Τι να φάω στις διακοπές; Το ιδανικό πρωινό και τα tips του διαιτολόγου Δημήτρη Πέτσιο

Να φάω κλαμπ σάντουιτς ή μπριζόλα; Πρωινό με αυγό ή γαλακτοκομικά; Δες τον οδηγό από τον διαιτολόγο Δημήτρη Πέτσιο

09.08.2016

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

Τι να φάω στις διακοπές; Το ιδανικό πρωινό και τα tips του διαιτολόγου Δημήτρη Πέτσιο

Ευχαριστούμε τον Δημήτρη Πέτσιο κλινικό διαιτολόγο διατροφολόγο (www.dia-trofis.gr)

Τι να φάω στις διακοπές για πρωινό

Το πρωινό είναι ένα γεύµα που δεν πρέπει να παραλείπεις ποτέ, ακόµα περισσότερο στις διακοπές, που η σωµατική κούραση συχνά είναι µεγαλύτερη λόγω αλλαγής της ρουτίνας. Θα σου δώσει ενέργεια για να ξεκινήσεις σωστά τη µέρα και, καθώς το πρόγραµµα θα είναι ακαθόριστο και θα ξοδεύεις πολύ χρόνο εκτός σπιτιού, θα σε κρατήσει µέχρι το επόµενο γεύµα.

Τα συνήθη πρωινά

Είτε είναι πρωινό τύπου continental, είτε ελληνικό, είτε αγγλικό πρωινό, στον µπουφέ µπορεί να συναντήσεις σχεδόν τα πάντα! Ψωµί, φρυγανιές, κρουασάν και άλλα σφολιατοειδή, µπισκότα, κέικ, γιαούρτι, διάφορα δηµητριακά πρωινού, µέλι, µαρµελάδα, µαργαρίνη, κοµπόστα, φρουτοσαλάτα, ποικιλίες τυριών, ζαµπόν ή γαλοπούλα, λουκάνικα, οµελέτες, αβγά βραστά, τυρόπιτες, γάλα, χυµούς, καφέ, τσάι κ.ά.

Τι να επιλέξεις

Εξαρτάται από εσένα να συνθέσεις ένα υγιές και πλήρες πρωινό. Προκειµένου να µην παρασυρθείς από τους πολλούς γευστικούς πειρασµούς ενός πλούσιου µπουφέ, είναι προτιµότερο να κάνεις διαφορετικές επιλογές κάθε µέρα, ώστε να µη στερηθείς κάτι.

Ενδεικτικά πρωινά

• Ηµέρα 1η
Γάλα µε δηµητριακά και φρούτο.
Ηµέρα 2η
Αβγό βραστό µε µία φέτα ψωµί ολικής αλέσεως, µία φέτα τυρί για τοστ ή ένα κοµµάτι τυρί φέτα και µία ντοµάτα.
Ηµέρα 3η
Κρουασάν βουτύρου µε µαρµελάδα και 1 ποτήρι φρέσκος χυµός φρούτου.
• Ηµέρα 4η
Δύο φρυγανιές µε βούτυρο και µέλι και 1 µπολ φρουτοσαλάτα.
Ηµέρα 5η
Γιαούρτι 2% µε βρόµη και φρούτο.
Ηµέρα 6η
Δύο αβγά βραστά και µία χούφτα ξηροί καρποί µε βρόµη ή µία άγλυκη µπάρα δηµητριακών.
• Ηµέρα 7η
Δύο φέτες γαλοπούλα και 2 φέτες τυρί για τοστ µε 2 φρυγανιές ή µία φέτα ψωµί για τοστ.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece