Άσκηση ΧΩΡΙΣ γυμναστήριο; Δοκίμασε ΑΥΤΟ το πρόγραμμα καλλισθενικής με το βάρος του σώματός σου

Αν το γυμναστήριο δεν σου αρέσει, αλλά θέλεις καλλίγραμμο σώμα, τότε πρέπει να δοκιμάσεις αυτό το είδος άσκησης.

12.02.2018

εχεις διαβασει

καλλισθενική

Θες… τα αποτελέσματα της άσκησης χωρίς να πας γυμναστήριο; Η καλλισθενική προπόνηση είναι αυτό που αναζητάς.

Οι νέες τάσεις στο fitness για το 2017 (τι θα δούμε φέτος στην άσκηση;)

Κάποιες ημέρες η ζωή μπορεί να αλλάξει ακόμα και τα καλύτερα πλάνα άσκησης, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να αφήσεις το σώμα σου. Μπορεί, για παράδειγμα, να έκανες πρόσφατα παιδί και να μην μπορείς να πας στο γυμναστήριο (εγώ, για παράδειγμα, το αντίστοιχο διάστημα έκανα σανίδα περίπου 10 φορές την ημέρα στο σπίτι, για να επανέλθουν πιο γρήγορα οι μύες). Κάποιοι ειδικοί πιστεύουν ότι μπορείς να αποκτήσεις τα ίδια επίπεδα φυσικής κατάστασης και δύναμης χρησιμοποιώντας μόνο το βάρος του σώματός σου, σαν να έκανες άσκηση με βάρη και όργανα.

Υupiii Daily Update

Sunday Live Η εμφάνιση του Μιχάλη Χατζηγιάννη

Survivor Η υποτίμηση της Σπυροπούλου και τα νεύρα της Δαλάκα

Άντζελα Δημητρίου Κι όμως συνέβη! Έκανε τραγούδι τη ζωή της και γύρισε το video clip στο εργοστάσιο που δούλευε ως κορδελιάστρα

Δοκίμασε: Καλλισθενική

Μια μορφή άσκησης που χρησιμοποιείς μόνο το βάρος του σώματος σε πληθώρα ασκήσεων. Με καθίσματα, jumps, ωθήσεις και στροφές, η καλλισθενική ρουτίνα μπορεί να αυξήσει δύναμη και ευλυγισία.

Πώς:

Α. Burpees: 10 επαναλήψεις – 2 σετ


Β. Κάθισμα με άλμα: 15 επαναλήψεις – 3 σετ


Γ. «Commando» (από σανίδα στους πήχεις σε σανίδα στον ένα πήχη και τέλος σε σανίδα στις παλάμες): 24 επαναλήψεις – 2 σετ


Δ. Push-ups: 15 επαναλήψεις – 3 σετ


Ε. Ανυψώσεις ποδιών (από ξαπλωτή θέση): 15 επαναλήψεις – 2 σετ

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Kάψε 250 θερμίδες και φτιάξε θεϊκά πόδια σε 20′ με το super πρόγραμμα!

Κάψε 250 θερμίδες σε μόνο 20 λεπτά και ταυτόχρονα σμίλευσε τα πόδια και όλο το κάτω μέρος του σώματος με αυτό το πρόγραμμα.

μπαλάκι ρακέτες παραλία καλοκαίρι καλοκαιρινά σπορ καλοκαιρινά αθλήματα
Τα καλοκαιρινά αθλήματα που αγαπά η fitness editor

Η Ευμορφία Σαββαΐδη δοκιμάζει κάθε μήνα τις τάσεις στο fitness πριν γίνουν τάσεις και αποκαλύπτει το αγαπημένο της από τα καλοκαιρινά αθλήματα.

Μάθαμε πόσος χρόνος χρειάζεται για γράμμωση στην κοιλιά

Όσο κι αν το θέλεις… χθες, η αλλαγή θα χρειαστεί χρόνο, αλλά πόσο ακριβώς αν θέλεις να αποκτήσεις γράμμωση στην κοιλιά;

#Spetsathlon2018: Τι έχω να σου πω για τις 3 μέρες που πέρασα στις Σπέτσες

Σύνθημα και της φετινής διοργάνωσης του Spetsathlon ήταν #2winis2participate και οι τρεις μέρες που έζησα στις ανοιξιάτικες Σπέτσες το επιβεβαίωσαν 100%.

Γνωρίζουμε την αθλήτρια στίβου Αναστασία Καρακατσάνη

Η Αναστασία Καρακατσάνη κατέχει δύο σημαντικές θέσεις σε πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα.

Σε πόσο καιρό χάνω κιλά; ΤΟΣΟ χρόνο χρειάζεσαι για απώλεια λίπους σύμφωνα με την personal trainer

Όσο κι αν το θέλεις… χθες, η αλλαγή θα χρειαστεί χρόνο, αλλά πόσο καιρό χρειάζεσαι ακριβώς για να κάψεις λίπος;

#shapegreece