Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Κάνε αυτές τις ασκήσεις με medicine ball για γράμμωση στην κοιλιά

Αν θέλεις να… ταράξεις τα νερά της ρουτίνας γυμναστικής σου, τότε πάρε μία medicine ball.

20.03.2017

εχεις διαβασει

Η ιατρική μπάλα (medicine ball) μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 70 κιλά σε βάρος (!) και μαζί της θα γυμνάσεις ολόκληρο το σώμα σου. Mάλιστα, η τιμή της – ανάλογα με το βάρος και την ποιότητα της – ξεκινά από 1 ευρώ.

Shape trivia: Οι ιατρικές μπάλες είναι δοκιμασμένες στο χρόνο, αφού ο Ιπποκράτης χρησιμοποιούσε στομάχια ζώων γεμισμένα με άμμο για να βοηθήσει τους ασθενείς του να αναρρώσουν από τραυματισμούς, σχεδόν 2.500 χρόνια πριν.

Ξέρεις τι είναι bosu ή μπάλα pilates; Να τι κάνει κάθε gadget!

Τι κάνει η trainer και διατροφολόγος Jeanette Jenkins, όταν θέλει να εστιάσει στους κοιλιακούς της; Προσθέτει μία medicine ball στη ρουτίνα άσκησης της. Και αν σκεφτείς πως είναι η personal trainer της διάσημης τενίστριας Serena Williams, τότε καταλαβαίνεις πως ξέρει τι κάνει…

Αυτές οι ασκήσεις για δυνατό κορμό με μία medicine ball θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις γραμμωμένη κοιλιά πιο γρήγορα από ποτέ!

Δες το βίντεο και ξεκίνα σήμερα:

Abs! Abs! Abs! ❤It's Day2 of our #30Day #BootcampChallenge and today's workout in the club @hollywoodtrainerclub is #CardioCamp and #ChiselCamp so make sure you login and get it done! ❤👊🏽Add this #MedicineBall Circuit to one of your workouts this week for some extra #CoreWork so let's just call it a 7Exercise #TotalBody Med Ball Circuit! ❤ All 30Days of this #BootcampChallenge are posted in the #VirtualGym so it's never too late to get started! ❤💪🏽You can start with Day1 this weekend! ❤👊🏽This #MedicineBallCircuit is a BONUS! Give it a try! 🙌🏽💯 (Med Ball 5-20lbs) 1) Ab Tucks 10-15reps 2) #JackKnife 8-10reps 3) #Figure8 10-20reps 4) #RussianTwist 10-20reps 5) #ToeTouches 10-20reps 6) alt #PushUps 7) Burpee Push-Up 10-15reps Repeat 3x #BootcampChallenge #WorkoutMotivation #CoreExercises #TheHollywoodTrainerClub #HealthIsWealth #MedicineBall

A post shared by Jeanette Jenkins (@msjeanettejenkins) on

H Jeanette προτείνει να χρησιμοποιήσεις μία medicine ball από 2 μέχρι 9 κιλά και ξεκίνα να ακολουθείς το πρόγραμμα κάνοντας για κάθε άσκηση που βλέπεις 10-15, 8-10, 10-20, 10-20, 10-20, 8-10, 10-15 επαναλήψεις αντίστοιχα. Επανάλαβε τον γύρο ασκήσεων 3 φορές.

Σου αρέσει η μπάλα Bosu; Οι βασικές ασκήσεις για να καις λίπος παντού!

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Βίντεο: Της έκανε πρόταση γάμου ενώ έκαναν… ακροβατική γιόγκα (και δεν είχε ιδέα!)

Αυτό το ζευγάρι πήγε την πρόταση γάμου σε άλλο – κυριολεκτικά – επίπεδο!

Γυμναστική χωρίς εσώρουχο: Να το δοκιμάσεις ή όχι; (μήπως το κάνεις ήδη;)

Όσα πρέπει να γνωρίζεις πριν αφήσεις στο σπίτι το εσώρουχό σου!

Τι να φάω πριν την προπόνηση (και τι όχι)

Ετοιμάζεσαι για το καθιερωμένο τρέξιμο; Προετοίμασε κατάλληλα το σώμα σου, επιλέγοντας τις ιδανικές τροφές πριν την άσκηση.

The Plan: Να πώς θα κάνεις ισομετρικές και πλειομετρικές ασκήσεις για super φυσική κατάσταση σε χρόνο dt!

Συνδύασε ισομετρικές και πλειομετρικές ασκήσεις και θα πετύχεις και τα δύο!

#shapegreece