Sex Therapy: 10 τρόποι να μην έχεις ΠΟΤΕ ΠΙΑ άγχος στο κρεβάτι!

Tο πιο συχνό πρόβλημα των γυναικών σε ό,τι αφορά το σεξ είναι η έλλειψη αυτοπεποίθησης. Δες τις 10 συμβουλές για να το ξεπεράσεις!

28.08.2017

εχεις διαβασει

TΌχι, δε φταις εσύ. Ούτε είσαι η μόνη! Οι γυναίκες που νιώθουν ανασφαλείς στο κρεβάτι είναι πολύ περισσότερες απ’ όσες φαντάζεσαι. Και τα προβλήματα ξεκινούν πολύ πιο πριν από την τελευταία σου σχέση. «Οι εμπειρίες που έχουμε στην ηλικία κατά την οποία διαμορφώνεται η σεξουαλική μας ταυτότητα και ξυπνά η ερωτική επιθυμία επηρεάζουν το πόση αυτοπεποίθηση ή ανασφάλεια θα νιώθει μια γυναίκα στην ερωτική της ζωή» εξηγεί η σεξοθεραπεύτρια Linda De Villers, PhD και προσθέτει: «Το πώς μαθαίνεις για το σεξ –οι πρώτες σου εμπειρίες και το πώς χειριζόταν η οικογένειά σου το θέμα του γυμνού σώματος καθώς μεγάλωνες– επηρεάζει επίσης το πώς νιώθεις στο κρεβάτι».

«Η σκληρή πραγματικότητα είναι πως ό,τι κι αν κάνει σεξουαλικά κάποια γυναίκα, θα βρεθεί κάποιος να την κριτικάρει ή θα κριτικάρει η ίδια τον εαυτό της, το οποίο είναι πολύ χειρότερο» τονίζει η σεξολόγος Trina Read. Δοκίμασε αυτά τα tips που θα σε βοηθήσουν να απαλλαγείς από τους φόβους και τις σκέψεις που σε εμποδίζουν να απολαύσεις το σεξ.

Ρίξ’το στην κίνηση

«Όταν νιώθουμε άσχημα για τη σεξουαλικότητα ή το σώμα μας, μια εύκολη μέθοδος για να αυξήσουμε την αυτοεκτίμηση είναι να μπούμε σε κίνηση» σημειώνει η Patti Britton, PhD, sex coach. «Από μόνη της η σωματική κίνηση μπορεί να μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε αρνητικά συναισθήματα και ασκήσεις όπως του Pilates και της yoga ευνοούν τη ροή της θετικής ενέργειας στο σώμα». Δραστηριότητες που περιλαμβάνουν διατάσεις και ενδυνάμωση μπορεί να σε κάνουν να νιώθεις καλά με τον εαυτό σου, απελευθερώνουν ενδορφίνες και δημιουργούν μια αίσθηση ευφορίας που θα σε βοηθήσει να παλέψεις τα συναισθήματα της απόρριψης του εαυτού σου.

Μην κρατάς μυστικά

«Αν μιλήσεις με το σύντροφό σου για το πώς νιώθεις και το άγχος που έχεις, θα κατευνάσεις τα αρνητικά συναισθήματά σου και θα νιώθεις πιο σίγουρη για τον εαυτό σου» επισημαίνει η Trina Read. Μπορείς να ξεκινήσεις ένα χαλαρό διάλογο χρησιμοποιώντας ερωτήσεις όπως «Κι αν θέλω να πάρω πρωτοβουλίες, αλλά δυσκολεύομαι;». Όταν θα αρχίσει αυτή η ανταλλαγή, μπορείς να προχωρήσεις σε δηλώσεις: «Νομίζω πως θα με κακοχαρακτηρίσεις αν πάρω πρωτοβουλίες». Όταν φτάσεις σε αυτό το σημείο, θα νιώσεις φοβερή ανακούφιση.

Editor's Picks

Περισσότερα από Καλή ζωή

#shapegreece