3 εύκολες -αλλά αποτελεσματικές- ασκήσεις για να νικήσεις το άγχος σε λιγότερο από 1′

Μπορείς να τις κάνεις ακόμα και στο γραφείο.

09.06.2019

εχεις διαβασει

ασκήσεις για το άγχος

Πόσο εύκολο -ή δύσκολο- είναι να διαχειριστείς το άγχος όταν είσαι στο γραφείο σου, ουσιαστικά σε κοινή θέα; Κι όμως, γίνεται, σύμφωνα με την Kate Hanley, δασκάλα yoga και συγγραφέα του βιβλίου Stress Less: Stop Stressing, Start Living. «Ειλικρινά, αρκεί μια ανάσα για να αλλάξει τον τρόπο που αντιδράς στις προσλαμβάνουσες και να αντιλαμβάνεσαι τι γίνεται γύρω σου αντί απλά να αντιδράς σε αυτό χωρίς ακραία αντιμετώπιση» λέει.

Διάβασε επίσης: Ο απόλυτος οδηγός με αφεψήματα (ποιο διώχνει το άγχος, ποιο ηρεμεί το στομάχι κ.ά.)

Διάβασε στη συνέχεια τους αγαπημένους της τρόπους να διώξεις το άγχος στη δουλειά – μην ανησυχείς, είναι όλοι τους αρκετά διακριτικοί και μπορείς να τους εφαρμόσεις καθισμένη στο γραφείο σου χωρίς να τραβήξεις τα βλέμματα.

Απλά, ανάσανε

Το να μετράς τις εκπνοές σου μπορεί να σε βοηθήσει να κατευνάσεις τις σκέψεις που σε αγχώνουν. «Οποιαδήποτε στιγμή δίνεις στο μυαλό σου κάτι ώστε να εστιάσει σε μια διαδικασία που κάνει το σώμα σου, αυτό σε βοηθάει να χαλαρώσεις» εξηγεί η Hanley. Κάθισε με την πλάτη ίσια και το στήθος έξω και συγκεντρώσου στην αναπνοή σου, μετρώντας 10 χρόνους για κάθε εκπνοή. Όταν φτάσεις στο 10 ξεκίνα από την αρχή. Επανάλαβε 6 φορές.

Κάνε επανεκκίνηση στον εαυτό σου

Μερικές φορές, το μυστικό για να μειώσεις το άγχος είναι να κάνεις ένα εσωτερικό restart. “Είναι σαν να σβήνεις τον υπολογιστή σου και να τον ανάβεις ξανά» σχολιάζει η συγγραφέας.

Το να κοιτάζεις όλη τη μέρα μια οθόνη είναι δύσκολο για τα μάτια σου (και για το μυαλό σου).

  • Κάλυψέ τα με τα χέρια σου και θα μειωθεί το φυσικό στρες.
  • Κάθισε με τη σπονδυλική στήλη ίσια στην καρέκλα σου και κατέβασε τους ώμους προς τα κάτω και πίσω.
  • Μετά κλείσε τα βλέφαρά σου και φέρε τις άκρες από τις παλάμες σου πάνω από τα μάτια, ασκώντας ελαφριά πίεση.

«Περνάμε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας μας αντιδρώντας σε πράγματα που βρίσκονται έξω από εμάς, ειδικά στη δουλειά. Το να αφιερώσεις μερικές στιγμές για να κλείσεις τα μάτια με τα χέρια σου μπορεί να σε βοηθήσει να ηρεμήσεις και να μπορείς να ακούσεις λίγο το μυαλό σου» επισημαίνει.

Διάβασε επίσης: Άγχος ή στρες; Μήπως τα μπερδεύεις μεταξύ τους; Ποιο σε ταλαιπωρεί και τι μπορείς να κάνεις

Πιάσε τον ουρανό

Η απλή κίνηση να σηκώσεις τα χέρια πάνω από το κεφάλι σου είναι εξαιρετική για τη μείωση της έντασης.

  • Απλά σήκω με τα πόδια ανοιχτά όσο και τα ισχία σου και σήκωσε τα χέρια σου μπροστά στο στήθος σου.
  • Δέσε τα δάχτυλά σου και στρέψε τις παλάμες προς τα έξω.
  • Μετά σήκωσε τα χέρια σου ψηλά ώστε οι παλάμες να κοιτάζουν το ταβάνι.
  • Ανασήκωσε τους ώμους μέχρι τα αφτιά σου και μετά άφησέ τους να πέσουν όσο πιο χαμηλά μπορείς.
  • Τέλος, πάρε ανάσα και μάκρυνε το σώμα σου όσο περισσότερο μπορείς και μείνε σε αυτή τη στάση για τρεις αναπνοές.

«Αν κρατάς την ανάσα σου ή παίρνεις ρηχές αναπνοές, διαιωνίζεις την ανταπόκριση του οργανισμού σου στο άγχος. Παίρνοντας μεγαλύτερες εισπνοές, λαμβάνεις περισσότερο οξυγόνο, το οποίο σου χαρίζει ενέργεια» συμπληρώνει η Hanley. Και ναι, μπορείς να το κάνεις ακόμη και καθιστή στο γραφείο σου!

Editor's Picks

Περισσότερα από Καλή ζωή

#shapegreece