Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

5 σνακ με λίγες θερμίδες που νικούν ΟΛΕΣ τις λιγούρες!

Τις λιγούρες δύσκολα μπορείς να τις προσπεράσεις, τόσο εσύ όσο και το στομάχι σου. Τι μπορείς να κάνεις; Δοκίμασε τα ακαταμάχητα σνακ που σου προτείνουμε.

03.06.2017

Βήμα πρώτο: Αν δεν μπορείς να «παίξεις» με τις λιγούρες, διώξε τις λιγούρες παίζοντας:

Έχεις συνέχεια τα κουλουράκια στο μυαλό σου; Πιάσε σειρά για το αγαπημένο σου βιντεοπαιχνίδι. Σε πρόσφατη έρευνα από το βρετανικό Πανεπιστήμιο του Πλίμουθ βρέθηκε ότι μπορεί να μειωθεί κατά 24% η διάθεσή σου για τσιμπολόγημα παίζοντας για 3 λεπτά το παραδοσιακό Tetris.

Καθώς οι άνθρωποι τείνουν να οπτικοποιούν το επιθυμητό τους σνακ, όταν απασχολείς τα γκρίζα σου κύτταρα με κάτι που σε απορροφά, μπορεί να αποφύγεις αυτές τις νοητικές εικόνες που σε βάζουν σε πειρασμό, υποθέτουν οι ερευνητές.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι σημαίνουν οι λιγούρες σου; (Ναι, αυτό που θες να φας δείχνει ποια βιταμίνη σου λείπει!)

Προχώρα λοιπόν, κατέβασε την εφαρμογή Candy Crush ή τα Angry Birds στο τηλέφωνό σου και παίξε με μεγαλύτερη θέληση. Έχε υπόψη πως οι λιγούρες διαρκούν κατά μέσο όρο για λίγα λεπτά – μόλις περάσουν, η μόνη σου πρόκληση θα είναι να σταματήσεις να προσπαθείς να σπάσεις το ρεκόρ σου.

Βήμα δεύτερο: δοκίμασε τα παρακάτω σνακ με λίγες θερμίδες: 

Φυσικά, τα απόλυτα ισορροπημένα γεύματα αποτελούν θεωρητικά το πιο σημαντικό μέρος της υγιεινής διατροφής σου. Αλλά, πρακτικά, αυτό που φτιάχνει ή καταστρέφει τα τελευταία ενοχλητικά ψωμάκια γύρω από τη μέση σου είναι τα σνακ.

Ευτυχώς, η Dawn Jackson Blatner, R.D.N., δημιουργός της flexitarian diet έχει έρθει για να μας σώσει στις αδύναμες στιγμές μας, προσφέροντας υγιεινές επιλογές σνακ που καλύπτουν όλες τις λιγούρες.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 10 λάθη που κάνουν χειρότερες τις λιγούρες

Για αλμυρά, έχουμε ποπ κορν, για γλυκά, μούρα και σοκολάτα. Το αγαπημένο μας; Τα τρουφάκια με βούτυρο αμυγδάλου και πρωτεΐνες, τα οποία ικανοποιούν ακόμα και τους φανατικούς των γλυκών, ενώ οι πρωτεΐνες τους σε κρατάνε χορτάτη μέχρι το επόμενο γεύμα.

Παραδώσου στις λιγούρες σου λοιπόν με έξυπνο τρόπο. Διάβασε παρακάτω το πώς στην παρακάτω gallery:

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Spring Detox Δίαιτα: Πλάνο διατροφής 21 ημερών από τη διαιτολόγο Αναστασία Κόκκαλη (χωρίς κρέας!)

Κάνε την αποτοξινωτική και χορτοφαγική διατροφή που δημιιούργησε για το Shape.gr η Αναστασία Κόκκαλη.

Shape Tested: Cookies με βρόμη και κανέλα από τη διατροφολόγο Κλειώ Χούπη

Αυτά τα cookies με βρόμη μπορείς να τα καταναλώσεις για πρωινό ή σνακ και είναι έτοιμα σε μόλις 15 λεπτά! Kαι καλύτερο: Έχουν μόνο 77 θερμίδες το ένα!

Ζυμαρικά και δημητριακά ολικής άλεσης: Γιατί να τα προτιμήσεις και ποιοι πρέπει να τα αποφεύγουν

Γιατί να προτιμήσω ολικής αλέσεως ζυμαρικά και δημητριακά; Τι προτείνει η διατροφολόγος Ανδρονίκη Πάντα;

Μπάλες σοκολάτας με αμύγδαλο χωρίς ζάχαρη (μπάλες ενέργειας σαν vegan τρουφάκια!)

Ένα απλό γλυκό και μπάλα ενέργειας χωρίς ζάχαρη, χωρίς αβγά ή γλουτένη και γρήγορο!

Τίλιο με τζίντζερ, το καλύτερο ρόφημα για τόνωση του οργανισμού και στη διάρκεια της Σαρακοστής!

Οι ανάγκες του οργανισμού αλλάζουν στη διάρκεια της Σαρακοστής. Οπότε, χρειάζεσαι ένα ρόφημα που να σε δυναμώνει και να σε ζεσταίνει ταυτόχρονα.

#shapegreece