3 γιατροσόφια προς αποφυγή (και 3 που κάνουν θαύματα!)

Γιατροσόφια ο λαός μας διαθέτει σε ποικιλία για κάθε τομέα της ζωής μας. Συγκεκριμένα γιατροσόφια μπορεί να αποδειχτούν επικίνδυνα και οφείλεις να τα αποφύγεις.

shutterstock_338406827 By puhhha

Αν είσαι και συ φαν κι έχεις ακούσει τα καλύτερα για συγκεκριμένα γιατροσόφια , εμείς σου προτείνουμε τρία προς αποφυγή και τρία που μπορείς άνετα να χρησιμοποιήσεις.

Γιατροσόφια ακατάλληλα: Προσπαθείς να αντιμετωπίσεις την ακμή με οδοντόκρεμα:

Η κοινή λογική λέει πως η σόδα (baking soda) που περιέχει η οδοντόκρεμα, μπορεί να στεγνώσει τα σπυράκια και να τα κάνει να απομακρυνθούν γρηγορότερα. Αυτό θα ίσχυε αν στην ίδια οδοντόκρεμα δεν υπήρχαν τρία κάκιστα συστατικά για το δέρμα: το οινόπνευμα, η μενθόλη και το υπεροξείδιο του υδρογόνου. Και τα τρία αυτά στοιχεία μπορούν να χειροτερέψουν την επιδερμίδα.

Γιατροσόφια ακατάλληλα: Προσπαθείς να βάλεις γιαούρτι στον κόλπο σου για να αντιμετωπίσεις μια κολπίτιδα:

Η θεωρία πίσω από το γιατροσόφι αυτό, υποστηρίζει πως τα προβιοτικά στο γιαούρτι περιέχουν γαλακτοβάκιλλους εμπλουτισμένους με οξεόφιλο λακτοβάκιλο , ο οποίος βοηθά να δημιουργείται στον κόλπο περιβάλλον τέτοιο που δεν επιτρέπει την ανάπτυξη μικροοργανισμών. Αν μάλιστα σκεφτούμε τα σάκχαρα που περιέχει το κοινό γιαούρτι στο ψυγείο σου, οι μολύνσεις στην μικρή σου περιοχή, αναμένεται να θεριέψουν κι όχι να μειωθούν. Στην αγορά υπάρχουν φυσικά παραφάρμακα με γέλη πλούσια στους πολύτιμους γαλακτοβάκιλλους που δεν θα κάνουν κακό στον κόλπο σου, ακόμα κι αν δεν κάνουν και το καλό που περιμένεις.

Γιατροσόφια ακατάλληλα: Βάζεις βούτυρο πάνω στο έγκαυμα:

Μην προσπαθείς να βάλεις βούτυρο, πελτέ ντομάτας ή οδοντόκρεμα πάνω σε ένα έγκαυμα. Τα βακτήρια που βρίσκονται και στα τρία και ειδικά στο βούτυρο μπορούν να μολύνουν το ευαίσθητο δέρμα πάνω στο έγκαυμα.

Τα πιο σοβαρά ηλιακά εγκαύματα θεραπεύονται αποτελεσματικότερα με τη λεβάντα: βράσε μία κούπα νερό και άφησέ το να κρυώσει. Στη συνέχεια, σε φαρδύ μπολ ανάμειξέ το με αιθέριο έλαιο λεβάντας: ρίξε 12 σταγόνες έλαιο για κάθε μία μεγάλη κουταλιά της σούπας νερό. Βούτηξε στο μείγμα βαμβάκι και άφησε να ρουφήξει όση ποσότητα γίνεται. Μετά, τοποθέτησέ το στο έγκαυμα και άφησέ το να δράσει για 10 λεπτά. Η λεβάντα θα κατευνάσει το πόνο, θα μαλακώσει τις φουσκάλες και θα φρεσκάρει το ταλαιπωρημένο σου δέρμα. Ωστόσο μια τέτοια συνταγή δεν μπορεί να αποδώσει, αν το έγκαυμα βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο για το οποίο απαιτείται ιατρική φροντίδα.

Για γιατροσόφια κατάλληλα προς χρήση, κάνε κλικ στη γκάλερι:

Γιαούρτι για την κακή αναπνοή

Γιαούρτι για την κακή αναπνοή

Οι παράγοντες που ευθύνονται περισσότερο για την κακή αναπνοή έρχονται απευθείας από το στόμα και το στομάχι. Οι ουδέτερες δυνάμεις στο γιαούρτι και τα άλλα προβιοτικά του μπορούν να καταπραΰνουν τα συμπτώματα της κακής αναπνοής:Το γιαούρτι ναι μεν δεν μένει αρκετά στο στόμα για να επηρεάσει τα βακτήρια που κατοικούν σε αυτό αλλά φαίνεται να έχει δράση στα οξέα που κινούνται ανάμεσα στο στόμα και το στομάχι από το πίσω μέρος του λαιμό και μέσα στον οισοφάγο.Όλα τα γαλακτοκομικά φαίνεται να βοηθούν στην κακή αναπνοή, γι΄αυτό κι όταν τρώμε σκόρδο, το συνοδεύουμε με γιαούρτι, το γνωστό μας τζατζίκι. 

Μια κουταλιά ζάχαρη για τον λόξυγγα

Μια κουταλιά ζάχαρη για τον λόξυγγα

Το 1971, ο Edgar Engelman διεξήγαγε μια έρευνα για να επιβεβαιώσει αν όντως η κατανάλωση μιας κουταλιάς γεμάτη ζάχαρη, μπορεί να κόψει το λόξυγγα. Μελετώντας ένα γκρουπ 20 ασθενών που πάθαιναν επίμονο λόξυγγα διάρκειας πάνω από 6 ώρες, ενώ σε κάποιους διαρκούσε και μια μέρα ή 6 μέρες.Καθένας συμμετέχοντας πήρε ένα κουταλάκι γεμάτο λευκή επεξεργασμένη ζάχαρη και έπρεπε να το καταναλώσει γρήγορα. Για 19 από τους 20 συμμετέχοντες ο λόξυγγας σταμάτησε αμέσως. Σύμφωνα με τον γαστρεντερολόγο Andre Dubois και συγγραφέα του βιβλίου ''The Doctors Book of Home Remedies'', η ζάχαρη δρα σαν ηρεμιστικό στο στόμα και χαλαρώνει τις νευρικές αντανακλαστικές κινήσεις που προκαλεί ο λόξυγγας.

Δάγκωσε ένα μολύβι για να διώξεις τον πονοκέφαλο:

Δάγκωσε ένα μολύβι για να διώξεις τον πονοκέφαλο:

Σύμφωνα με τον Fred Sheftell, διευθυντή του Κέντρου κατά του Πονοκεφάλου στο Στάμφορντ του Κονέντικατ, όταν σφίγγουμε τα δόντια, χαλαρώνουν οι μυς στο σαγόνι οι οποίοι μπορεί να ευθύνονται για τους πονοκεφάλους που παθαίνουμε εξαιτίας του στρες και της έντασης. Αν βάλεις ένα μολύβι ανάμεσα στα δόντια χωρίς όμως να το τρως όπως κάναμε σαν παιδιά στο σχολείο, μπορείς να χαλαρώσεις τους μυς στο σαγόνι και να απαλλαγείς από το άγχος της στιγμής.

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i