4 τροφές που καταπολεμούν το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο

Οι τροφές που μειώνουν τα δυσάρεστα συμπτώματα που συνήθως συνοδεύουν το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο.

17.12.2018

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

Πριν την περίοδο έχεις φουσκώματα, πόνους, εκνευρισμό ή και κράμπες. Επιλέγοντας τις κατάλληλες τροφές για το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο και εμπλουτίζοντας με αυτές την καθημερινή διατροφή σου λίγες μέρες πριν και κατά την διάρκεια της περιόδου, βοηθάς να μειωθούν τα συμπτώματα που σχετίζονται με το σύνδρομο αυτό και να κάνεις τον κύκλο σου λιγότερο ενοχλητικό και επώδυνο.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.