7 τροφές για λαμπερό δέρμα 365 ημέρες το χρόνο από τη διατροφολόγο

Βάζουμε στο καθημερινό μας πρόγραμμα αυτές τις τροφές για υγιή και λαμπερή επιδερμίδα.

16.06.2020

εχεις διαβασει

τροφές για λαμπερό δέρμα

Aπό τη Δήμητρα Γλυνού, Κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο, cibus.gr

Οι καλοκαιρινές μέρες έχουν μπει για τα καλά και όλοι αναζητάμε τις βόλτες στον ήλιο. Ποιες είναι οι συνέπειες για το δέρμα σου όμως; Οι άνθρωποι που καταναλώνουν πολλή ζάχαρη, λιπαρά τρόφιμα ή πράγματα που επιταχύνουν τη διαδικασία γήρανσης μπορούν να καταστρέψουν κολλαγόνο και να επηρεάσουν το δέρμα σου.

Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν πολλά τρόφιμα διαθέσιμα για να σε βοηθήσουν να ανακάμψεις από την υπερβολική έκθεση στον ήλιο και να έχεις λαμπερή επιδερμίδα. Σκέψου φρέσκα φρούτα και λαχανικά, καθώς και υγιή λίπη. Επίσης προτείνεται η μείωση της ζάχαρης, διότι μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση του δέρματος, να προκαλέσει περισσότερες ρυτίδες και να κάνει το δέρμα σου να φαίνεται θαμπό.

Η καλύτερη επιδερμίδα που είχαμε ποτέ σε 7 βήματα

Αυτές είναι οι 7 τροφές για λαμπερό δέρμα 365 ημέρες το χρόνο:

Παπάγια

Η παπάγια είναι ένα τρόφιμο που προορίζεται για πολλά προϊόντα περιποίησης του δέρματος, από απολέπιση προσώπου έως μάσκες. Είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό καθώς είναι πλούσιο σε βιταμίνη C , κάτι που θα σου δώσει μεγαλύτερη προστασία έναντι των ελευθέρων ριζών που καταστρέφουν τα κύτταρα. Η βιταμίνη C μπορεί επίσης να βοηθήσει στην επιδιόρθωση του ιστού του δέρματος, καθώς είναι ένα βασικό θρεπτικό συστατικό που απαιτείται για την παραγωγή κολλαγόνου, που είναι μια πρωτεΐνη που δίνει στο δέρμα τη δύναμη και την ελαστικότητά του.

Αβοκάντο

Εδώ είναι ένας άλλος λόγος για να το λατρέψεις. Το αβοκάντο θα σου δώσει υψηλά επίπεδα βιταμίνης Ε, η οποία θα αντιστρέψει τις ελεύθερες ρίζες και την οξειδωτική βλάβη στο δέρμα. Έχει επίσης καλά λιπαρά οξέα, τα οποία βοηθούν στην καλύτερη ενυδάτωσης του δέρματος . Θα κάνει το δέρμα να λάμπει και να φαίνεται πιο φρέσκο ​​χωρίς να φράζει το δέρμα. Πολλές μελέτες έχουν δείξει ακόμη και ότι η βιταμίνη C και η βιταμίνη Ε σε συνδυασμό βοηθούν στην προστασία από την υπεριώδη βλάβη.

Σπόροι κάνναβης

Τα έλαια και τα λιπαρά τρόφιμα μπορούν να γίνουν ο καλύτερος φίλος του δέρματός σου. Τα καλά λιπαρά που βρίσκονται στους σπόρους κάνναβης βοηθούν στην ενυδάτωση του δέρματος. Περιέχουν επίσης α-λινολενικό οξύ, μέλος της οικογένειας των ω-3 λιπαρών οξέων, το οποίο επίσης φαίνεται να σχετίζεται με την βελτίωση της υγείας του δέρματος.

Οστρακοειδή

Ο ψευδάργυρος είναι ένα βασικό συστατικό του αντηλιακού. Εκτός από την ικανότητα του να εμποδίζει την υπεριώδη ακτινοβολία, βοηθάει επίσης στην επούλωση πληγών και μπορεί να βοηθήσει στην βλάβη των κυττάρων. Τα οστρακοειδή είναι μια από τις καλύτερες πηγές ψευδάργυρου !

Πεπόνι

Ένα ζουμερό, ώριμο πεπόνι είναι μια δροσερή λύση για ένα γεύμα. Είναι μια εξαιρετική πηγή β-καροτίνη, ένα αντιοξειδωτικό που βοηθά στην προστασία του σώματος από βλαβερές ελεύθερες ρίζες. Τα σώματά μας μετατρέπουν το β-καροτένιο σε βιταμίνη Α, η οποία βοηθά στην ανάπτυξη και επιδιόρθωση ιστών του σώματος όπως το δέρμα.

Σαρδέλες

Οι σαρδέλες χρησιμοποιούνται σε προϊόντα περιποίησης του δέρματος γιατί είναι χρήσιμες για τη σύνθεση κολλαγόνου. Είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή ω-3 λιπαρών οξέων που βοηθούν στην προστασία του δέρματος και στην διατήρηση υγιούς επιδερμίδας.

Νερό

Όταν αναφερόμαστε στο νερό δεν έχουμε στο μυαλό μας πως είναι τρόφιμο, όμως υπάρχουν πολλά τρόφιμα τα οποία έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αυτό. Η σωστή ενυδάτωση είναι απαραίτητη για την καλή υγεία. Το καλά ενυδατωμένο δέρμα φαίνεται πιο σφριγηλό και πιο υγιές. Επέλεξε τρόφιμα όπως φρούτα και λαχανικά τα οποία είναι πλούσια σε νερό. Το αγγούρι και το καρπούζι είναι δυο τρόφιμα τα οποία σίγουρα μπορείς να συμπεριλάβεις στην διατροφή σου.

Οι 4 must κινήσεις για λάμψη στο δέρμα

[related id="505226"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece