Τι να ελέγχεις στα χέρια, τα δάχτυλα και τα νύχια για την υγεία σου; Η δερματολόγος εξηγεί τα σημάδια!

Μην κοιτάς τις γραμμές της ζωής και της αγάπης. Δες πως τα χέρια σου γίνονται δείκτες για την υγεία σου.

20.10.2017

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Ζωή Βεηκώντη, δερματολόγος, αφροδισιολόγος, Αισθητική Δερματολογία-δερματοχειρουργική (www.polyiatreiomedica.gr)

Τα βλέπεις κάθε μέρα, πότε όμως ήταν η τελευταία φορά που παρατήρησες
πραγματικά τα χέρια σου; Τι μπορεί να υποδεικνύει, αν δεις σε αυτά…

Σπασμένα ή αδύναμα νύχια

Αν δείχνουν πιο εύθραυστα από ένα κρυστάλλινο ποτήρι του κρασιού, μπορεί να έχεις ανεπάρκεια ψευδαργύρου. Σύμφωνα με την Ζωή Βεηκώντη, δερματολόγο- αφροδισιολόγο, το μέταλλο αυτό μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη και την ανανέωση των δερματικών κυττάρων. Αύξησε την πρόσληψη τροφών πλούσιων σε αυτό και δες αν βελτιώνεται η κατάσταση των νυχιών σου.

Μερικές επιλογές: βρόμη, ξηροί καρποί και κρέας.

Γιατί τα νύχια μου ξεφλουδίζουν και σπάνε;

Ξεφλουδισμένο και σκασμένο δέρμα

Αν το δέρμα στα ακροδάχτυλά σου ξεφλουδίσει ξαφνικά, μπορεί να έχεις ανεπάρκεια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, όπως η νιασίνη
(Β3) και η βιοτίνη (βιταμίνη Β7), που είναι πολύ σημαντικές για την υγεία του δέρματος.

«Η λήψη ενός συμπληρώματος βιοτίνης βοηθά να έχεις υγιές δέρμα και σωστή ανάπτυξη των νυχιών. Η νιασίνη συμβάλλει στην προστασία και την επανόρθωσητου δέρματος συμβάλλοντας στο σχηματισμό μελανίνης και ενισχύοντας την ανάπτυξη του κολλαγόνου» επισημαίνει η ειδικός.

Εκτός από τη λήψη ενός συμπληρώματος, κατανάλωσε τροφές πλούσιες σε νιασίνη, όπως ψάρι, φιστίκια και μανιτάρια, και πλούσιες σε βιοτίνη,όπως αβοκάντο και τόνο.

Μην ξεχνάς: Άπλωνε κρέμα με βιταμίνη Ε στις παρανυχίδες το βράδυ. Επειδή δεν πλένουμε τα χέρια μας όταν κοιμόμαστε, θα προλάβει να εισχωρήσειστο δέρμα.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 4 μυστικά για να έχεις πάντα όμορφα νύχια

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

πόδια κιρσοί ευρυαγγείες
Όλα τα νεότερα για τις θεραπείες για κιρσούς και ευρυαγγείες

Μπορείς να έχεις σε κάθε ηλικία όμορφα και υγιή πόδια; Φυσικά! Ενημερώσου για τα νεότερα για τις θεραπείες για κιρσούς και ευρυαγγείες.

8 τροφές για καλό ύπνο (έτσι θα νικήσεις τις αϋπνίες!)

Ο ύπνος! Αυτό το σπουδαίο αγαθό. Εσύ γνωρίζεις γιατί αξίζει να κοιμάσαι λίγο παραπάνω; Σου έχουμε την απάντηση!

5 σημάδια ότι μπορεί να έχεις ανεπάρκεια βιταμίνης Β12

Λίγα θρεπτικά συστατικά βρίσκονται τόσο στη δημοσιότητα αυτή τη στιγμή όσο η βιταμίνη Β12.

Διατροφή για χαμηλό αιματοκρίτη: Τι να τρώω για να αντιμετωπίσω την αναιμία;

Διατροφή για χαμηλό αιματοκρίτη: H διατροφολόγος Διονυσία Αγαλιώτη μας δίνει γενικές οδηγίες διατροφής σε περίπτωση αναιμίας.

Αν ΔΕN θες να ζήσεις πολύ, να τι πρέπει να κάνεις

Τα 4 σημεία στα οποία έχει καταλήξει η επιστήμη

παιδιά φρούτα φράουλες υγιεινή διατροφή οικογένεια
Παγκόσμια ημέρα διαβήτη 2018: Η πρόληψη του διαβήτη ξεκινά μέσα από την οικογένεια

Στην οικογένεια είναι αφιερωμένη η φετινή παγκόσμια ημέρα διαβήτη. Τι θα κρατήσουμε στο μυαλό μας; Η πρόληψη του διαβήτη είναι εφικτή και ξεκινά μέσα από την οικογένεια!

#shapegreece