Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

8 σνακ με λίγες θερμίδες για την καταπολέμηση κάθε λιγούρας από άγχος

Θες σνακ με λίγες θερμίδες; Αυτά θα σε χαλαρώσουν χωρίς να σε παχύνουν.

06.03.2017

εχεις διαβασει

Μήπως ψάχνεις για κάτι γλυκό κάθε φορά που είσαι αγχωμένη; Υπάρχει εξήγηση: Η ζάχαρη καταστέλλει την κορτιζόλη, την ορμόνη που προκαλεί το άγχος.

Αλλά, δυστυχώς, σε αφήνει πιο πεινασμένη από πριν.

Σταμάτησε αυτό τον φαύλο κύκλο με σνακ με λίγες θερμίδες που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, λιπαρά, πρωτεΐνες και άλλες καταπραϋντικές ιδιότητες.

1. Έξυπνο σνακ

Σέλερι, βούτυρο αμυγδάλου και μερικές σταφίδες από πάνω αποτελούν ένα δημιουργικό σνακ, γεμάτο «ενεργητικούς» υδατάνθρακες και φυτικές ίνες, λιπαρά αλλά και πρωτεΐνες που σε χορταίνουν.

shutterstock_95148403

2. Μπουκιές ενέργειας

Αναμειγνύεις μισή κούπα κομμένους χουρμάδες, μισή κούπα βούτυρο ξηρών καρπών και ¼ της κούπας νιφάδες βρώμης σε ένα μπολ και δημιουργείς 12 με 14 μπαλάκια ενέργειας.

3. Τσάι με βότανα

Το χαμομήλι μειώνει το άγχος, ενώ το πράσινο τσάι περιέχει το αμινοξύ L-Θεανίνη, που σου προσφέρει μία πιο συγκεντρωμένη ηρεμία.

4. Φυστικοβούτυρο και μπανάνα

Άλειψε σε μία φέτα του τοστ λίγο φυστικοβούτυρο και πρόσθεσε κομμάτια μπανάνας, αν θέλεις να ηρεμήσεις με φυσικό τρόπο.

5. Κουφετάκια μαύρης σοκολάτας

Η μεστή γεύση της μαύρης σοκολάτας περιορίζει τις λιγούρες. Λιγότερα από 30γρ. την ημέρα μειώνουν τις ορμόνες του άγχους.

6. Λαχανικά με ντιπ

Τα λαχανικά σε γεμίζουν με ωφέλιμες φυτικές ίνες και το γουακαμόλε ή το χούμους, με τα υγιή λιπαρά που περιέχουν, σε βοηθούν να παραμείνεις χορτάτη για περισσότερη ώρα.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Deep …άτες σαλάτες! (ντιπ & δίαιτα πάνε μαζί)

7. Ανθρακούχο νερό με κομμάτια φρούτων

Συχνά μπερδεύουμε την αφυδάτωση με την πείνα. Κάνε πιο ενδιαφέροντα τα ποτά σου ώστε να έχεις μεγαλύτερο κίνητρο να πιεις περισσότερη ποσότητα και να ενυδατωθείς επαρκώς.

8. Μείγμα ξηρών καρπών

Οι ξηροί καρποί κάνουν το σώμα να ανταποκρίνεται καλύτερα σε συνθήκες στρες. Συνόδευσέ τους με αποξηραμένα φρούτα και σοκολάτα για μέγιστη απόλαυση.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Τρεις συνταγές με μηλόξυδο που καίνε το λίπος (αφέψημα, ρόφημα και ντρέσινγκ)

Τρεις απλές και εύκολες συνταγές με μηλόξυδο ώστε να διευκολύνεις την απώλεια βάρους.

Δοκιμάσαμε αυτόν τον τρόπο να ξεφλουδίσουμε τα βραστά αυγά και λειτουργεί!

Η δίαιτα το λέει καθαρά: βραστά αυγά. Έλα όμως που δυσκολεύεσαι να ξεφλουδίσεις τα βραστά αυγά, και όταν το κάνεις δεν τα καταφέρνεις.

H συνταγή για το πιο σούπερ πρωινό με νάτσος, αυγά, αβοκάντο και όχι μόνο!

Ναι, μπορείς να ξεκινάς τη μέρα σου γευστικά με το πιο σούπερ πρωινό με αυγά, αβοκάντο και μια συνταγή που έχει όλα όσα χρειάζεσαι για ενέργεια.

Κάνουμε διατροφή paleo! Να το πλάνο σου για δίαιτα paleo με 1.800 θερμίδες

Διατροφή paleo: Το πλάνο διατροφής που χρειάζεσαι για να ακολουθήσεις πιστά την πρωτόγονη διατροφή, το must της σεζόν στην Ελλάδα κι όχι μόνο.

Πώς θα διαλέγεις φρέσκα θαλασσινά

Πώς θα επιλέξεις φρέσκα θαλασσινά; Γωνρίζεις τι πρέπει να προσέξεις; Ο ειδικός μας δίνει τις κατάλληλες οδηγίες.

Είναι ο avolatte ο πιο περίτεχνος καφές που μπορείς να πιεις (ναι, είναι μέσα σε αβοκάντο!);

Το αβοκάντο μπαίνει πια παντού, ακόμα και στον ίδιο μας τον καφέ, κι αυτό γιατί η νέα μόδα, θέλει τον αγαπημένο μας λάτε, να σερβίρεται στη φλούδα του αβοκάντο.

#shapegreece