Τι να τρως όταν είσαι άρρωστη; Διατροφή για ιώσεις

Η τροφή είναι το φάρμακό μας! Δες εδώ τη διατροφή για ιώσεις που θα σε βοηθήσει να νιώσεις καλύτερα.

σούπα ίωση γρίπη rez-art

Τι πρέπει να τρως όταν έχεις αρρωστήσει; Η καλή διατροφή μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σου και να βοηθήσει να υποχωρήσουν πιο γρήγορα τα συμπτώματα. Τα παρακάτω tips είναι μια σταχυολόγηση από τις συμβουλές που μας έχουν δώσει κατά καιρούς οι επιστημονικοί συνεργάτες του Shape.

Διατροφή για ιώσεις: Χ συμβουλές

Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε, πέρα από το να φροντίζουμε την υγεία μας και να τηρούμε τους κανόνες υγιεινής, είναι να προσθέσουμε ορισμένες τροφές στο διαιτολόγιό μας οι οποίες θα επαναφέρουν το ανοσοποιητικό σε καλή λειτουργία και μια φυσική ανοσία.

#1

Κατανάλωνε ποικιλία φρούτων και λαχανικών, μιας και επηρεάζουν θετικά το μικροβίωμα του εντέρου, άρα και το ανοσοποιητικό.

#2

Eπίλεξε κυρίως βιολογικές τροφές, στις οποίες απαγορεύεται η χρήση γλυφοσάτης, ουσίας που έχει συσχετιστεί με υψηλά ποσοστά διαβήτη, αναιμίας και αυτοάνοσων παθήσεων.

#3

Αύξησε τα Ω3 στη διατροφή σου κυρίως μέσω ξηρών καρπών, όπως κολοκυθόσπορος, λιναρόσπορος, αμύγδαλα, καρύδια. Πες «ναι» στα ψάρια, αλλά μην το παρακάνεις ούτε με τις μερίδες ούτε με τη συχνότητα, γιατί είναι επιβαρημένα με βαρέα μέταλλα.

#4

Απόφυγε το επεξεργασμένο επιτραπέζιο αλάτι. Φαίνεται να επιδεινώνει κάποιες αυτοάνοσες παθήσεις και χρόνιες φλεγμονές, γι’ αυτό καλύτερα να νοστιμίζεις το φαγητό με άλλα μπαχαρικά, λεμόνι κ.λπ.

#5

Αύξησε τα επίπεδα γλουταθειόνης. Αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές και ισχυρές αντιοξειδωτικές ουσίες, που συνήθως βρίσκεται σε έλλειψη σε άτομα με επιβαρημένη υγεία. Κατανάλωσε πολλά λαχανικά πλούσια σε θειώδη, όπως κρεμμύδι, λάχανο και μπρόκολο, που θα βοηθήσουν στη φυσική παραγωγή της γλουταθειόνης.

#6

Κατανάλωσε κουρκουμά και πράσινο τσάι. Αυτές οι τροφές φαίνεται να μετριάζουν την ανοσολογική απόκριση, ειδικά στον εγκέφαλο, και είναι καλές προσθήκες στη διατροφή.

#7

Μαζί με τα γαλακτοκομικά περιόρισε και τη ζάχαρη, μιας και έχει συνδεθεί με συγκεκριμένους τύπους καρκίνου, ενώ επηρεάζει αρνητικά την απορροφησιμότητα των βιταμινών Ε και C στο σώμα.

#8

Απόφυγε τροφές που αυξάνουν τη φλεγμονή όταν είσαι σε καταστολή ανοσοποιητικού, π.χ. κόκκινο κρέας, γαλακτοκομικά, ζάχαρη, ντομάτα, επεξεργασμένες τροφές.

#9

Χορήγηση συμπληρωμάτων διατροφής θα πρέπει να συνιστάται μόνο αν κρίνεται απαραίτητο από τον επαγγελματία υγείας, μιας και η σχέση μεταξύ ανοσοποιητικού συστήματος και μετάλλων ή βιταμινών είναι αρκετά σύνθετη. Μην υπερφορτώνεις το σώμα με πολλαπλά συμπληρώματα και να είσαι πάντα ενήμερη για τα συντηρητικά ή τα bulking agents των συμπληρωμάτων.

Διάβασε επίσης: Διατροφή για χοληστερίνη, τριγλυκερίδια και HDL χοληστερόλη

Διάβασε επίσης: Μείνε υγιής στην εμμηνόπαυση: Η διατροφή για καλύτερη υγεία μετά τα 50

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i