5 νέοι τρόποι για την πρόληψη του διαβήτη

Εάν προσέξουμε το βάρος και τη διατροφή μας μπορούμε να τον προλάβουμε. Αυτοί είναι μερικοί τρόποι που οι νεότερες έρευνες προτείνουν για την πρόληψη του διαβήτη.

04.12.2018

Γράφει: Ελένη Καραγιάννη

Ο διαβήτης τύπου 2 είναι ένα πρόβλημα υγείας που απασχολεί εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Εκτιμάται μάλιστα ότι μέσα στα επόμενα χρόνια τα κρούσματα θα αυξάνονται δραματικά, αφού ο διαβήτης συνδέεται στενά με τις συνήθειες του σύγχρονου τρόπου ζωής. Όμως, η πρόληψη του διαβήτη είναι κάτι εφικτό και μπορεί να εξασφαλιστεί εάν φροντίσουμε να τρεφόμαστε υγιεινά και να γυμναζόμαστε.

Τα καλά νέα είναι πως, όπως έχει φανεί από σχετικές έρευνες, προσέχοντας αυτούς τους δύο παράγοντες (τη διατροφή και τη φυσική άσκηση) ο κίνδυνος εμφάνισης διαβήτη μειώνεται έως και 91%!

Τα ακόμα καλύτερα νέα είναι ότι οι επιστήμονες ανακαλύπτουν συνεχώς κι άλλους τρόπους με τους οποίους η πρόληψη του διαβήτη μπορεί να φτάσει σε ακόμα υψηλότερα ποσοστά.

Να μερικοί από αυτούς:

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece