Πώς φεύγει η καούρα; Οι τροφές που πρέπει να βάλεις στη διατροφή σου

Η διατροφολόγος Δήμητρα Γλυνού σού δίνει την απάντηση

11.07.2018

εχεις διαβασει

Πώς φεύγει η καούρα

Ευχαριστούμε πολύ την Κλινική Διαιτολόγο- Διατροφολόγο, Δήμητρα Γλυνού, www.facebook.com/dimglynutritionist

Εάν υποφέρεις από συμπτώματα καούρας σίγουρα θα έχεις ακούσει για πολλά τρόφιμα που την επιβαρύνουν, όπως ο καφές ή η σοκολάτα.

Τι γίνεται όμως με τα τρόφιμα που θα μπορούσαν να βελτιώσουν την αίσθηση καύσου;

Δες επίσης: Υδατάνθρακες για αδυνάτισμα, για ενέργεια, για υγεία: Ποιοι είναι οι καλύτεροι για κάθε περίπτωση;

Πώς φεύγει η καούρα; Έλεγξε μερικά βασικά τρόφιμα που πρέπει να αποφύγεις ή να προσθέσεις στη διατροφή σου:

Απόφυγε τις όξινες τροφές

Όταν το γαστρικό οξύ και τα υπόλοιπα υγρά επιστρέφουν από το στομάχι στον οισοφάγο τότε νιώθεις συμπτώματα καούρας. Όμως δεν είναι μόνο τα οξέα του στομάχου το μόνο πρόβλημα!

Τα φυσικά οξέα στα τρόφιμα που καταναλώνεις, που βρίσκονται σε πολλά φρούτα, λαχανικά και ποτά διαδραματίζουν επίσης σημαντικό ρόλο!

Τροφές για καούρα: Για να περιορίσεις την καούρα είναι σημαντικό να χτίσεις τα γεύματα σου γύρω από χαμηλής οξύτητας τρόφιμα.

Πεπόνια , καρπούζι και μπανάνες. Ενώ τα περισσότερα φρούτα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε οξύ, στα συγκεκριμένα φρούτα αυτό δεν ισχύει. Οι μπανάνες είναι πάντοτε εύχρηστες ως σνακ. Το καρπούζι και το πεπόνι επίσης είναι φρούτα χαμηλής περιεκτικότητα σε οξέα και υψηλής περιεκτικότητας σε νερό, που σίγουρα μπορείς να τα καταναλώνεις άφοβα.

Βρώμη. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσεις την ημέρα σας. Η βρώμη δεν προκαλεί παλινδρόμηση, δημιουργεί αίσθημα πληρότητας και έχει πολλές φυτικές ίνες.

Ψωμί. Επιλέξτε ολόκληρο σιτάρι, το οποίο παρασκευάζεται με ακατέργαστους κόκκους. Άλλα αρτοσκευάσματα, όπως το λευκό ψωμί δημιουργούνται από με επεξεργασμένους κόκκους, οι οποίοι υστερούν σε από φυτικές ίνες, βιταμίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά. Επίσης η διάσπαση τους στο γαστρεντερικό είναι πιο αργή, γεγονός που θα βοηθήσει στην μείωση της καούρας

Πράσινα λαχανικά. Τα μπρόκολα, τα σπαράγγια, τα πράσινα φασόλια, το σέλινο και το κουνουπίδι είναι χαμηλά σε οξύ.

Άπαχα πουλερικά και κρέατα. Ετοίμασε το κοτόπουλο ή τη γαλοπούλα στη σχάρα, στο φούρνο ή στον ατμό. Απλά αφαίρεσε το δέρμα και μην το τηγανίσεις! Ακόμη και το μοσχάρι είτε το άπαχο χοιρινό μπορεί να είναι μια καλή επιλογή αρκεί να είναι άπαχα.

Ψάρι. Τα ψάρια είναι πηγή καλών λιπαρών οξέων και θεωρείται ένα από τα πιο ελαφριά γεύματα. Συνδύασέ τα με βραστά λαχανικά όπως κολοκύθι και καρότο και απόλαυσε το γεύμα σου χωρίς φόβο.

Ασπράδια. Είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνης και έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε οξύ. Απλά παρέλειψε τον κρόκο, ο οποίος είναι πιο πιθανό να προκαλέσει συμπτώματα.

Μάραθος. Αυτό το τραγανό λαχανικό με γεύση γλυκόριζας κάνει μια μεγάλη προσθήκη στις σαλάτες. Υπάρχουν κάποια στοιχεία ότι το μάραθο μπορεί να βελτιώσει την πέψη σου.Έχει pH 6,9, οπότε έχει και χαμηλή περιεκτικότητα σε οξύ.

Τζίντζερ. Μία μακρόχρονη φυσική θεραπεία για το στομάχι,το τζίντζερ φαίνεται να έχει οφέλη για την παλινδρόμηση.

