεις νωρίς και απότομα τα χιλιόμετρα που διανύεις, θα επιβαρύνεις τα γόνατά σου» συμπληρώνει ο συγγραφέας.

Η εύκολη λύση: Αύξησε την ολική απόσταση, αλλά όχι περισσότερο από 5% κάθε εβδομάδα.

Διάβασε επίσης: Οι συχνότεροι τραυματισμοί στο τρέξιμο και πώς θα τους προλάβεις

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i