9 προβλήματα υγείας -και όχι μόνο- που προκαλεί η αφυδάτωση

Η οδηγία είναι γνωστή, ειδικά τώρα το καλοκαίρι: πρέπει να πίνεις πολύ νερό. Κι επειδή η αφυδάτωση είναι άκρως επικίνδυνη, δες γιατί πρέπει να την αποφύγεις.

28.05.2019

Γράφει: Επιστημονικός Συνεργάτης Shape

εχεις διαβασει

νερό γυναίκα ποτήρι νερό

Από την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Χαροκοπείου πανεπιστημίου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο (ΚΕΚ),  www.coachmydiet.wordpress.com

Πιθανότατα το γνωρίζεις πως η αφυδάτωση μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες για ηλίαση ή θερμοπληξία. Ωστόσο τα προβλήματα υγείας από την αφυδάτωση μπορεί να είναι πολύ περισσότερα.

Προβλήματα υγείας -και όχι μόνο- από την αφυδάτωση

 

Σου δίνει λάθος συμπτώματα πείνας, κυρίως σε περιόδους δίαιτας. Είναι πολύ σημαντικό να ξεκαθαρίσεις αν διψάς ή αν πεινάς και θα κερδίσεις τις μικρές μάχες στα ενδιάμεσα γεύματα.

Δυσχεραίνει την απώλεια βάρους. Σύμφωνα με έρευνες η πρόσληψη επαρκούς ποσότητας υγρών βοηθάει σημαντικά στο αδυνάτισμα.

 

Μειώνει τις επιδόσεις σου στα αθλήματα ή στο γυμναστήριο. Με έναν ενυδατωμένο οργανισμό θα έχεις πολύ μεγαλύτερη αντοχή στις φυσικές σου δραστηριότητες και θα καις περισσότερες θερμίδες στον ίδιο χρόνο.

Επιδεινώνει την εμφάνιση της κυτταρίτιδας και γενικά την εμφάνιση του δέρματος. Αντίθετα το νερό μειώνει την κατακράτηση των υγρών και ενυδατώνει την επιδερμίδα.

Διάβασε επίσης: Ποια είναι τα συμπτώματα της θερμοπληξίας – και οι πρώτες βοήθειες που μπορείς να προσφέρεις

Διάβασε επίσης: Πόσο νερό πρέπει να πίνω κάθε μέρα;

Μπορεί να σου προκαλέσει πονοκέφαλο και πιθανότατα να επηρεάσει τη συγκέντρωσή σου. Όποτε κάνεις πνευματική εργασία λοιπόν, φρόντισε να έχεις ένα ποτήρι νερό δίπλα σου.

Είναι πιθανό να σου δημιουργήσει κράμπες! Δεν είναι μόνο το μαγνήσιο και το ασβέστιο που σχετίζονται με τις κράμπες, αλλά και η έλλειψη νερού από το σώμα.

Προκαλεί υπερκόπωση. Κάποιες φορές που ίσως αισθάνεσαι μεγάλη κούραση, πρώτα πρέπει να σιγουρευτείς ότι έχεις πιει αρκετά υγρά.

Μπορεί να επιδεινώσει την υπότασή σου. Το νερό βοηθάει στη ρύθμιση της πίεσης, οπότε στις υψηλές θερμοκρασίες καλό είναι να πίνεις αρκετό για να μη ζαλιστείς.

Μπορεί να δημιουργήσει δυσκοιλιότητα. Όσες φυτικές ίνες και αν καταναλώσεις, αν δεν πιεις και νερό, το πιο πιθανό είναι να μη λειτουργήσει καλά το έντερό σου.

 

 

Editor's Picks:

Περισσότερα από Υγεία

#shapegreece