Δίαιτα για νύφες: Το πρόγραμμα 14 ημερών για να χάσεις κιλά ΤΩΡΑ από τη διαιτολόγο!

Νύφη του χειμώνα, νύφη της άνοιξης, νύφη του επόμενου καλοκαιριού προετοιμάσου. Ιδού η δίαιτα για νύφες που θέλουν να δείχνουν σούπερ στο γάμο τους!

17.09.2016

Γράφει: Αναστασία Κόκκαλη

εχεις διαβασει

Δίαιτα για νύφες: Το πρόγραμμα 14 ημερών για να χάσεις κιλά ΤΩΡΑ από τη διαιτολόγο!

Από την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, κλινικό διαιτολόγο-διατροφολόγο, B.Sc (Hons), S.R.D., μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων (kokkali.blogspot.gr)

Ο στόχος με τη δίαιτα για νύφες: υγιές αδυνάτισμα και σούπερ λάμψη με το ιδανικό πλάνο διατροφής 14 ημερών για υποψήφιες νύφες.

Καλλίγραμμη και υγιής σιλουέτα είναι βασική επιθυμία κάθε μέλλουσας νύφης.

Λογικό είναι, αφού κάθε γυναίκα στο γάμο της θέλει να έχει ωραίο σώμα, ώστε και το νυφικό να φαίνεται τέλειο, αλλά και λαμπερή επιδερμίδα, για να αναδείξει το νυφικό μακιγιάζ τα χαρακτηριστικά της.

Το κατάλληλο διατροφικό πρόγραμμα που ακολουθεί έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια περιττού σωματικού βάρους και πόντων παράλληλα με την επαρκή ενυδάτωση και πρόσληψη αντιοξειδωτικών ώστε να συμβάλλει στην υγιή εμφάνιση και λάμψη της επιδερμίδας.

Η ιδανική απώλεια είναι 500 γραμμ. μέχρι 1 κιλό ανά 7 ημέρες, καθώς
έτσι επιτυγχάνεται απώλεια λίπους.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Πριν το γάμο: Μυστικά ομορφιάς για νύφες

Αν επιχειρήσεις να χάσεις πολλά κιλά σε λίγες μέρες, το αποτέλεσμα θα είναι προσωρινό αλλά και η επιδερμίδα σου θα φαίνεται αφυδατωμένη. Μέσω της κατάλληλης διατροφής, όμως, μπορούμε να αυξήσουμε την πρόσληψη αντιοξειδωτικών ουσιών και να βελτιώσουμε την εμφάνισή μας.

Τα περισσότερα προσδίδουν ένα χαρακτηριστικό χρώμα και ιδιαίτερη γεύση στις τροφές, π.χ., κόκκινο χρώμα (κεράσια, μούρα), πορτοκαλί (καρότο), κίτρινο (λεμόνι), μπλε-μοβ (blueberries). Οι γνωστές βιταμίνες Α, C και Ε, η β-καροτίνη, το σελήνιο και το λυκοπένιο είναι, επίσης, αντιοξειδωτικές ουσίες. Έχε υπόψη ότι ο συνδυασμός των αντιοξειδωτικών που έχει κάθε τροφή είναι ιδιαίτερα σημαντικός, καθώς λειτουργεί με πολύ συγκεκριμένο και συνεργιστικό τρόπο, τον οποίο δεν μπορεί κανένα συμπλήρωμα να αντικαταστήσει.

Προσεχώς γάμος; 4 τρόποι να έχεις τα κιλά που θες!

Αντιγήρανση και αδυνάτισμα

Καταναλώνοντας πολλά αντιοξειδωτικά, εξουδετερώνουμε τις αρνητικές συνέπειες των ελεύθερων ριζών, οι οποίες προσκολλώνται στην κυτταρική μεμβράνη, την καταστρέφουν και αλλοιώνουν το DNA των κυττάρων. Στόχος μας είναι να χάνουμε κιλά και να νιώθουμε καλύτερα επειδή ακριβώς βλέπουμε και αισθητή βελτίωση στο δέρμα μας. Η αυξημένη πρόσληψη αντιοξειδωτικών περιορίζει τη διάσπαση του κολλαγόνου και διατηρεί το δέρμα ελαστικό.

Οδηγίες για νύφες – και όχι μόνο

Υιοθέτησε μια ισορροπημένη διατροφή με συχνά γεύματα. Οι αυστηρές και
υποθερμιδικές δίαιτες επιδεινώνουν την εμφάνιση του δέρματος, καθώς με
την απότομη απώλεια υγρών παρατηρείται χαλάρωσή του.

Πρόσθεσε στη διατροφή σου τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Ε, όπως αμύγδαλα, ελαιόλαδο, αβοκάντο.

Τροφές πλούσιες σε Ω-3 λιπαρά, όπως τόνος, σολομός, καρύδια,
λιναρόσπορος, είναι επίσης ευεργετικά. Τα Ω-3 λιπαρά ενισχύουν και
προστατεύουν τις κυτταρικές μεμβράνες και την προσέλκυση νερού από τα κύτταρα, οπότε το δέρμα είναι απόλυτα ενυδατωμένο.

Φάε αβγό! Είναι πλούσιο σε λεκιθίνη η οποία διατηρεί το δέρμα σφριγηλό και νεανικό.

Επίλεξε φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Η υψηλή πρόσληψη αντιοξειδωτικών, ιχνοστοιχείων και μετάλλων που έχουν τα φρούτα και τα λαχανικά συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία του μεταβολικού ρυθμού και στην ταχύτερη απώλεια λίπους.

Πίνε άφθονο νερό και πράσινο τσάι. Η ενυδάτωση είναι σημείο-κλειδί στην υγιή εμφάνιση του δέρματος.

Γυμνάσου! Περπάτησε, χόρεψε, κάνε yoga! Κάθε άσκηση συμβάλλει στην τόνωση της κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα να μεταφέρεται το πολύτιμο
οξυγόνο σε κάθε κύτταρο του σώματός σου και να ακτινοβολείς από υγεία και λάμψη!

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece