Το πρόβλημα υγείας της Jennifer Aniston και τα hacks για να το διαχειρίζεται

Η αγαπημένη ηθοποιός μίλησε για τη διαταραχή που την ταλαιπωρεί, την αϋπνία. Στατιστικά, περίπου το 30% των ενηλίκων βιώνει αυτό το πρόβλημα.

Jennifer Aniston

Δεν μπορεί να θυμηθεί πότε ξεκίνησαν τα προβλήματα στον ύπνο της, αλλά η ηθοποιός Jennifer Aniston λέει πως σίγουρα είναι εδώ και δεκαετίες. "Είναι κάπως δύσκολο να το προσδιορίσω επειδή νομίζω πως όταν είμαστε νέοι, εάν δεν κοιμηθούμε, είμαστε κάπως α, νιώθω μια χαρά. Μπορείς να τη βγάζεις με δύο, τρεις, τέσσερις ώρες ύπνου και να μη νιώθεις τις επιπτώσεις", εξήγησε η Aniston. Ωστόσο, είπε αστειευόμενη ότι "όλη αυτή η αναίδεια τόσα χρόνια" τελικά την πρόλαβε στη δεκαετία των 30 της, και συνέχισε, πιο σοβαρά τώρα, ότι εάν δεν κοιμόταν τις απαραίτητες ώρες δεν μπορούσε να λειτουργήσει σωστά. "Δεν είχα κίνητρο να κάνω τη γυμναστική μου, δεν θα έτρωγα σωστά, το μυαλό μου ήταν θολωμένο, δεν μπορούσα να μάθω τα λόγια μου", είπε η ηθοποιός.

Μετά από χρόνια που δοκίμασε "τα πάντα", η Aniston αποφάσισε τελικά να συμβουλευτεί το γιατρό της. Εκείνη την εποχή, οι προτεραιότητές της ήταν η διατροφή και η άσκηση και μετά ο ύπνος. Ωστόσο, δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί τόσο η διατροφή όσο και η άσκηση είχαν γίνει πρόκληση για εκείνη. Όταν ο γιατρός της τη ρώτησε πόσο καλά κοιμάται, η Aniston παραδέχτηκε ότι δεν πολυκοιμάται και μάλιστα δεν το είχε συνειδητοποιήσει.

Σε εκείνη τη φάση η Aniston άρχισε να μαθαίνει για την αϋπνία. Ο γιατρός της της εξήγησε ότι ο ύπνος θα έπρεπε να είναι η πρώτη της προτεραιότητα αφού κατά τη διάρκειά του το σώμα μας ανανεώνεται και χωρίς αυτόν το σώμα επηρεάζεται αρνητικά στη διάρκειας της ημέρας.

Όλο αυτό είχε λογική για την Aniston. "Αρχίζεις να το παρατηρείς, είμαι ληθαργική, δεν θέλω να γυμναστώ, τρώω χάλια, έχω μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια μου, και ξέρεις ότι ένα σωρό πράγματα άρχισαν να συμβαίνουν και είναι απλά η επίδραση της έλλειψης ύπνου.

Τα "κόλπα" της Aniston για καλύτερο ύπνο

Μαζί με ένα ημερολόγιο καταγραφής του ύπνου της, η Aniston ζήτησε βοήθεια από το γιατρό της ενώ στράφηκε επίσης στο διαλογισμό, τις διατάσεις, τη γιόγκα, τα ζεστά μπάνια και το να πίνει ζεστό νερό με λεμόνι προκειμένου να μπορεί να κοιμάται καλύτερα.

Επίσης έμαθε να μη χρησιμοποιεί οθόνες πριν την ώρα του ύπνου. "Προσπαθώ να τα κόψω κάθε επαφή με τον κόσμο επειδή μπορεί να διαβάσεις κάτι και να ταραχτεί το σώμα σου, οπότε προσπάθησε όσο μπορείς να κάνεις πράγματα αυτοφροντίδας και που σε ανακουφίζουν και σε χαλαρώνουν", λέει.

Για να βοηθήσει κι άλλους να μάθουν και να διαχειρίζονται την αϋπνία, η Aniston συνεργάστηκε με το πρόγραμμα Seize the Night & Day, το οποίο περιλαμβάνει υποστήριξη στην κοινότητα και βοήθεια στους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν δυσκολίες με τον ύπνο τους.

Διαβάστε Επίσης

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i