Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Αυτά είναι τα συστατικά της Ιαπωνικής διατροφής που υπόσχονται μακροζωία

Η Ιαπωνία είναι μια από τις χώρες του κόσμου με το μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής, αν όχι το μεγαλύτερο, και προφανώς αυτό οφείλεται κυρίως στη διατροφή των Ιαπώνων.

20.03.2017

εχεις διαβασει

Η σόγια

Ο θαυματουργός σπόρος αποτελεί μια βασική πηγή φυτικών πρωτεϊνών και τα φυτοοιστρογόνα του, ελέγχουν την κακή χοληστερίνη, μειώνουν τον κίνδυνο καρκινοπαθειών, βοηθούν πολύ τις γυναίκες με εμμηνοπαυσιακό σύνδρομο. Σύμμαχος επίσης της γερής καρδιάς, έτσι που ακόμη και η ορθόδοξη ιατρική συστήνει τη λήψη 50 γραμμαρίων σόγιας καθημερινώς.

 

Το ρύζι

Το θεμελιακό άμυλο της κίτρινης φυλής. Το καφέ ρύζι, το άγριο ρύζι  και το μαύρο ρύζι είναι πλούσια σε αδιάλυτες φυτικές ίνες που μπορούν ενδεχομένως να προστατεύσουν από πολλούς τύπους καρκίνου. Πολλοί επιστήμονες πιστεύουν ότι αυτές οι αδιάλυτες φυτικές ίνες είναι ζωτικής σημασίας για την προστασία του οργανισμού κατά των καρκινικών κυττάρων. Επιπλέον, το Ρύζι αφθονεί σε ανθεκτικό άμυλο, το οποίο φθάνει στο έντερο σε αχώνευτη μορφή. Βοηθά την αύξηση των ωφέλιμων βακτηρίων για τη φυσιολογική κινητικότητα του εντέρου.

 

Τα μανιτάρια shiitake (σιτάκε)

Εμφανίζονται μόνο δύο φορές το χρόνο γύρω από τον κορμό του δέντρου shii, μιας βαλανιδιάς με το επιστημονικό όνομα Pasania cuspidata.  Στην αγορά θα τα βρεις αποξηραμένα. Τα μανιτάρια γενικώς, ειδικότερα όμως τα shiitake συνιστούν ένα θησαυροφυλάκιο βιταμινών Β και σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατων ερευνών, καταπολεμούν την κακή χοληστερίνη. Η εξαιρετική και πικάντικη γεύση του σε συνδυασμό με τις θεραπευτικές ιδιότητές του το έχουν αναδείξει ως το δεύτερο σε παραγωγή μανιτάρι παγκοσμίως. Στην Ελλάδα μέχρι πρότινος δεν ήταν ευρέως γνωστό αλλά πλέον υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον.

 

Τα φύκια

Μεζές μυθικός, ιαματικός, αφροδισιακός, όπως διατείνονται οι άνθρωποι της Απω Ανατολής. Τα φύκια είναι φυσικοί σταθεροποιητές και συνεπώς «δένουν» τα υγρά με τα στερεά υλικά των εδεσμάτων. Τροφή ιερή για τους Ιάπωνες, τα φύκια αποτελούν το 10% της δίαιτάς τους. Δεν έχουν παρά ελάχιστες θερμίδες αλλά είναι γεμάτα σε ασβέστιο, ιωδίνη, φώσφορο και βιταμίνη Α. Διευκολύνουν τη λειτουργία των νεφρών, την κυκλοφορία του αίματος και μας προσφέρουν ενέργεια.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Τι είναι η δίαιτα φάντασμα; Η μελέτη που έσπασε το διαδίκτυο!

Η μελέτη με τίτλο «Emty calories and the fantom fullness» στο American Journal of Clinical Nutition νίκησε σε likes και την Kim Kardashian (#not αλλά θα μπορούσε.)

Το πλάνο διατροφής 7 ημερών που ακολουθεί η Ελένη Μενεγάκη για να κάνει δίαιτα!

Αυτή είναι η δίαιτα της Ελένης Μενεγάκη μετά της γέννηση της κόρης της

Πόσες θερμίδες πρέπει να φας για να πάρεις ένα κιλό; Τι λένε οι ειδικοί

Πόσες θερμίδες πρέπει να φας για να πάρεις ένα κιλό; Ας ξεχωρίσουμε τους μύθους από τις αλήθειες.

Η μεγάλη γκάφα της Κιμ Καρντάσιαν με τη δίαιτα της γρίπης

Τι σημαίνει «κάνω τη δίαιτα της γρίπης» και γιατί ο κόσμος στο Twitter ενοχλήθηκε από το σχετικό ποστάρισμα της Κιμ Καρντάσιαν.

#shapegreece