3 εύκολες λύσεις για να τρως περισσότερα φρούτα και λαχανικά

Δεν σου αρέσουν τα φρούτα και τα λαχανικά; Δες πώς να προσθέσεις περισσότερα φρούτα και λαχανικά στη διατροφή σου (χωρίς να το καταλάβεις!)

γυναίκα που τρώει φρούτα και λαχανικά istock

Μήπως βαριέσαι τα ίδια και τα ίδια ή δεν είσαι και πολύ φαν των φρούτων και των λαχανικών; Δοκίμασε αυτούς τους 3 εύκολους τρόπους για να φας περισσότερα φρούτα και λαχανικά.

3 εύκολες λύσεις για τρως περισσότερα φρούτα και λαχανικά

Η κατανάλωση περισσότερων φρούτων και λαχανικών είναι απαραίτητη για μια υγιεινή διατροφή. Δυστυχώς, πολλοί δυσκολεύονται να φτάσουν τις συνιστώμενες 5 μερίδες την ημέρα. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να αυξήσεις την πρόσληψη φρούτων και λαχανικών:

  1. Δες τα φρούτα αλλιώς
  2. Μεταμόρφωσε την επόμενη σαλάτα σου
  3. Κρύψε τα λαχανικά και τα φρούτα παντού

1. Δες τα φρούτα αλλιώς

Αντί απλώς να τα πλένεις και να τα τρως, σκέψου λίγο διαφορετικά:

  • Πρόσθεσε φρέσκα φρούτα στο γιαούρτι αντί να αγοράζεις έτοιμο γιαούρτι με φρούτα,
  • Κόψε μια μπανάνα σε ένα μπολ και περίχυσέ τη με 1 κουταλιά της σούπας μέλι και 115 ml χυμό πορτοκάλι
  • Γαρνίρισε ένα μπιφτέκι λαχανικών με φέτες μήλου,
  • Βάλε φράουλες πάνω σε μία ψημένη φέτα τοστ και λίγο τυρί κρέμα για να έχεις ένα γλυκό πρωινό με λίγες θερμίδες.

2. Μεταμόρφωσε την επόμενη σαλάτα σου

Αν βαρέθηκες τη τομάτα και το αγγούρι στις σαλάτες κάνε αυτό:

  • Βάλε ως βάση το σπανάκι που είναι πλούσιο σε φυλλικό οξύ και β-καροτίνη που καταπολεμά τον καρκίνο.
  • Ρίξε λίγη ρόκα που έχει τέσσερις φορές περισσότερο ασβέστιο από πολλά πράσινα λαχανικά.
  • Κόψε μισό αβοκάντο που είναι πλούσιο σε λουτεΐνη που προστατεύει την όρασή σου και σε καλά λιπαρά. 
  • Βάλε 1 ροδέλα ανανά που μειώνει τη φλεγμονή. Η βρομελίνη που περιέχει διαθέτει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.
  • Κόψε μια κόκκινη στρογγυλή πιπεριά που γεμάτη βιταμίνη C.
  • Ρίξε από πάνω κόλιανδρο που βοηθά στην πέψη επειδή περιέχει ένζυμα που μπορούν να βοηθήσουν στη διάσπαση των τροφών και στην απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών. 

3. Κρύψε τα λαχανικά και τα φρούτα παντού

 

Πειραματίσου με διαφορετικούς τρόπους μαγειρέματος των φρούτων και των λαχανικών και δοκίμασε συνταγές από διαφορετικούς πολιτισμούς που περιλαμβάνουν πολλά φρούτα και λαχανικά. Επίσης μπορείς να κρύψεις τα λαχανικά και τα φρούτα:

  • Στην ομελέτα: Προτίμησε μανιτάρια, κρεμμύδι, πιπεριές.
  • Στο σάντουιτς: Βάλε μαρούλι, ρόκα, σπανάκι, ντομάτα, αγγούρι, μελιτζάνα, κολοκυθάκια και μυρωδικά όπως άνηθο και μαϊντανό.
  • Στα smoothies: Εδώ η ποικιλία είναι ανεξάντλητη, βάλε φορύτα και λαχανικά μαζί στο μπλέντερ και στην υγειά σου.
  • Στα ντιπ: Φτιάξε ντιπ, hummus ή με τυρί cottage και συνόδεψέ τα με στικς λαχανικών όπως σέλερι, καρότα, αγγούρι.
  • Στα φαγητά: Τρίψε λαχανικά μέσα στα μπιφτέκια, κόψε κυδώνια και μήλα μαζί με τις πατάτες στο φούρνο, βάζε περισσότερα λαχανικά στα μαγειρευτά σου.

Πώς αποθηκεύουμε σωστά φρούτα και λαχανικά;

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i