Τι «λέει» για την υγεία σου η στάση του σώματός σου όταν κοιμάσαι;

Όταν κοιμάσαι, ποια στάση έχει το σώμα σου και τι μπορεί να δείχνει αυτό για την κατάσταση της υγείας σου; Οι ειδικοί εξηγούν!

28.03.2018

εχεις διαβασει

Μετά από μία πολυάσχολη ημέρα τίποτα δε συγκρίνεται με το να ξαπλώσεις στο μαλακό σου στρωματάκι και να κοιμηθείς γλυκά. Αλλά, όπως φαίνεται, ο τρόπος που κοιμάσαι μπορεί να βοηθήσει ή να κάνει κακό στο σώμα σου.

Μάθε τι επίπτωση έχει για την υγεία σου ο καθένας από τους ακόλουθους, πιο συνηθισμένους τρόπους ύπνου.

Όταν κοιμάσαι ανάσκελα

Συγχαρητήρια! Αυτή είναι η καλύτερη στάση ύπνου! Αυτή η στάση είναι η καλύτερη δυνατή για το λαιμό και τη σπονδυλική σου στήλη, αφού διατηρείς μία ουδέτερη θέση και δεν απομακρύνεις το σώμα σου από το φυσιολογικό του σχήμα. Ακόμα καλύτερα, με αυτό τον τρόπο αποφεύγεις και τη δημιουργία ρυτίδων, γιατί δεν ζουλάς το πρόσωπό σου μέσα σε ένα μαξιλάρι για 8 ώρες.

Το μόνο αρνητικό είναι ότι αυτός ο τρόπος ύπνου μπορεί να σε κάνει πιο επιρρεπή στο ροχαλητό και στην άπνοια στον ύπνο. Αν κοιμάσαι έτσι και έχεις διαπιστώσει ότι ροχαλίζεις, προσπάθησε να σηκώσεις λίγο προς τα πάνω το κεφάλι σου με ένα μαξιλάρι, αλλά πρόσεξε μην το παρακάνεις.

Όταν κοιμάσαι στο πλευρό

Αυτή η στάση ύπνου δεν αποτελεί και την καλύτερη επιλογή, αλλά δεν είναι και η χειρότερη. Είναι, ωστόσο, η πιο συνηθισμένη. Γενικά, όταν κοιμάσαι στο πλάι μπορεί να προκαλείται νευρική συμπίεση στα χέρια και τα πόδια σου, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει σε χρόνιο πόνο.

Και όσο παράξενο και αν ακούγεται, έχει ακόμα σημασία και σε ποιο πλευρό ακριβώς κοιμάσαι. Είναι καλύτερο να ξαπλώνεις στην αριστερή σου πλευρά, καθώς μπορεί να μειώσει την καούρα και να βελτιώσει την πέψη.

Οπότε, αν θέλεις να κοιμηθείς στο πλευρό, φρόντισε αυτό να είναι το αριστερό και προσπάθησε να τοποθετήσεις ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατά σου για να προσφέρεις παραπάνω ενίσχυση στην πλάτη σου.

Όταν κοιμάσαι… πάνω στο στομάχι σου

Αν ο καλύτερος τρόπος για να κοιμηθείς είναι ανάσκελα, τότε ο χειρότερος είναι μπρούμυτα.

Όταν κοιμάσαι με αυτό τον τρόπο, καταπονείς το λαιμό σου- καθώς πρέπει να γυρίσει 90 μοίρες για να αναπνέεις επαρκώς- και ισοπεδώνεις τη φυσική καμπύλη της σπονδυλικής σου στήλης, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει σε έναν χαμηλό πόνο στην πλάτη.

Για αυτό το λόγο, αν έχεις συνηθίσει να κοιμάσαι σε αυτή τη στάση, θα σε συμβουλεύαμε να προσπαθήσεις να εξασκηθείς ώστε να συνηθίσεις να κοιμάσαι στο πλάι ή ανάσκελα στο εξής.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Ποια είναι τα 5 συμπτώματα εγκεφαλικού; (Ναι, μπορεί να συμβεί σε κάθε ηλικία)

Το εγκεφαλικό δεν είναι ασθένεια που «χτυπάει» μόνο ηλικιωμένους. Δες τι πρέπει να προσέξεις, όσο νέα κι αν είσαι.

τσάι ρόφημα μάτσα λεμόνι πράσινο
Αυτά είναι τα βότανα για κάθε ανάγκη, ώρα και πρόβλημα! Απόλαυσέ τα ως ζεστά αφεψήματα ή κρύα ροφήματα

Ποια είναι τα βότανα για κάθε ενόχληση και κάθε στιγμή της ημέρας; Διάλεξε ένα από τα πολλά αφεψήματα που σου προτείνουμε και ανακάλυψε τις μοναδικές τους ιδιότητες.

σπίτι καθαρό σπίτι υγιεινό σπίτι οικολογικό σπίτι
Άφησες το ψυγείο ανοιχτό, δεν καθάρισες το air condition; Τι πρόβλημα υγείας σου δημιουργούν τα «λάθη» που κάνουμε όλοι στο σπίτι;

Ιδού τα επτά λάθη που μπορεί να κάνεις στο νοικοκυριό και να σου δημιουργούν πρόβλημα υγείας!

Πώς θα βρεις καθαρή τουαλέτα (και πώς δεν θα ντραπείς να τη χρησιμοποιήσεις) στη δουλειά, το σπίτι του φίλου σου ή το αεροπλάνο!

Πώς θα βρεις καθαρή τουαλέτα στο γραφείο ή στο σπίτι του καινούργιου σου φίλου και πώς θα τη χρησιμοποιήσεις… διακριτικά; Τα παρακάτω tips θα σε βοηθήσουν.

Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν δεν πίνεις αρκετό νερό;

Τι εξασφαλίζει το νερό στον οργανισμό, τι συμβαίνει όταν έχεις αφυδάτωση και τελικά πόσο πρέπει να πίνεις κάθε μέρα;

5 μικρές αλλαγές τώρα για καλή υγεία και καλύτερη ζωή στα 20, στα 30 και αργότερα!

Υπάρχουν 5 αλλαγές που μπορείς να εφαμόσεις στη ζωή σου και να έχεις καλή υγεία και καλύτερη ποιότητα ζωής στα 20, τα 30 και μετά.

#shapegreece