Η ζυγαριά κόλλησε, τι να κάνω; Τα 6 tips της διαιτολόγου για να χάσεις τα τελευταία κιλά!

Κάποιες φορές τα τελευταία κιλά απλά δε φεύγουν! Μπορεί να έχεις φτάσει στο λεγόμενο πλατό ή κάτι στο μεταβολισμό να έχει αλλάξει. Τι μπορείς να κάνεις;

21.12.2018

εχεις διαβασει

Η ζυγαριά κόλλησε; Η Κλειώ Δημητριάδου, διαιτολόγος- διατροφολόγος, «ρίχνει φως» στο πως θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε και να ξεφορτωθούμε αυτά τα ενοχλητικά τελευταία κιλά.

1. Αρχικά θα πρέπει να αναρωτηθείς αν πραγματικά «πρέπει» να χάσεις αυτά τα τελευταία κιλά. Είναι πολύ πιθανό να παθαίνουμε εμμονή με έναν αριθμό, ενώ στην πραγματικότητα δεν έχει καμία σημασία. Εκτός από αυτό που δείχνει η ζυγαριά, είναι σημαντικό να κοιτάξεις τα ρούχα σου, που δείχνουν τις πραγματικές διαστάσεις σου, καθώς και το ποσοστό του λίπους σου (λιπομέτρηση).

2. Κατόπιν θα πρέπει να εξετάσεις μήπως βρίσκεσαι σε ψυχολογικό πλατό, αν δηλαδή έχεις εσύ «κολλήσει» ή βαρεθεί και δεν εφαρμόζεις το διατροφικό πλάνο με τη συνέπεια που απαιτείται.

 

Βραστό αυγό

3. Ένα ημερολόγιο καταγραφής των τροφίμων που καταναλώνεις θα ξεκαθαρίσει το τοπίο. Είναι λογικό πάντως, όσο περνάει ο καιρός, να μειώνεται η διάθεση για προσπάθεια, αλλά ειδικά σε αυτή τη φάση είναι η στιγμή να δώσεις τον καλύτερο εαυτό σου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Μπορείς ελεύθερα να φας όλα τα λιπαρά σύμφωνα με απίστευτη νέα έρευνα!

4. Αν είσαι σίγουρη για τον εαυτό σου και για το πόσο τυπική είσαι, τότε θα πρέπει να αλλάξεις τη διατροφή σου και πιθανώς και την προπόνηση που κάνεις, για να ανανεωθείς τόσο ψυχολογικά όσο και σωματικά. Αν δε γυμνάζεσαι, τώρα είναι η καταλληλότερη στιγμή να ξεκινήσεις, εφόσον χρειάζεσαι κάποιες επιπλέον καύσεις για να διώξεις τα τελευταία κιλά.

triglikeridia-sinithies
5. Μην μπεις σε διαδικασία πολύ εξαντλητικών προγραμμάτων, καθώς αν έχει μειωθεί ο μεταβολισμός σου είναι πιθανόν να τον μειώσεις ακόμα περισσότερο και να προκαλέσεις ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα.
6. Άκουσε το σώμα σου και σκέψου μήπως τελικά έχει δίκιο που δεν ανταποκρίνεται και μήπως απλά υπερβάλλεις. Είναι εξάλλου σημαντικό να βρεις ένα βάρος το οποίο να μπορείς να συντηρήσεις χωρίς να βρίσκεσαι διαρκώς σε στέρηση.

Ευχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο-Διατροφολόγο Χαροκοπείου πανεπιστημίου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο (ΚΕΚ), www.coachmydiet.wordpress.com

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

10 συμβουλές της διαιτολόγου που θα βοηθήσουν στην απώλεια κοιλιακού λίπους

Ναι, μπορείς να μειώσεις το κοιλιακό λίπος. Δες τι συστήνει η ειδικός.

Γιατί δεν χάνω τα τελευταία κιλά
Γιατί δεν χάνω τα τελευταία κιλά; Αυτές είναι οι πιθανές αιτίες

Γιατί όσο πλησιάζεις το στόχο σου, η απώλεια βάρους γίνεται δυσκολότερη;

Σούπα βελουτέ με ρεβίθια
Σούπα βελουτέ με ρεβίθια: Η τέλεια συνταγή για τις κρύες μέρες του χειμώνα

Το κρύο θέλει την ζεστή σουπίτσα του! Φτιάξε την βελούδινη σούπα που σου προτείνουμε με βασικό συστατικό τα ρεβίθια.

Φάκελος «Επίπεδη Κοιλιά» | 14 κανόνες διατροφής για flat κοιλιακούς
14 κανόνες διατροφής για flat κοιλιακούς

Ξεκίνα ένα – ένα τα βήματα για να αποκτήσεις την τέλεια επίπεδη κοιλιά με μικρά μυστικά δίαιτας

δίαιτα για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός
Οι 10 κινήσεις για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός και η διατροφή που τον ενισχύει

Κάθε χρόνος που περνά μειώνει σταδιακά την ικανότητα του οργανισμού να καίει θερμίδες με την ίδια ταχύτητα. Να πώς θα διατηρήσεις τη φλόγα

κοιλιά εγκυμοσύνη αδυνάτισμα γονιμότητα υγεία μαμά
Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Απόφυγε αυτές τις τροφές!

Εκτός από τις καθιερωμένες ασκήσεις, υπάρχουν και μερικές τροφές που πρέπει να αποφεύγεις αν θες καλλίγραμμη κοιλιά.

#shapegreece