Εποχή ιώσεων: Τι βιταμίνες χρειάζονται για δυνατό ανοσοποιητικό

Τα μυστικά για δυνατό ανοσοποιητικό και οι συμβουλές της διαιτολόγου για διατροφή στις ιώσεις.

27.01.2020

εχεις διαβασει

πολυβιταμίνες βιταμίνες συμπλήρωμα διατροφής

Συνεργάστηκε η Αγγελική Μοράρη, MSc, Επιστήμονας Τροφίμων & Διατροφής (BSc), Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στην Κλινική διαιτολογία,   nutritipsbyaggelikimorari.wordpress.com

Αρρωσταίνεις συχνά και έχει ήδη πάρει όλες τις αναρρωτικές που δικαιούσαι και ο χειμώνας είναι ήδη στην αρχή του! Η πρώτη σου κίνηση όταν δεν νιώθεις καλά είναι να μείνεις στο σπίτι, αν και οι περισσότεροι δεν εφαρμόζουμε αυτή τη συμβουλή. «Ξεκουράσου και φάε πολλά πολύχρωμα λαχανικά, άπαχη πρωτεΐνη και υδατάνθρακες με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Πήγαινε στο γιατρό αν τα συμπτώματα επιμένουν ή αν χάσεις ξαφνικά βάρος χωρίς να κάνεις δίαιτα», συστήνει η Αγγελική Μοράρη.

Δυνατό ανοσοποιητικό; Να τι πρέπει να τρως

Όταν δε νιώθεις καλά, διάλεξε λαχανικά και φρούτα με άφθονη βιταμίνη C, όπως πορτοκάλι, σπανάκι, φράουλα, γκρέιπφρουτ, ακτινίδιο και πιπεριά. Δεν είναι όμως μόνο τα φρούτα και τα λαχανικά: Η βιταμίνη Β6 (που βρίσκεται στο κοτόπουλο και στον τόνο) παίζει επίσης ρόλο για ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα. «Επένδυσε» επίσης στη βιταμίνη Ε, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που βρίσκεται στους σπόρους και τους ξηρούς καρπούς, και βοηθά το σώμα να καταπολεμά τις λοιμώξεις.

Διάβασε επίσης: 3+1 πράγματα που μπορεί να μην ήξερες για το ανοσοποιητικό

Διάβασε επίσης: Ιλαρά 2019 Update: Μάθε πώς επηρεάζει το ανοσοποιητικό σου σύστημα

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece