Το ιδανικό βραδινό αν θες να χάσεις βάρος

5 συμβουλές που θα σε "σώσουν".

βραδινό istock

Στην προσπάθεια επίτευξης και διατήρησης ενός κανονικού βάρους, το δείπνο φαίνεται πως παίζει καθοριστικό ρόλο.

Πέρα από την καταμέτρηση των θερμίδων, το θέμα είναι να επιλέγεις τις σωστές τροφές που όχι μόνο θα ικανοποιήσουν την πείνα σου, αλλά θα ενισχύσουν το μεταβολισμό σου  κατά τη διάρκεια της νύχτας και θα σε βοηθήσουν να κάψεις λίπος ενώ κοιμάσαι.

1. Επίλεξε άπαχες πρωτεΐνες και λαχανικά

Ένα ισορροπημένο δείπνο πρέπει να περιέχει μια καλή πηγή άπαχων πρωτεϊνών, όπως κοτόπουλο, ψάρι ή όσπρια, συνοδευόμενα από μια ποικιλία φρέσκων λαχανικών ή λαχανικών στον ατμό. Αυτές οι τροφές παρέχουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά χωρίς να προσθέτουν κενές θερμίδες.

Η συνέχεια στο esquire.com.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i