4 τροφές που καταπολεμούν το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο

Οι τροφές που μειώνουν τα δυσάρεστα συμπτώματα που συνήθως συνοδεύουν το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο.

woman-abdominal-pain

Πριν την περίοδο έχεις φουσκώματα, πόνους, εκνευρισμό ή και κράμπες. Επιλέγοντας τις κατάλληλες τροφές για το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο και εμπλουτίζοντας με αυτές την καθημερινή διατροφή σου λίγες μέρες πριν και κατά την διάρκεια της περιόδου, βοηθάς να μειωθούν τα συμπτώματα που σχετίζονται με το σύνδρομο αυτό και να κάνεις τον κύκλο σου λιγότερο ενοχλητικό και επώδυνο.

ΤζίντζερΣύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στην Επιθεώρηση International Scholarly Research Notices το τζίντζερ είναι πολύ αποτελεσματικό στην αντιμετώπιση των έντονων συμπτωμάτων του προεμμηνορρυσιακού συνδρόμου. Επιπλέον, βοηθάει στη ρύθμιση του κύκλου. Δοκίμασε ένα αφέψημα που θα φτιάξεις προσθέτοντας 1 κουταλάκι τριμμένη ρίζα τζίντζερ σε ένα φλιτζάνι βραστό νερό. Το αφήνεις για μερικά λεπτά, σουρώνεις και πίνεις με μια κουταλιά μέλι. Πιες 2-3 φλιτζάνια την ημέρα ξεκινώντας μια εβδομάδα πριν την περίοδό σου (εκτός εάν έχεις προβλήματα με λίθους στη χολή).

Μάραθος Συμβάλλει στη ρύθμιση της έκκρισης των ορμονών στις γυναίκες και βοηθάει να μειωθούν οι κράμπες που συνοδεύουν το PMS, ενώ έχει διουρητική δράση και μειώνει το πρήξιμο και η κατακράτηση υγρών. Βάλε ένα κουταλάκι σπόρους μάραθου σε ένα φλιτζάνι βραστό νερό, άφησέ το για 10-15 λεπτά και πίνε το σαν αφέψημα.

Κανέλα Έχει η αντιφλεγμονώδεις και αντισπαστικές ιδιότητες και γι’ αυτό βοηθάει να αντιμετωπίσεις τις κράμπες, ενώ περιέχει ασβέστιο, σίδηρο, μαγγάνιο και σίδηρο. Ρίξε μισό κουταλάκι σε βααστό νερό, άφησέ το για λίγα λεπτά και πιες το με μέλι και λίγο γάλα κάθε μέρα μια εβδομάδα πριν την περίοδο.

Λιναρόσπορος Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που περιέχονται στο λιναρόσπορο έχει διαπιστωθεί ότι είναι πολύ αποτελεσματικά στα συμπτώματα του PMS, όπως η αίσθηση φουσκώματος, η τάση των μαστών και ο πονοκέφαλος. Επιπλέον, περιέχει λιγνάνες που ρυθμίζουν την έκκριση των ορμονών και είναι πολύ καλή πηγή φυτικών ινών. Πρόσθεσε δύο κουταλιές σπασμένο λιναρόσπορο σε σαλάτες, δημητριακά πρωινού, smoothies κ.λπ.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i