Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Ποια σνακ να τρως μετά την άσκηση που ενισχύουν τις καύσεις

Θέλεις να μάθεις ποια σνακ να τρως μετά την άσκηση για να ενισχύσεις τις καύσεις; Σου έχουμε την απάντηση με σφραγίδα ειδικών.

18.09.2017

εχεις διαβασει

Ιδού ποια σνακ να τρως μετά την άσκηση για να ενισχύσεις τις καύσεις του σώματος.

Το ήξερες πως μπορείς να συνεχίσεις να καις περισσότερες θερμίδες μετά την άσκησή σου; Ξεκλείδωσε τη μεταβολική δύναμη του σώματός σου με μια έντονη προπόνηση που θα συμπληρώσεις με ένα υγιεινό σνακ.

Η διαιτολόγος Brittany Utke λέει, “Το διάστημα μετά την άσκηση είναι σημαντικό!”

Συστήνει να καταναλώσεις τουλάχιστον 30 γραμμάρια πρωτεΐνης και 15 γραμμάρια από έναν σύνθετο υδατάνθρακα μέσα σε 30 λεπτά από το τέλος της προπόνησής σου για να συνεχιστεί η καύση θερμίδων.

“Χρησιμοποιείς τις θερμίδες πολύ πιο αποτελεσματικά μετά από την προπόνηση”, λέει η Utke. “Γι’ αυτό είναι πολύ καλό να φας αμέσως μετά για να εκμεταλλευτείς αυτό το διάστημα αυξημένου μεταβολικού ρυθμού”.

Η Utke συστήνει τα ακόλουθα σνακ για μετά την άσκηση:

-1 μεζούρα των 20 γραμμ. σκόνη πρωτεΐνης και αμύγδαλα ή ένα κανονικό άπαχο γάλα
-1/2 σάντουιτς μαζί με 120 γραμμ. άπαχο κρέας
-1 φλιτζάνι σοκολατούχο γάλα
-Σάντουιτς με βούτυρο αμυγδάλου

Η Sarah Waybright, διαιτολόγος  λέει πως πολλές γυναίκες μπορεί να νιώθουν πως αυξάνουν την καύση του λίπους αν δεν φάνε μετά την άσκηση, η αλήθεια όμως είναι πως η καλύτερη στιγμή για να αναπληρώσεις την ενέργειά σου είναι μέσα στα 30 λεπτά μετά από τη δραστηριότητα, όταν οι μύες είναι πιο δεκτικοί στα θρεπτικά συστατικά.

“Ένα σνακ θα βοηθήσει τον μεταβολισμό να παραμείνει ψηλά και σε βοηθήσει να μην νιώσεις ζαλάδα ή τρεμούλα! Το λίπος μπορεί να καθυστερήσει την απορρόφηση των άλλων θρεπτικών συστατικών”, λέει η Waybright.

“Οπότε προσπάθησε να ελαχιστοποιήσεις την πρόσληψή του αμέσως μετά από μια προπόνηση για να επιτρέψεις τη μέγιστη απορρόφηση των υδατανθράκων και των πρωτεϊνών, που θα μειώσουν το πιάσιμο και θα βελτιώσουν την ενδυνάμωση”.

Η Waybright συστήνει να φας μια χούφτα σταφύλια και χαμηλό σε λιπαρά τυρί σε μπαστουνάκια ή φιστικοβούτυρο σε σκόνη ανακατεμένο με μία μπανάνα και λίγο πάγο. Αν προτιμήσεις μια μπάρα, συστήνει να διαβάσεις τα συστατικά της για να βεβαιωθείς ότι έχει γύρω στα 10 γραμμάρια πρωτεΐνης και 40 γραμμάρια υδατανθράκων για κάθε μία ώρα που γυμνάστηκες.

 

“Θυμήσου να πίνεις άφθονο νερό και να φας ένα γεύμα μέσα σε δύο ώρες μετά το σνακ σου”.

Η Martina M. Cartwright, διαιτολόγος και βοηθός καθηγήτρια στο τμήμα Διατροφικής Επιστήμης στο Πανεπιστήμιο της Αριζόνα, λέει πως ένα μικρό σνακ που θα φας μέσα σε 45 λεπτά με μία ώρα μετά από μια προπόνηση θα συμβάλει στη μυική επανόρθωση και θα αναπληρώσει το γλυκογόνο, τη μορφή με την οποία αποθηκεύεται η γλυκόζη.

Η Cartwright λέει πως ένα σνακ μετά την άσκηση θα έπρεπε να περιλαμβάνει υδατάνθρακες και πρωτεΐνες. Ποια είναι μερικά από τα αγαπημένα της;

  • Φέτες μήλου με φιστικοβούτυρο
  • Κράκερ ολικής άλεσης με χούμους
  • Μια χούφτα αμύγδαλα και ένας χυμός
  • Ένα σφιχτό βρασμένο αβγό και ένα φρούτο
  • Ένα κομμάτι τυρί με χαμηλά λιπαρά και μερικά κράκερς ολικής άλεσης
  • Ένα ποτήρι γάλα και ένα αγγλικού τύπου μάφιν

 

Topics:

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

8 αγαπημένοι διαιτολόγοι του Shape μοιράζονται τις αγαπημένες τους συνταγές και τις τροφές που προτιμούν!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής 2017, η οποία γιορτάζεται σήμερα, 16 Οκτωβρίου, ζητήσαμε από τους αγαπημένους διαιτολόγους του Shape και Shape.gr να μας αποκαλύψουν την αγαπημένη τους υγιεινή τροφή, συνταγή ή και ολόκληρο γεύμα!

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής: ΑΥΤΕΣ είναι οι 10 αρχές για υγιεινή διατροφή και ωραίο σώμα!

Οι βασικές αρχές για σωστή διατροφή κρύβουν γεύση και υγεία: 10 βασικές διατροφικές αρχές, όπως αυτές προκύπτουν από τις πιο σύγχρονες έρευνες που αφορούν την καλή υγεία και τη μακροζωία.

Αυγά μπένεντικτ με σος ολαντέζ από αβοκάντο από το διατροφολόγο Μάνο Δημητρούλη

Ο Μάνος Δημητρούλης ετοιμάζει αυγά benedict με σος hollandaise από αβοκάντο, μια συνταγή που θα λατρέψεις.

Υγιεινά cookies με φιστικοβούτυρο από τη διατροφολόγο Κλειώ Δημητριάδου

Η διαιτολόγος – διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας ετοιμάζει υγιεινά cookies με φιστικοβούτυρο δοκιμασμένα από την ίδια και την οικογένειά της.

Μπιφτέκια σολομού με σος γιαουρτιού από τη διατροφολόγο Σταυρούλα Κρίκη

Η Σταυρούλα Κρίκη ετοιμάζει μπιφτέκια σολομού με υπέροχη γεύση και λίγες θερμίδες. Δοκίμασε τη συνταγή της ειδικού και θα μας θυμηθείς.

Χορτοφαγική σαλάτα με κινόα και πράσινα λαχανικά από τη διαιτολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η Δέσποινα Μαρσέλου μας ετοιμάζει εύκολη σαλάτα με κινόα και πράσινα λαχανικά γιατί οι σαλάτες δεν μπορούν να γίνουν πιάτο και του φθινοπώρου.

#shapegreece