Τα 9 οφέλη του ύπνου για την υγεία σου!

Ούτε ένα, ούτε δύο... αλλά πολύ περισσότερα είναι τα οφέλη του ύπνου για την υγεία σου!

kid sleeping

Πρέπει να κοιμόμαστε καλά καθημερινά γιατί είναι σημαντικό για την ξεκούραση, την καλή ψυχολογία αλλά και την υγεία μας. Από τον περιορισμό του στρες μέχρι τη μείωση των πιθανοτήτων εμφάνισης κατάθλιψης, αυτά είναι τα πιο σημαντικά οφέλη του ύπνου για την υγεία μας!

Δες και εδώ τι να φας το βράδυ για καλύτερο ύπνο!

1. Κρατάει την καρδιά υγιή

1. Κρατάει την καρδιά υγιή

Η έλλειψη ύπνου επιβαρύνει την αρτηριακή πίεση και αυξάνει τα επίπεδα της χοληστερόλης.Δες και εδώ εναλλακτικούς τρόπους να βοηθήσεις την καρδιά σου!

2. Μειώνει το στρες

2. Μειώνει το στρες

Όταν το σώμα στερείται τον ύπνο, εισέρχεται σε κατάσταση στρες.Δες και εδώ ποιες είναι οι 5 τροφές που καταπολεμούν το στρες!

3. Προφυλάσσει από τη φλεγμονή

3. Προφυλάσσει από τη φλεγμονή

Οι ορμονικές αλλαγές που προκαλούνται στον οργανισμό από τη μικρή στέρηση του ύπνου οδηγούν σε χρόνια φλεγμονή η οποία θεωρείται μία από τις πιο σοβαρές αιτίες επιβάρυνσης της υγείας μας καθώς γερνάμε.

4. Προσθέτει ενέργεια

4. Προσθέτει ενέργεια

Όσο πιο ξεκούραστη και αναζωογονημένη ξυπνάς το πρωί τόσο πιο πολλή ενέργεια θα έχεις στη διάρκεια της ημέρας.Διάβασε και εδώ πώς θα έχεις ένέργεια όλη μέρα!

5. Βελτιώνει τη μνήμη

5. Βελτιώνει τη μνήμη

Όταν το σώμα ξεκουράζεται, ο εγκέφαλος βρίσκει την ευκαιρία να κάνει τις συνδέσεις μεταξύ των γεγονότων, των συναισθημάτων και της μνήμης.Κάνε το τεστ που θα βρεις εδώ για να διαπιστώσεις πόσο γερή είναι η μνήμη σου!

6. Βοηθά στη μείωση του βάρους

6. Βοηθά στη μείωση του βάρους

Η έλλειψη ύπνου επηρεάζει την ισορροπία των ορμονών (γρελίνη και λεπτίνη) που σχετίζονται με την όρεξη και αυξάνονται οι πιθανότητες της παχυσαρκίας.Διάβασε και εδώ ακόμα 9 tips που βοηθούν στο αδυνάτισμα!

7. Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης κατάθλιψης

7. Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης κατάθλιψης

Ο ύπνος επηρεάζει τη σεροτονίνη. Ο ύπνος που διαρκεί από 7-9 ώρες, κάθε βράδυ, αποτελεί μια επιπλέον ασπίδα προστασίας απέναντι στην κατάθλιψη.Δες και εδώ εναλλακτικούς τρόπους αντιμετώπισης της κατάθλιψης!

8. Μας κάνει εξυπνότερους

8. Μας κάνει εξυπνότερους

Η μεσημεριανή σιέστα προστατεύει τη διανοητική μας υγεία. Εκτός από τη μνήμη, βελτιώνει τη γνωστική λειτουργία και τη διάθεση.Δες και εδώ ποιες είναι οι 4 τροφές για μυαλό ξυράφι!

9. Προστατεύει το σώμα

9. Προστατεύει το σώμα

Τα κύτταρά μας παράγουν περισσότερη πρωτεΐνη στη διάρκεια του ύπνου. Από αυτή διαμορφώνονται δομικές μονάδες για τα κύτταρα, που βοηθούν στην αποκατάσταση της υγείας μας.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i