Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Κάνε αυτές τις ασκήσεις με medicine ball για γράμμωση στην κοιλιά

Αν θέλεις να… ταράξεις τα νερά της ρουτίνας γυμναστικής σου, τότε πάρε μία medicine ball.

20.03.2017

εχεις διαβασει

Η ιατρική μπάλα (medicine ball) μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 70 κιλά σε βάρος (!) και μαζί της θα γυμνάσεις ολόκληρο το σώμα σου. Mάλιστα, η τιμή της – ανάλογα με το βάρος και την ποιότητα της – ξεκινά από 1 ευρώ.

Shape trivia: Οι ιατρικές μπάλες είναι δοκιμασμένες στο χρόνο, αφού ο Ιπποκράτης χρησιμοποιούσε στομάχια ζώων γεμισμένα με άμμο για να βοηθήσει τους ασθενείς του να αναρρώσουν από τραυματισμούς, σχεδόν 2.500 χρόνια πριν.

Ξέρεις τι είναι bosu ή μπάλα pilates; Να τι κάνει κάθε gadget!

Τι κάνει η trainer και διατροφολόγος Jeanette Jenkins, όταν θέλει να εστιάσει στους κοιλιακούς της; Προσθέτει μία medicine ball στη ρουτίνα άσκησης της. Και αν σκεφτείς πως είναι η personal trainer της διάσημης τενίστριας Serena Williams, τότε καταλαβαίνεις πως ξέρει τι κάνει…

Αυτές οι ασκήσεις για δυνατό κορμό με μία medicine ball θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις γραμμωμένη κοιλιά πιο γρήγορα από ποτέ!

Δες το βίντεο και ξεκίνα σήμερα:

Abs! Abs! Abs! ❤It's Day2 of our #30Day #BootcampChallenge and today's workout in the club @hollywoodtrainerclub is #CardioCamp and #ChiselCamp so make sure you login and get it done! ❤??Add this #MedicineBall Circuit to one of your workouts this week for some extra #CoreWork so let's just call it a 7Exercise #TotalBody Med Ball Circuit! ❤ All 30Days of this #BootcampChallenge are posted in the #VirtualGym so it's never too late to get started! ❤??You can start with Day1 this weekend! ❤??This #MedicineBallCircuit is a BONUS! Give it a try! ??? (Med Ball 5-20lbs) 1) Ab Tucks 10-15reps 2) #JackKnife 8-10reps 3) #Figure8 10-20reps 4) #RussianTwist 10-20reps 5) #ToeTouches 10-20reps 6) alt #PushUps 7) Burpee Push-Up 10-15reps Repeat 3x #BootcampChallenge #WorkoutMotivation #CoreExercises #TheHollywoodTrainerClub #HealthIsWealth #MedicineBall

A post shared by Jeanette Jenkins (@msjeanettejenkins) on

H Jeanette προτείνει να χρησιμοποιήσεις μία medicine ball από 2 μέχρι 9 κιλά και ξεκίνα να ακολουθείς το πρόγραμμα κάνοντας για κάθε άσκηση που βλέπεις 10-15, 8-10, 10-20, 10-20, 10-20, 8-10, 10-15 επαναλήψεις αντίστοιχα. Επανάλαβε τον γύρο ασκήσεων 3 φορές.

Σου αρέσει η μπάλα Bosu; Οι βασικές ασκήσεις για να καις λίπος παντού!

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Το κατάστημα Nike στην Γλυφάδα ανανεώθηκε (ένας εντυπωσιακός χώρος 1.000 τ.μ.)

Το ανακαινισμένο κατάστημα ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες όσων αγαπούν το training, το ποδόσφαιρο, το running και το μπάσκετ.

ασκήσεις στο κρεβάτι
Ασκήσεις στο κρεβάτι σε 3 ΛΕΠΤΑ (ΕΠΙΠΕΔΟΙ κοιλιακοί και ΣΦΙΧΤΟΙ γλουτοί!)

Αν υπάρχει διάθεση υπάρχει και τρόπος. Ναι, μπορείς να ασκηθείς ακόμα και στο κρεβάτι σου.

Δοκίμασα το total body makeover με το fitlab της Ελένης Πετρουλάκη και να πώς έχασα 4 κιλά λίπος και κέρδισα 2 κιλά μυς!

H Ελένη Δασκαλάκη, δοκιμάζει την εμπειρία του total body make over του fitlab της Ελένης Πετρουλάκη.

Φάε σωστά πριν και μετά τη γυμναστική!

Μάθε τι πρέπει να τρως πριν και μετά την πρωινή προπόνηση σου, έτσι ώστε να έχεις ενέργεια για να αντεπεξέλθεις σε αυτή αλλά και να βοηθήσεις στην ανάπτυξη των μυών σου.

άσκηση σανίδα
Άσκηση σανίδα: 3 παραλλαγές για προχωρημένες (σφίξε κοιλιά, πόδια και γλουτούς με 1 κίνηση)

«Αναβάθμισε» τη fitness ρουτίνα σου με αυτές τις παραλλαγές που θα σε βοηθήσουν να «χτίσεις» σώμα.

#shapegreece