Πρωτεΐνη στο πρωινό: Είναι αρκετά τα δύο αβγά για να λάβεις επαρκή ποσότητα;

Ξεκινώντας την ημέρα σου με ένα πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά πρωινό εξασφαλίζεις ενέργεια αλλά και μπόλικες βιταμίνες στο οργανισμό σου.

αυγό στο πρωινό iStock

Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα συμφωνούν ομόφωνα οι ειδικοί, αφού μέσω ισορροπημένων και υγιεινών επιλογών μπορείς να ξεκινήσεις την ημέρα σου γεμάτη ενέργεια. Εκτός από την τόνωση του οργανισμού, ένα πλούσιο θρεπτικά πρωινό συμβάλει στην διατήρηση της καλής υγείας σώματος και πνεύματος, ενώ εξυπηρετεί την εκπλήρωση διάφορων fitness goals, όπως η απώλεια βάρους. Ο τελευταίος στόχος επιτυγχάνεται αποτελεσματικά διαλέγοντας έξυπνα τις τροφές που θα καταναλώσεις, όχι απαραίτητα βάση των θερμίδων που προσφέρουν, αλλά των συστατικών που κρατούν χορτάτο το στομάχι σου για μεγαλύτερο διάστημα.

Ανάμεσα σε αυτές, χωρίς αμφιβολία, βρίσκεται και το αυγό, η φυσική "υπερτροφή" με τα σημαντικά οφέλη για την συνολική υγεία του οργανισμού. Η υψηλή περιεκτικότητά του σε πρωτεΐνη, μετατρέπει αυτομάτως την εν λόγω τροφή στην καταλληλότερη επιλογή για όσους στοχεύουν στην ενίσχυση της μυικής τους μάζας, αλλά και για εκείνους που προτιμούν να γευματίζουν λιγότερο συχνά μέσα στην ημέρα. Τόσο οι μεν, όσο και οι δε όμως πόση ποσότητα πρωτεΐνης χρειάζονται για να φτάσουν στον στόχο τους; Είναι αρκετά τα δύο αβγά; Όλα όσα εξηγεί η ειδικός:

Πόση πρωτεΐνη χρειάζεσαι στο πρωινό;

Σύμφωνα με την διαιτολόγο – διατροφολόγο Vanessa Rissetto, η ποσότητα πρωτεΐνης που πρέπει να λαμβάνει κανείς από το πρωινό εξαρτάται σε σημαντικό βαθμό από την ηλικία, την σωματική δραστηριότητα αλλά και τον επιθυμητό fitness στόχο. Σε γενικές γραμμές, ωστόσο, περίπου 25 με 40 γραμμάρια πρωτεΐνης είναι μια επαρκής ποσότητα για να ξεκινήσεις την ημέρα σου. Επιπλέον, τα 30 γραμμάρια των απαραίτητων αυτών αμινοξέων στο πρωινό συμβάλουν στην διατήρηση της υγείας των μυών αλλά και την ρύθμιση του βάρους.

Βέβαια, τα δύο μόλις αβγά που προτιμούν πολλοί προσφέρουν μόνο 12 γραμμάρια πρωτεΐνης, με την διατροφολόγο να εξηγεί πως θα πρέπει να αναζητηθούν και άλλες πηγές προκειμένου να συμπληρωθεί η διαφορά. Περισσότερη πρωτεΐνη στο πρωινό σημαίνει καλύτερη και αποδοτικότερη συγκέντρωση, υγιεί μαλλιά και νύχια, λαμπερό δέρμα και ισχυρό ανοσοποιητικό. Και ενώ είναι απολύτως σωστή η επιλογή δύο αβγών για το πρώτο γεύμα της ημέρας, ίσως χρειαστεί να ενισχύσεις την προσλαμβάνουσα ποσότητα αμινοξέων μέσω διάφορων άλλων επιλογών όπως το γιαούρτι και τυρί χαμηλών λιπαρών, το πολύσπορο ψωμί, η άπαχη γαλοπούλα, οι ξηροί καρποί, το overnight oats ή η βρώμη σε οποιαδήποτε μορφή της, το φυστικοβούτυρο κ.α.

Διάβασε επίσης: Κουλούρι Θεσσαλονίκης: Πώς να το συνδυάσεις σωστά για ένα θρεπτικό και χορταστικό πρωινό

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i