Οι 6 τροφές που πρέπει να φας πριν το ραντεβού (για επίπεδη κοιλιά και καλή διάθεση!)

Τι να φας πριν το ραντεβού για να ηρεμήσει η νευρικότητα, να έχεις επίπεδο στομάχι και να βεβαιωθείς ότι είσαι στη σωστή διάθεση...

trofes-rantevou

Εάν νόμιζες πως το μόνο δίλημμα πριν το ραντεβού είναι αν θα φορέσεις φόρεμα ή skinny τζιν, ήρθε η ώρα να μάθεις τα πραγματικά «εργαλεία» για να πάνε όλα καλύτερα! Και όλα όσα θα χρειαστείς βρίσκονται ήδη στην κουζίνα σου.

Ξηροί καρποί για να νικήσεις το άγχος

Οι περισσότερες έχουμε ένα χτυποκάρδι στο πρώτο ραντεβού. Για να μη μπερδεύεις τα λόγια σου, η διατροφολόγος Shona Wilkinson, μας επισημαίνει πως το άγχος και η νευρικότητα μπορεί να «τροφοδούνται» από τις λάθος διατροφικές σου επιλογές.

Ψευδάργυρος

«Φάε ξηρούς καρπούς που δεν αυξάνουν πολύ γρήγορα το σάκχαρο στο αίμα σου όπως αμύγδαλα, brazil nuts, φουντούκια και μακαντέμια, τα οποία περιέχουν πρωτεΐνες που θα σε κρατήσουν χορτάτη ενώ είναι επίσης καλή πηγή μαγνησίου που ηρεμεί το νευρικό σύστημα».

Τραγανά λαχανικά για φρέσκια αναπνοή

Η διατροφολόγος Cassandra Barns εξηγεί πως υπάρχουν πολλές τροφές που μπορεί να σου εξασφαλίσουν φρέσκια αναπνοή – πολύ σημαντική για να νιώθεις αυτοπεποίθηση σε ένα πρώτο ραντεβού.

kale

«Τα καρότα, τα μήλα και το σέλερι απομακρύνουν την πλάκα στα δόντια η οποία μπορεί να προκαλέσει κακή αναπνοή», συμβουλεύει.

«Επιπλέον, τα τραγανά λαχανικά ενισχύουν την παραγωγή σάλιου, το οποίο καταπολεμά τα βακτήρια. Τέλος, το σέλερι είναι φυσικό διουρητικό και θα σε βοηθήσει να αποφύγεις την κατακράτηση υγρών και το φούσκωμα».

Ένα πράσινο smoothie... για να λάμπεις

Ένα σπυράκι στο πρόσωπο πριν από το πρώτο ραντεβού σίγουρα θα σου χαλάσει τη διάθεση! Για να κάνεις ό,τι περνάει από το χέρι σου για μια αψεγάδιαστη και λαμπερή επιδερμίδα η Shona Wilkinson συστήνει να πίνεις μερικές μέρες πριν το ραντεβού πράσινα smoothies. «Για να βελτιώσεις τον τόνο της επιδερμίδας σου χτύπησε μαζί αβοκάντο, ανανά, νερό καρύδας και σπανάκι», προτείνει.

kale

«Το αβοκάντο θα ενυδατώσει το δέρμα σου ενώ ο ανανάς είναι γεμάτος με βιταμίνη C που ενισχύει την παραγωγή του κολλαγόνου. Και το σπανάκι, θα βοηθήσει στην αποτοξίνωση του οργανισμού σου».

Υγιεινά λιπαρά για να μη κινδυνεύεις να μεθύσεις

Εάν στα πρώτα ραντεβού πίνεις ένα δυο ποτήρια περισσότερο για να νικήσεις τη νευρικότητα, τα καλά λιπαρά θα δημιουργήσουν μια προστατευτική στρώση μέσα στο στομάχι σου που θα καθυστερήσει την απορρόφηση του αλκοόλ.

diatrofi-pontoi-koilia

«Φάε υγιεινά λιπαρά όπως σολομό ή ντρέσινγκ με ελαιόλαδο. Δεν έχεις χρόνο για φαγητό πριν φύγεις; Φάε μερικές ελιές!» προτείνει η Cassandra Barns.

Όσπρια για να νικήσεις το φούσκωμα και να έχεις επίπεδο στομάχι

Προσπάθησε να αυξήσεις τα όσπρια στα γεύματά σου τις μέρες πριν από το μεγάλο πρώτο ραντεβού, συμβουλεύει η δρ Marilyn Glenville, διαιτολόγος και συγγραφέας του Natural Alternatives to Sugar.

«Αποτελούνται από αμυλόζη, ένα ανθεκτικό άμυλο που δεν απορροφάται από το λεπτό έντερο και συμπεριφέρεται σχεδόν όπως οι φυτικές ίνες, ευνοώντας τη λειτουργία του εντέρου και δίνοντας τροφή στα καλά βακτήρια».

Σίδηρος

Άλλες τροφές με τις ίδιες αυτές θετικές ιδιότητες είναι το φυσικό γιαούρτι, τα τουρσιά και το ξινολάχανο.

Μαύρη σοκολάτα για να έχεις τη σωστή διάθεση!

«Η σοκολάτα περιέχει αρκετές ουσίες που σου φτιάχνουν τη διάθεση» εξηγεί η Marilyn Glenville. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται η φαινυλεθυλαμίνη, η οποία δρα ως εγκεφαλικός νευροδιαβιβαστής και επηρεάζει τη διάθεση και την αίσθηση της ευχαρίστησης που νιώθεις.

Φάε λίγη σοκολάτα

Η σοκολάτα περιέχει επίσης μαγνήσιο, ένα από τα θρεπτικά συστατικά που απαιτούνται για την παραγωγή της σεροτονίνης, της βασικής ορμόνης που ευθύνονται για την καλή διάθεση».

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i