Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Αυτά είναι τα συστατικά της Ιαπωνικής διατροφής που υπόσχονται μακροζωία

Η Ιαπωνία είναι μια από τις χώρες του κόσμου με το μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής, αν όχι το μεγαλύτερο, και προφανώς αυτό οφείλεται κυρίως στη διατροφή των Ιαπώνων.

20.03.2017

εχεις διαβασει

Η σόγια

Ο θαυματουργός σπόρος αποτελεί μια βασική πηγή φυτικών πρωτεϊνών και τα φυτοοιστρογόνα του, ελέγχουν την κακή χοληστερίνη, μειώνουν τον κίνδυνο καρκινοπαθειών, βοηθούν πολύ τις γυναίκες με εμμηνοπαυσιακό σύνδρομο. Σύμμαχος επίσης της γερής καρδιάς, έτσι που ακόμη και η ορθόδοξη ιατρική συστήνει τη λήψη 50 γραμμαρίων σόγιας καθημερινώς.

 

Το ρύζι

Το θεμελιακό άμυλο της κίτρινης φυλής. Το καφέ ρύζι, το άγριο ρύζι  και το μαύρο ρύζι είναι πλούσια σε αδιάλυτες φυτικές ίνες που μπορούν ενδεχομένως να προστατεύσουν από πολλούς τύπους καρκίνου. Πολλοί επιστήμονες πιστεύουν ότι αυτές οι αδιάλυτες φυτικές ίνες είναι ζωτικής σημασίας για την προστασία του οργανισμού κατά των καρκινικών κυττάρων. Επιπλέον, το Ρύζι αφθονεί σε ανθεκτικό άμυλο, το οποίο φθάνει στο έντερο σε αχώνευτη μορφή. Βοηθά την αύξηση των ωφέλιμων βακτηρίων για τη φυσιολογική κινητικότητα του εντέρου.

 

Τα μανιτάρια shiitake (σιτάκε)

Εμφανίζονται μόνο δύο φορές το χρόνο γύρω από τον κορμό του δέντρου shii, μιας βαλανιδιάς με το επιστημονικό όνομα Pasania cuspidata.  Στην αγορά θα τα βρεις αποξηραμένα. Τα μανιτάρια γενικώς, ειδικότερα όμως τα shiitake συνιστούν ένα θησαυροφυλάκιο βιταμινών Β και σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατων ερευνών, καταπολεμούν την κακή χοληστερίνη. Η εξαιρετική και πικάντικη γεύση του σε συνδυασμό με τις θεραπευτικές ιδιότητές του το έχουν αναδείξει ως το δεύτερο σε παραγωγή μανιτάρι παγκοσμίως. Στην Ελλάδα μέχρι πρότινος δεν ήταν ευρέως γνωστό αλλά πλέον υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον.

 

Τα φύκια

Μεζές μυθικός, ιαματικός, αφροδισιακός, όπως διατείνονται οι άνθρωποι της Απω Ανατολής. Τα φύκια είναι φυσικοί σταθεροποιητές και συνεπώς «δένουν» τα υγρά με τα στερεά υλικά των εδεσμάτων. Τροφή ιερή για τους Ιάπωνες, τα φύκια αποτελούν το 10% της δίαιτάς τους. Δεν έχουν παρά ελάχιστες θερμίδες αλλά είναι γεμάτα σε ασβέστιο, ιωδίνη, φώσφορο και βιταμίνη Α. Διευκολύνουν τη λειτουργία των νεφρών, την κυκλοφορία του αίματος και μας προσφέρουν ενέργεια.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Χάσε υγιεινά 2,5 κιλά σε μια εβδομάδα με το πρόγραμμα διατροφής

Αυτό το πρόγραμμα διατροφής εγγυάται πως θα χάσεις μέχρι και 2,5 κιλά σε μια εβδομάδα αλλά με απόλυτα υγιεινό τρόπο.

Διατήρησέ τα: Πώς να μη βγάλουν φύτρες οι πατάτες, να μη μουχλιάσει το τυρί και να φτιάξεις παγάκια με λάδι και μυρωδικά

Ιδού πως διατηρούνται τα τρόφιμα περισσότερο με απλά και έξυπνα κόλπα που μπορείς να εφαρμόσεις μόνη σου σε απλά και εύκολα βήματα.

Πες κύμινο: Το μπαχαρικό που βοηθά στο αδυνάτισμα και την πέψη (να πώς θα το χρησιμοποιήσεις για τα οφέλη του!)

Πώς θα βάλεις το κύμινο στην καθημερινή διατροφή σου για να απολαύσεις τα διατροφικά οφέλη του

Ζάχαρη άσπρη, μαύρη ή καστανή; Ποια να προτιμήσεις και γιατί

Ποιά ζάχαρη να προσθέσεις στον καφέ ή τα γλυκά σου; Ποιά θα σε φορτώσει με τις λιγότερες θερμίδες και ποιά θα κάνει μεγαλύτερη ζημιά στη δίαιτα σου;

Η ιδανική δίαιτα για τα ψωμάκια! Εξαφάνισε το λίπος στους γοφούς τώρα!

Προσπαθείς να απαλλαγείς από το τοπικό πάχος στους γοφούς; Ακολούθησε αυτή την αποτελεσματική δίαιτα για τα ψωμάκια και χάσε πόντους εκεί που θέλεις!

Συνταγή για ελαφριά σκορδαλιά με ψωμί

Μια εναλλακτική πρόταση της παραδοσιακής σκορδαλιάς για να φτιάξεις την 25η Μαρτίου

#shapegreece