Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Να γιατί οι ειδικοί συστήνουν να κάνεις σεξ πριν από την άσκηση

Nαι, οι μύες και το σώμα σου θα σε ευγνωμονούν (διπλά).

14.06.2017

εχεις διαβασει

σεξ πριν από την άσκηση

Η καρδιά σου χτυπάει, το δέρμα σου καίει, νιώθεις έξαψη… Οι δύο δραστηριότητες έχουν περισσότερα κοινά απ’ όσα μπορεί να πιστεύεις και, σύμφωνα με νέα έρευνα, μπορεί να ωφελούν το ένα το άλλο με αναπάντεχους τρόπους. Να πώς το απολαυστικό σεξ σε βοηθά να γίνεις πιο δυνατή, πιο fit και πιο ευτυχισμένη.

Διάβασε επίσης:

6 κοινοί λόγοι που δεν κάνεις καλό σεξ
Αυτές είναι οι τρεις πιο δημοφιλείς μέρες και ώρες για σεξ«
5 μυστικά για τέλειο σεξ και ατελείωτη απόλαυση!

Κάνεις ιδανική προθέρμανση

«Το σεξ ανεβάζει τους καρδιακούς σου παλμούς και αυξάνει τη ροή του αίματος στους μυς και στις αρθρώσεις σου προετοιμάζοντας το σώμα σου για κίνηση» εξηγεί η Yvonne Fulbright, PhD, συγγραφέας του The Better Sex Guide to Extraordinary Lovemaking. Αυτή η ευλυγισία σού δίνει ένα πλήρες εύρος κίνησης όταν γυμνάζεσαι, οπότε έχεις καλύτερη στάση σώματος και καλύτερα αποτελέσματα από τις επαναλήψεις σου.

Μπορείς να γυμναστείς περισσότερο

Ο οργασμός «μουδιάζει» για 24 ώρες την περιοχή του εγκεφάλου που ευθύνεται για τον πόνο, τονίζεται σε έρευνα από το Πανεπιστήμιο Rutgers. Η αυξημένη αντοχή στον πόνο μπορεί να σε βοηθήσει να διαλέξεις μεγαλύτερα βαράκια ή να τρέξεις 2-3 χλμ. παραπάνω στο διάδρομο.

Νιώθεις πιο δυνατή

«Όταν κάνεις έρωτα, το σώμα σου παράγει ενδορφίνες που σου φτιάχνουν τη διάθεση και αυτή η καλή διάθεση μπορεί επίσης να σε κάνει πιο ευτυχισμένη» αναφέρει η συγγραφέας. Όσο περισσότερο πιστεύεις στον εαυτό σου και στις ικανότητές σου, τόσο ευκολότερο σου είναι να διαχειριστείς μια σκληρή προπόνηση, όπως π.χ. CrossFit ή HIIT.

Κοιμάσαι καλύτερα

«Κατά τη διάρκεια του σεξ το σώμα σου απελευθερώνει ωκυτοκίνη, μια ορμόνη που σχετίζεται με τον καλύτερο ύπνο» επισημαίνει ο Mark Anshel, PhD, επίτιμος καθηγητής στο Τμήμα Ιατρικής και Ανθρώπινης Επίδοσης του Πανεπιστημίου Middle Tennessee State. Όταν κοιμηθείς καλά, το σώμα σου θα αναρρώσει γρηγορότερα από την τελευταία προπόνηση και θα έχεις περισσότερη ενέργεια για την επόμενη.

Topics:

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#ShapePeople: Η Ναταλία Παπαϊωάννου είναι alpine ski racer και θέλει να κάνει το σκι προσιτό σε όλους!

Μια νέα στήλη αφιερωμένη σε πραγματικούς ανθρώπους που μας εμπνέουν. H Ναταλία Παπαϊωάννου είναι μία από αυτές.

Εσύ ξέρεις ποια είναι τα χειμερινά ολυμπιακά αθλήματα; Δες βίντεο με κάθε ένα από τους Ολυμπιακούς της Pyeong Chang 2018

Τα μαθαίνουμε στο πλαίσιο των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων που διεξάγονται στην Πιόνγκτσανγκ της Νότιας Κορέας.

υδατάνθρακες και άσκηση
Υδατάνθρακες και άσκηση: Αυτό είναι το ιδανικό σνακ πριν την προπόνηση σου

Για να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τη γυμναστική σου, χρειάζεσαι και τα κατάλληλα καύσιμα.

Οι 4 κορυφαίες ασκήσεις για κοιλιά και γλουτούς με τη Σόφη Πασχάλη

Δοκίμασε κι εσύ τις 4 αγαπημένες ασκήσεις της γυμνάστριας και δες το σώμα σου να μεταμορφώνεται- ειδικά οι κοιλιακοί σου.

τροφές με λιπαρά
Να τρώω τροφές με λιπαρά πριν από την άσκηση;

Να τι λέει η έρευνα του Ινστιτούτου Gatorade Sports Science.

#shapegreece