Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Κάνε αυτές τις ασκήσεις με medicine ball για γράμμωση στην κοιλιά

Αν θέλεις να… ταράξεις τα νερά της ρουτίνας γυμναστικής σου, τότε πάρε μία medicine ball.

20.03.2017

εχεις διαβασει

Η ιατρική μπάλα (medicine ball) μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 70 κιλά σε βάρος (!) και μαζί της θα γυμνάσεις ολόκληρο το σώμα σου. Mάλιστα, η τιμή της – ανάλογα με το βάρος και την ποιότητα της – ξεκινά από 1 ευρώ.

Shape trivia: Οι ιατρικές μπάλες είναι δοκιμασμένες στο χρόνο, αφού ο Ιπποκράτης χρησιμοποιούσε στομάχια ζώων γεμισμένα με άμμο για να βοηθήσει τους ασθενείς του να αναρρώσουν από τραυματισμούς, σχεδόν 2.500 χρόνια πριν.

Ξέρεις τι είναι bosu ή μπάλα pilates; Να τι κάνει κάθε gadget!

Τι κάνει η trainer και διατροφολόγος Jeanette Jenkins, όταν θέλει να εστιάσει στους κοιλιακούς της; Προσθέτει μία medicine ball στη ρουτίνα άσκησης της. Και αν σκεφτείς πως είναι η personal trainer της διάσημης τενίστριας Serena Williams, τότε καταλαβαίνεις πως ξέρει τι κάνει…

Αυτές οι ασκήσεις για δυνατό κορμό με μία medicine ball θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις γραμμωμένη κοιλιά πιο γρήγορα από ποτέ!

Δες το βίντεο και ξεκίνα σήμερα:

Abs! Abs! Abs! ❤It's Day2 of our #30Day #BootcampChallenge and today's workout in the club @hollywoodtrainerclub is #CardioCamp and #ChiselCamp so make sure you login and get it done! ❤👊🏽Add this #MedicineBall Circuit to one of your workouts this week for some extra #CoreWork so let's just call it a 7Exercise #TotalBody Med Ball Circuit! ❤ All 30Days of this #BootcampChallenge are posted in the #VirtualGym so it's never too late to get started! ❤💪🏽You can start with Day1 this weekend! ❤👊🏽This #MedicineBallCircuit is a BONUS! Give it a try! 🙌🏽💯 (Med Ball 5-20lbs) 1) Ab Tucks 10-15reps 2) #JackKnife 8-10reps 3) #Figure8 10-20reps 4) #RussianTwist 10-20reps 5) #ToeTouches 10-20reps 6) alt #PushUps 7) Burpee Push-Up 10-15reps Repeat 3x #BootcampChallenge #WorkoutMotivation #CoreExercises #TheHollywoodTrainerClub #HealthIsWealth #MedicineBall

A post shared by Jeanette Jenkins (@msjeanettejenkins) on

H Jeanette προτείνει να χρησιμοποιήσεις μία medicine ball από 2 μέχρι 9 κιλά και ξεκίνα να ακολουθείς το πρόγραμμα κάνοντας για κάθε άσκηση που βλέπεις 10-15, 8-10, 10-20, 10-20, 10-20, 8-10, 10-15 επαναλήψεις αντίστοιχα. Επανάλαβε τον γύρο ασκήσεων 3 φορές.

Σου αρέσει η μπάλα Bosu; Οι βασικές ασκήσεις για να καις λίπος παντού!

 

Δημοφιλή

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

προπόνηση
Low Impact VS High Intensity: Τι σημαίνει ο κάθε fitness όρος για την προπόνηση σου;

Μήπως έχεις μπερδευτεί και δε ξέρεις ποιο είδος προπόνησης σου ταιριάζει; Έχουμε απάντηση!

Τι διατροφή να κάνεις για να χάσεις κιλά, πόσο συχνά να ασκείσαι και άλλα tips από το διάσημο celebrity trainer

O Βρετανός celebrity trainer Joe Wicks που έχει σπάσει το Facebook και το Twitter μάς δίνει μυστικά fitness και healthy eating. 

Θέλεις σφιχτούς γλουτούς; Δες το 5λεπτο πρόγραμμα της fitness guru

Αυτές είναι οι ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να φτιάξεις βραζιλιάνικους γλουτούς. Έτοιμη να ιδρώσεις;

Bodytalk Open: Το τουρνουά beach volley συνεχίζεται στο KBV της Καλαμάτας

Με φόντο την παραθαλάσσια θέα της Καλαμάτας, συνεχίζεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και με μεγάλη επιτυχία, το Bodytalk Beach Volley Tournament στο KBV.

#shapegreece