8 σνακ με λίγες θερμίδες για την καταπολέμηση κάθε λιγούρας από άγχος

Θες σνακ με λίγες θερμίδες; Αυτά θα σε χαλαρώσουν χωρίς να σε παχύνουν.

27.02.2018

εχεις διαβασει

Μήπως ψάχνεις για κάτι γλυκό κάθε φορά που είσαι αγχωμένη; Υπάρχει εξήγηση: Η ζάχαρη καταστέλλει την κορτιζόλη, την ορμόνη που προκαλεί το άγχος.

Αλλά, δυστυχώς, σε αφήνει πιο πεινασμένη από πριν.

Σταμάτησε αυτό τον φαύλο κύκλο με σνακ με λίγες θερμίδες που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, λιπαρά, πρωτεΐνες και άλλες καταπραϋντικές ιδιότητες.

1. Έξυπνο σνακ

Σέλερι, βούτυρο αμυγδάλου και μερικές σταφίδες από πάνω αποτελούν ένα δημιουργικό σνακ, γεμάτο «ενεργητικούς» υδατάνθρακες και φυτικές ίνες, λιπαρά αλλά και πρωτεΐνες που σε χορταίνουν.

shutterstock_95148403

2. Μπουκιές ενέργειας

Αναμειγνύεις μισή κούπα κομμένους χουρμάδες, μισή κούπα βούτυρο ξηρών καρπών και ¼ της κούπας νιφάδες βρώμης σε ένα μπολ και δημιουργείς 12 με 14 μπαλάκια ενέργειας.

3. Τσάι με βότανα

Το χαμομήλι μειώνει το άγχος, ενώ το πράσινο τσάι περιέχει το αμινοξύ L-Θεανίνη, που σου προσφέρει μία πιο συγκεντρωμένη ηρεμία.

4. Φυστικοβούτυρο και μπανάνα

Άλειψε σε μία φέτα του τοστ λίγο φυστικοβούτυρο και πρόσθεσε κομμάτια μπανάνας, αν θέλεις να ηρεμήσεις με φυσικό τρόπο.

5. Κουφετάκια μαύρης σοκολάτας

Η μεστή γεύση της μαύρης σοκολάτας περιορίζει τις λιγούρες. Λιγότερα από 30γρ. την ημέρα μειώνουν τις ορμόνες του άγχους.

6. Λαχανικά με ντιπ

Τα λαχανικά σε γεμίζουν με ωφέλιμες φυτικές ίνες και το γουακαμόλε ή το χούμους, με τα υγιή λιπαρά που περιέχουν, σε βοηθούν να παραμείνεις χορτάτη για περισσότερη ώρα.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Deep …άτες σαλάτες! (ντιπ & δίαιτα πάνε μαζί)

7. Ανθρακούχο νερό με κομμάτια φρούτων

Συχνά μπερδεύουμε την αφυδάτωση με την πείνα. Κάνε πιο ενδιαφέροντα τα ποτά σου ώστε να έχεις μεγαλύτερο κίνητρο να πιεις περισσότερη ποσότητα και να ενυδατωθείς επαρκώς.

8. Μείγμα ξηρών καρπών

Οι ξηροί καρποί κάνουν το σώμα να ανταποκρίνεται καλύτερα σε συνθήκες στρες. Συνόδευσέ τους με αποξηραμένα φρούτα και σοκολάτα για μέγιστη απόλαυση.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πόσο αποτελεσματική είναι η δίαιτα Ζώνης;

Η δίαιτα της Ζώνης αποτελεί ένα διάσημο διατροφικό πρόγραμμα που λατρεύουν και ακολουθούν πολλές μεγάλες σταρ. Ταιριάζει όμως σε σένα;

Λαχανικά με πρωτεΐνη
Λαχανικά με πρωτεΐνη: Ποιες είναι οι καλύτερες πηγές φυτικής πρωτεΐνης;

Πάρα πολλά είναι εκείνα τα λαχανικά που αποτελούν πηγές πρωτεΐνης. Η διατροφολόγος Διονυσία Αγαλιώτη μας δίνει τη λίστα με τις καλύτερες πηγές φυτικής πρωτεΐνης

4 oφέλη που έχει για την υγεία σου η κατανάλωση τροφίμων με πρωτεΐνη

Ξέρεις γιατί η πρωτεΐνη είναι τόσο σημαντικό μακροσυστατικό;

Υπάρχει ένα υλικό που αναβαθμίζει κάθε, μα κάθε, πίτσα
Υπάρχει ένα υλικό που αναβαθμίζει κάθε, μα κάθε, πίτσα

Κανείς δεν το περίμενε ότι το μέλι κάνει δουλειά.

Πώς θα φτιάξεις το τέλειο hot dog
Πώς θα φτιάξεις το τέλειο hot dog

Δεν είναι απλή δουλειά να μπει το λουκάνικο στο ψωμάκι.

10 τρόποι να δοκιμάσεις το τυρί κότατζ αλλιώς (ακόμα και παγωτό με cottage φτιάχνεις!)

Βαριέσαι το τυρί κότατζ με φρυγανιά ή σκέτο; Υπάρχουν δέκα έξυπνοι και νόστιμοι τρόποι για να το βάλεις στη διατροφή σου χωρίς να το βαρεθείς.

#shapegreece