Υδατάνθρακες για αδυνάτισμα, για ενέργεια, για υγεία: Ποιοι είναι οι καλύτεροι για κάθε περίπτωση;

Επίλεξε τον κατάλληλο υτδατάνθρακα ανάλογα με τις ανάγκες σου

10.07.2018

εχεις διαβασει

Υδατάνθρακες για αδυνάτισμα

Συνεργάστηκε η Δήμητρα Γλυνού, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Δυστυχώς, η διατροφή δεν είναι μάθημα στο σχολείο. Μαθαίνουμε γλώσσες, ζωγραφική, μουσική, αλλά όχι τι πρέπει να τρώμε για να είμαστε υγιείς. Αυτό το μάθημα διατροφής θα παραδώσουμε εμείς, μαζί με τη διατροφολόγο μας, ώστε να επιλέγεις σωστά τους κατάλληλους υδατάνθρακες για αδυνάτισμα, ενέργεια αλλά και υγεία στην καρδιά. 

Δες επίσης: Διατροφή και μαύρισμα: Ποιες τροφές θα σε βοηθήσουν στο μαύρισμα και την προστασία του δέρματός σου;

Υδατάνθρακες για αδυνάτισμα, για ενέργεια, για υγεία: Ποιοι είναι οι καλύτεροι για κάθε περίπτωση;

Για αδυνάτισμα/ υγεία καρδιάς: Βρόμη για πόριτζ

Πλούσια σε διαλυτές φυτικές ίνες, συμπεριλαμβανομένης της β-γλυκάνης, που αυξάνει την αίσθηση πληρότητας και βελτιώνει την ισορροπία του σακχάρου του αίματος.

Για αδυνάτισμα: Γλυκοπατάτα

Με χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη και υψηλότερη ποσότητα φυτικών ινών από την κανονική πατάτα, είναι ιδανική τροφή για απώλεια κιλών. Επιπλέον, ταΐζει τα καλά βακτήρια του εντέρου, τα οποία μπορεί να βοηθήσουν στο αδυνάτισμα.

Για αδυνάτισμα: Κινόα

Ένας σπόρος με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και
καλή πηγή φυτικών ινών και πρωτεΐνης. Μαγείρεψέ τη με
ζωμό λαχανικών για να δώσεις γεύση.

Για ενέργεια: Ψωμί σικάλεως

Χάρη στις πολλές βιταμίνες του συμπλέγματος Β, παρέχει ενέργεια που απελευθερώνεται αργά. Δοκίμασέ το φρυγανισμένο με καπνιστό σολομό και αβγά.

Για ενέργεια: Καστανό ρύζι

Πλούσιο σε μαγγάνιο, το μέταλλο που βοηθά στην παραγωγή ενέργειας από την πρωτεΐνη και τους υδατάνθρακες.

Για ενέργεια: Παντζάρι

Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νιτρώδη, που βοηθούν την οξυγόνωση και χαμηλώνουν την αρτηριακή πίεση, ώστε να μπορείς να ασκείσαι και περισσότερο. Είναι υπέροχα στο φούρνο.

Για υγεία καρδιάς: Κόκκινο ρύζι

Πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μαγνήσιο, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά που προστατεύουν την καρδιά. Ταιριάζει εξαιρετικά σε σαλάτες.

Για υγεία καρδιάς: Φαγόπυρο

Με πολλή βιταμίνη C και ρουτίνη, ένα φλαβονοειδές που είναι γνωστό για την ιδιότητά του να κρατά τις αρτηρίες υγιείς. Μαγείρεψέ το όπως το ρύζι. ομοκυστεΐνης, ενός αμινοξέος που συνδέεται με εμφάνιση καρδιοπαθειών.

Δες επίσης: Τελικά, είναι το πλήρες γιαούρτι καλύτερο από το light; Νέα στοιχεία αλλάζουν τα δεδομένα

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece