Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Να γιατί οι ειδικοί συστήνουν να κάνεις σεξ πριν από την άσκηση

Nαι, οι μύες και το σώμα σου θα σε ευγνωμονούν (διπλά).

14.06.2017

εχεις διαβασει

σεξ πριν από την άσκηση

Η καρδιά σου χτυπάει, το δέρμα σου καίει, νιώθεις έξαψη… Οι δύο δραστηριότητες έχουν περισσότερα κοινά απ’ όσα μπορεί να πιστεύεις και, σύμφωνα με νέα έρευνα, μπορεί να ωφελούν το ένα το άλλο με αναπάντεχους τρόπους. Να πώς το απολαυστικό σεξ σε βοηθά να γίνεις πιο δυνατή, πιο fit και πιο ευτυχισμένη.

Διάβασε επίσης:

6 κοινοί λόγοι που δεν κάνεις καλό σεξ
Αυτές είναι οι τρεις πιο δημοφιλείς μέρες και ώρες για σεξ«
5 μυστικά για τέλειο σεξ και ατελείωτη απόλαυση!

Κάνεις ιδανική προθέρμανση

«Το σεξ ανεβάζει τους καρδιακούς σου παλμούς και αυξάνει τη ροή του αίματος στους μυς και στις αρθρώσεις σου προετοιμάζοντας το σώμα σου για κίνηση» εξηγεί η Yvonne Fulbright, PhD, συγγραφέας του The Better Sex Guide to Extraordinary Lovemaking. Αυτή η ευλυγισία σού δίνει ένα πλήρες εύρος κίνησης όταν γυμνάζεσαι, οπότε έχεις καλύτερη στάση σώματος και καλύτερα αποτελέσματα από τις επαναλήψεις σου.

Μπορείς να γυμναστείς περισσότερο

Ο οργασμός «μουδιάζει» για 24 ώρες την περιοχή του εγκεφάλου που ευθύνεται για τον πόνο, τονίζεται σε έρευνα από το Πανεπιστήμιο Rutgers. Η αυξημένη αντοχή στον πόνο μπορεί να σε βοηθήσει να διαλέξεις μεγαλύτερα βαράκια ή να τρέξεις 2-3 χλμ. παραπάνω στο διάδρομο.

Νιώθεις πιο δυνατή

«Όταν κάνεις έρωτα, το σώμα σου παράγει ενδορφίνες που σου φτιάχνουν τη διάθεση και αυτή η καλή διάθεση μπορεί επίσης να σε κάνει πιο ευτυχισμένη» αναφέρει η συγγραφέας. Όσο περισσότερο πιστεύεις στον εαυτό σου και στις ικανότητές σου, τόσο ευκολότερο σου είναι να διαχειριστείς μια σκληρή προπόνηση, όπως π.χ. CrossFit ή HIIT.

Κοιμάσαι καλύτερα

«Κατά τη διάρκεια του σεξ το σώμα σου απελευθερώνει ωκυτοκίνη, μια ορμόνη που σχετίζεται με τον καλύτερο ύπνο» επισημαίνει ο Mark Anshel, PhD, επίτιμος καθηγητής στο Τμήμα Ιατρικής και Ανθρώπινης Επίδοσης του Πανεπιστημίου Middle Tennessee State. Όταν κοιμηθείς καλά, το σώμα σου θα αναρρώσει γρηγορότερα από την τελευταία προπόνηση και θα έχεις περισσότερη ενέργεια για την επόμενη.

Topics:

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

άσκηση σανίδα
Άσκηση σανίδα: 3 παραλλαγές για προχωρημένες (σφίξε κοιλιά, πόδια και γλουτούς με 1 κίνηση)

«Αναβάθμισε» τη fitness ρουτίνα σου με αυτές τις παραλλαγές που θα σε βοηθήσουν να «χτίσεις» σώμα.

ασκήσεις για γλουτούς στο σπίτι
Οι ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ασκήσεις για γλουτούς στο σπίτι είναι αυτές και είναι μόλις 4!

Καμία συνδρομή σε γυμναστήριο. Χτίσε σώμα στο σπίτι με αυτές τις φανταστικές ασκήσεις.

Βραδινό τρέξιμο; Τι χρειάζεσαι για να το κάνεις σωστά (η ώρα, οι τροφές, η διαδρομή)

Ετοιμάζεσαι να ξεκινήσεις τρέξιμο ή περπάτημα το βράδυ; Ιδού τι πρέπει να ξέρεις

Τελικά, αυτή είναι η πιο ακατάλληλη ώρα για τα workouts σου
Τελικά, αυτή είναι η πιο ακατάλληλη ώρα για τα workouts σου

Πότε είναι η χειρότερη ώρα για κάθε είδος γυμναστικής;

Μαντώ Γαστεράτου: Το πρόβλημα υγείας, η γυμναστική και η διατροφή που ακολουθεί

Λίγο πριν ξεκινήσει για το Nomads, η Μαντώ Γαστεράτου μίλησε στο SHAPE.

#shapegreece