Porridge: O χυλός δημητριακών ολικής άλεσης προφυλάσσει από τον καρκίνο

Ο χυλός δημητριακών μπορεί να βελτιώσει τις πιθανότητές σου να μην νοσήσεις από συγκεκριμένα είδη καρκίνου, σύμφωνα με μεγάλη έρευνα του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ.

porridge

Η έρευνα φανέρωσε τα οφέλη υγείας που προσφέρουν 70 γραμμάρια δημητριακά ολικής άλεσης καθημερινά, που ισούνται με ένα μεγάλο μπολ porridge όπως το ονομάζουν στο εξωτερικό, ο γνωστός χυλός δημητριακών.

Τι είναι όμως, το porridge;

Πρόκειται για έναν χυλό, γλυκό ή αλμυρό, ανάλογα με τις προτιμήσεις σoυ. Μοιάζει ελαφρώς με τα απλά δημητριακά με γάλα, αλλά είναι ένα μίγμα με βρόμη βρασμένο και χυλωμένο.

Στη μάχη κατά του καρκίνου, οι ερευνητές, εξετάζουν πολλές πτυχές και πλέον ένας ταπεινός χυλός δημητριακών ή βρώμης, μπορεί να είναι το όπλο που χρειάζεσαι κατά του καρκίνου.

Στην ανάλυση των 12 ερευνών που περιελάμβανε η βασική μελέτη, συμμετείχαν 786,076 άτομα, και έγινε φανερό πως 70 γραμμάρια ολικής άλεσης την ημέρα, μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου κατά 22%.

Όσον αφορά το θάνατο από καρκίνο, οι πιθανότητες μειώνονται κατά 20% και ο θάνατος από καρδιαγγειακά νοσήματα μειώνονται κατά 20% επίσης. Ο δρ Qi Sun, που είχε την επίβλεψη της μετα- ανάλυσης των ερευνών στο Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ τόνισε:

«Βασιζόμενοι στα στοιχεία της μετα-ανάλυσης, και σε προηγούμενες έρευνες που έχουν γίνει, βλέπουμε το θετικό αντίκτυπο της κατανάλωσης δημητριακών ολικής άλεσης και πιστεύω πως οι ειδικοί στα επαγγέλματα υγείας πρέπει να προτείνουν στους ασθενείς τους να καταναλώνουν αυτά τα σωτήρια 70 γραμμάρια για καλύτερη συνολική υγεία αλλά και προστασία από τον καρκίνο».

Eκτός από το porridge, δοκίμασε πίτουρο, βρώμη και κινόα. που περιέχουν ένα αριθμό θρεπτικών ουσιών συμπεριλαμβανομένων των πρωτεϊνών , φυτικών ίνων, σίδηρο και φυλλικό οξύ.

Το καλό με το χυλό, είναι πως χρειάζεσαι μόνο 3 υλικά για να τον φτιάξεις: Δημητριακά (κυρίως βρώμη), ζεστό νερό (ή γάλα) και ζάχαρη/μέλι (ή αλάτι). Βράζεις τη βρώμη με γάλα ή νερό και λιώνεις το αλάτι για αλμυρό χυλό ή τη ζάχαρη για γλυκό χυλό. Προσθέτεις ξηρούς καρπούς και κανέλα και όποιο άλλο μπαχαρικό θέλεις.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i