Οι 3 εποχιακές τροφές που βοηθούν να καις λίπος στην κοιλιά

Βάζουμε στο μικροσκόπιο τρεις εποχιακές τροφές που φαίνεται να σε βοηθούν να κάψεις το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.

17.07.2017

εχεις διαβασει

Το μυστικό στη μόνιμη απώλεια βάρους δεν έχει σχέση με την συνεχή μέτρηση των θερμίδων και τα κόλπα για χάσιμο κιλών. Αντιθέτως, σχετίζεται με τη ρύθμιση της πείνας και του ρυθμού του ύπνου σου, την καύση του λίπους και την αποφυγή των λιγούρων.

Έρευνες αποδεικνύουν ότι τα εσωτερικά ρολόγια του σώματός μας, που αφορούν τον ύπνο και το φαγητό, απορρυθμίζονται εντελώς λόγω των λανθασμένων μηνυμάτων που τους στέλνουμε, καταναλώνοντας τις λάθος τροφές.

Το αποτέλεσμα; Μπαίνεις σε ένα φαύλο κύκλο: μία σταθερή ροή των ορμονών της πείνας, που κάνει τις λιγούρες σου σχεδόν ακαταμάχητες. Αν όμως καταφέρεις να ρυθμίσεις το πρόγραμμα ύπνου και φαγητού του σώματός σου, μπορείς να αποχαιρετίσεις το λίπος στην κοιλιά σου.

Αν κοιμάσαι καλά, θα χάνεις περισσότερα κιλά και αν τρως τις σωστές τροφές τη σωστή ώρα, θα ικανοποιείς την ανάγκη του σώματός σου για τροφή, χωρίς να νιώθεις λιγούρες μετά.

Δοκίμασε λοιπόν τις τροφές που καίνε το λίπος στην κοιλιά, για να κοιμάσαι καλύτερα, να χάνεις περισσότερα κιλά και να «λιώσεις» το λίπος στην κοιλιά σου.

1. Κεράσια

kerasia-lipos-koilia

Τα κεράσια αποτελούν φυτική πηγή μελατονίνης, της ορμόνης του ύπνου. Αν και δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς ευκολότερα, οι έρευνες έχουν αποδείξει ότι τέτοιες τροφές(όπως και οι μπανάνες) μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα της μελατονίνης στο σώμα σου. Άρα όχι μόνο σε βοηθάει να κοιμηθείς, αλλά είναι και ένα πανίσχυρο αντιοξειδωτικό, που μπορεί να οδηγήσει στην απώλεια βάρους.
Έρευνες επιστημόνων έχουν δείξει ότι τα κεράσια έχουν θεραπευτικές ιδιότητες.

Η υψηλή περιεκτικότητα τους σε σίδηρο βοηθάει στην αναιμία, περιέχουν μεταλλικά άλατα που δρούν ανακουφιστικά σε ρευματικούς πόνους και συμβάλλουν στην μείωση της κόπωσης και την παράταση της μυικής προσπάθειας. Τα κεράσια δρούν αποτοξινωτικά για το συκώτι και την χοληδόχο κύστη και γενικότερα για τον οργανισμό. Είναι χωνευτικά, διουρητικά και διαθέτουν αντισηπτικές ιδιότητες.
Το καλύτερο; Μπορείς να τα καταναλώσεις κατευθείαν από το δέντρο ή να φτιάξεις γλυκό κερασάκι ή και μαρμελάδα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

7 μυστικά για να μην τρως διαρκώς χωρίς καν να πεινάς

Απόφυγε το συναισθηματικό φαγητό και μάθε να μην τρως διαρκώς χωρίς να πεινάς.Αυτές οι συμβουλές θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπη.

Διώξε το φούσκωμα στην κοιλιά με φυτικές ίνες

Aν έχεις πρησμένη κοιλιά, διάνθισε τη διατροφή σου με τις κατάλληλες φυτικές ίνες και θα θα δεις αμέσως διαφορά.

Μερικές μεγάλες αλήθειες για την πρωτεΐνη που θα σου φανούν χρήσιμες

Είναι ένα από τα τρία μακροσυστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός και έχει συνδεθεί με την απώλεια βάρους και την αύξηση μυικής μάζας. Να όσα χρειάζεται να ξέρεις

H πιο εύκολη δίαιτα για επίπεδη κοιλιά πριν το καλοκαίρι από τη διατροφολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η Δέσποινα Μαρσέλου σου προτείνει μια πλήρη δίαιτα 7 ημερών για επίπεδη κοιλιά

Γιατί κάνεις δίαιτα αλλά δεν χάνεις τα τελευταία κιλά

Γιατί «κολλάει» η ζυγαριά και δεν χάνεις τα τελευταία κιλά; Πρώτα απ’ όλα, δεν είναι ένα σπάνιο φαινόμενο: συμβαίνει και στους καλύτερους για ένα μικρό χρονικό διάστημα όσο πιστά και αν ακολουθούν μια διατροφή.

#shapegreece