Τα top μπαχαρικά που μειώνουν το λίπος στην κοιλιά!

Πρόσθεσε αυτά τα μπαχαρικά στα γεύματά σου, δώσε ώθηση στο μεταβολισμό και μείωσε το λίπος στην κοιλιά. Ιδού τα πρώτα πέντε.

22.09.2016

εχεις διαβασει

1. Μπαχαρικά που μειώνουν το λίπος στην κοιλιά: Τζίντζερ

Παρότι αυτό το αρωματικό μπαχαρικό είναι γενικά γνωστό για την ανακούφιση που προσφέρει σε ένα πονεμένο στομάχι, μπορεί επίσης να βοηθήσει και στην απώλεια λίπους. «Το τζίντζερ είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό και είναι γεμάτο με καψαϊκίνη, το ίδιο συστατικό που κάνει καυτερές τις καυτερές πιπεριές», λέει η διαιτολόγος Shira Lenchewski.

«Μελέτες έχουν βρει ότι η καψαϊκίνη μπορεί να επιταχύνει προσωρινά το μεταβολισμό με αποτέλεσμα αυξημένη καύση θερμίδων». Μια μελέτη που έχει δημοσιευτεί στην επιθεώρηση Metabolism βρήκε πως το τζίντζερ, «ενισχύει τη θερμική δράση των τροφών και προωθεί την αίσθηση πληρότητας».

Αυτό το μπαχαρικό μπορεί να προστεθεί στο τσάι, σε ντρέσινγκ για σαλάτες (όπως π.χ. ντρέσινγκ με τζίντζερ και πορτοκάλι) και σάλτσες (σκέψου μια σάλτσα με φιστίκι και τζίντζερ πάνω από ένα τηγανητό πιάτο».

2. Μπαχαρικά που μειώνουν το λίπος στην κοιλιά: Μαϊντανός

Μσϊντανός

Θεωρείται ως η πιο δημοφιλής γαρνιτούρα στον κόσμο και η αλήθεια είναι πως αυτό το πράσινο μυρωδικό μπορεί να κάνει περισσότερα απ’ ότι να προσθέσει απλά χρώμα σε ένα πιάτο. Πρόσφατη έρευνα από Μαλαισιανούς επιστήμονες αποκαλύπτει πως τα αντιοξειδωτικά στο μαϊντανό μπορεί να βελτιώσουν το μεταβολισμό του ήπατος.

Πώς λοιπόν αυτό επηρεάζει το βάρος σου;

Το συκώτι, που είναι ο μεγαλύτερος αδένας στον οργανισμό σου και βρίσκεται δεξιά από το στομάχι, είναι ζωτικής σημασίας για την πέψη και το μεταβολισμό, ενώ παράλληλα αποθηκεύει θρεπτικά στοιχεία για τον οργανισμό.

Έτσι, ένα συκώτι που δεν λειτουργεί καλά, ένα συκώτι γεμάτο λίπος, μπορεί να δημιουργήσει ως αποτέλεσμα έναν πιο αργό μεταβολισμό – και την αύξηση του βάρους.

Πασπάλισε μαϊντανό σε σούπες, ντιπς, σάλτσες τομάτες και pesto, καθώς και σε ψητά ψάρια, πουλερικά και κρέας.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Συνδυασμοί τροφών
Συνδυασμοί τροφών: Γιατί η πρωτεΐνη και η ζάχαρη δεν πάνε μαζί;

Ένας από τους συνδυασμούς που θα πρέπει να αποφεύγεις

5 λόγοι να φας κολοκύθα ΤΩΡΑ (ναι, ξεκινάει η εποχή της!)

5 λόγοι που η κολοκύθα είναι ένα πολύ θρεπτικό λαχανικό με λίγες θερμίδες

Ταϊλανδέζικη σαλάτα
Ταϊλανδέζικη σαλάτα στο φούρνο με λαχανικά! Δοκίμασέ την!

Όταν ψήσεις τα λαχανικά, η σαλάτα αποκτά βαθύτερο χρώμα αλλά και τραγανή υφή

#shapegreece