Μαϊντανός. Το μαϊντανό είναι μια παραδοσιακή θεραπεία για το στομάχι για εκατοντάδες χρόνια. Υπάρχουν κάποιες ενδείξεις ότι μπορεί να βοηθήσει στην παλινδρόμηση.

Αλόη. Αυτή είναι μια άλλη παλιά θεραπεία για τα προβλήματα του γαστρεντερικού που φαίνεται να βοηθούν στην παλινδρόμηση. Μπορείς να αγοράσεις αλόη βέρα ως φυτό ή ως συμπλήρωμα – σε κάψουλες, χυμούς και άλλες μορφές. Απλά βεβαιωθείτε ότι είναι απαλλαγμένο από ανθρακινόνες (κυρίως από την σύνθετη αλοΐνη), οι οποίες μπορεί να είναι ερεθιστικές για το πεπτικό σύστημα.

Δες επίσης:Διατροφή και μαύρισμα: Ποιες τροφές θα σε βοηθήσουν στο μαύρισμα και την προστασία του δέρματός σου;

Καταπολέμηση της καούρας με υγιεινή διατροφή

  • Πρόσθεσε τα σωστά τρόφιμα στη διατροφή σου. Θα μπορούσαν πραγματικά να βοηθήσουν με την καούρα αλλά υπάρχουν όρια σε ό, τι μπορούν να κάνουν.
  • Θυμήσου ότι τα καλά τρόφιμα δεν μπορούν να εξουδετερώσουν τις επιπτώσεις των τροφών που θα ενεργοποιήσουν το πρόβλημα. Το να τρώς λίγο τζίντζερ δε θα εμποδίσει την καούρα να εμφανιστεί μετά από ένα μεγάλο δείπνο από μια λιπαρή μπριζόλα, μια σαλάτα με ντομάτας, δύο ποτήρια κρασί και έναν καφε.
  • Τα προβλήματα στο γαστρεντερικό σύστημα είναι διαφορετικά απο άτομο σε άτομο και η θεραπεία το ίδιο! Αυτό που είναι σημαντικό να κάνεις είναι να ελέγχεις ποια τρόφιμα σου δημιουργούν το πρόβλημα και να προσπαθήσεις να αποφεύγεις την καταλάνωσή του. Το σταθερό ωράριο και τα συχνά γεύματα μην ξεχνάς πως σίγουρα θα σε βοηθήσουν!

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

πονοκέφαλος ημικρανία
Τι κάνει ένας νευρολόγος για να αποφύγει τον πονοκέφαλο;

Ποια «μυστικά» γνωρίζει ο νευρολόγος Μιχάλης Βικελής για να αποφύγει τον πονοκέφαλο;

εμβόλιο
Γιατί εγκρίθηκε το εμβόλιο HPV σε γυναίκες 27-45 ετών στις ΗΠΑ; Αξίζει να το κάνεις;

Η Αυστραλία αναμένεται να γίνει η πρώτη χώρα χωρίς καρκίνο του τραχήλου, χάρη στο εμβόλιο HPV που γίνεται σε κορίτσια και αγόρια. Στις ΗΠΑ, έλαβε έγκριση για μεγαλύτερης ηλικίας γυναίκες. Περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει στην Ευρώπη. 

πόδια πρησμένα πόδια ψηλά τοίχος
Γιατί έχεις πρησμένα πόδια και τι μπορείς να κάνεις; Plus: Κλέψε το tip της health editor για ξεκούραστα πόδια!

Διαπίστωσες ότι έχεις πρησμένα πόδια; Τι μπορεί να φταίει και μήπως το πρήξιμο αυτό σημαίνει κάτι για την υγεία σου; 

διατροφική μαγιά
Χορτοφαγικές και vegan πηγές της Β12 – Ποια είναι η καλύτερη πηγή της αν δεν τρως κρέας;

Ακόμη κι αν δεν είσαι χορτοφάγος είναι σημαντικό να ξέρεις τις vegan πηγές της Β12. Έτσι θα εξασφαλίσεις επαρκή πρόσληψη της βιταμίνης Β12 και πιο ισορροπημένη διατροφή.

φαγητό υγιεινή διατροφή
Η διατροφή χωρίς γλουτένη οδηγεί σε διαβήτη;

Διατροφή και υγεία: Τα νεότερα δεδομένα που θα ακούσεις στο ανοιχτό για το κοινό συνέδριο της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Διαβήτη, Μεταβολικού Συνδρόμου & Παχυσαρκίας. 

Είναι το ιχθυέλαιο το ισχυρότερο superfood για το 2019;

Υπάρχει κάτι που δεν μπορεί να κάνει το ιχθυέλαιο; Όπως δείχνουν μελέτες, φροντίζει την καρδιά, προφυλάσσει από την άνοια, μειώνει τα συμπτώματα της αρθρίτιδας και συμβάλλει στην απώλεια κιλών.

#shapegreece