Τα top μπαχαρικά που μειώνουν το λίπος στην κοιλιά!

Πρόσθεσε αυτά τα μπαχαρικά στα γεύματά σου, δώσε ώθηση στο μεταβολισμό και μείωσε το λίπος στην κοιλιά. Ιδού τα πρώτα πέντε.

22.09.2016

εχεις διαβασει

1. Μπαχαρικά που μειώνουν το λίπος στην κοιλιά: Τζίντζερ

Παρότι αυτό το αρωματικό μπαχαρικό είναι γενικά γνωστό για την ανακούφιση που προσφέρει σε ένα πονεμένο στομάχι, μπορεί επίσης να βοηθήσει και στην απώλεια λίπους. «Το τζίντζερ είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό και είναι γεμάτο με καψαϊκίνη, το ίδιο συστατικό που κάνει καυτερές τις καυτερές πιπεριές», λέει η διαιτολόγος Shira Lenchewski.

«Μελέτες έχουν βρει ότι η καψαϊκίνη μπορεί να επιταχύνει προσωρινά το μεταβολισμό με αποτέλεσμα αυξημένη καύση θερμίδων». Μια μελέτη που έχει δημοσιευτεί στην επιθεώρηση Metabolism βρήκε πως το τζίντζερ, «ενισχύει τη θερμική δράση των τροφών και προωθεί την αίσθηση πληρότητας».

Αυτό το μπαχαρικό μπορεί να προστεθεί στο τσάι, σε ντρέσινγκ για σαλάτες (όπως π.χ. ντρέσινγκ με τζίντζερ και πορτοκάλι) και σάλτσες (σκέψου μια σάλτσα με φιστίκι και τζίντζερ πάνω από ένα τηγανητό πιάτο».

2. Μπαχαρικά που μειώνουν το λίπος στην κοιλιά: Μαϊντανός

Μσϊντανός

Θεωρείται ως η πιο δημοφιλής γαρνιτούρα στον κόσμο και η αλήθεια είναι πως αυτό το πράσινο μυρωδικό μπορεί να κάνει περισσότερα απ’ ότι να προσθέσει απλά χρώμα σε ένα πιάτο. Πρόσφατη έρευνα από Μαλαισιανούς επιστήμονες αποκαλύπτει πως τα αντιοξειδωτικά στο μαϊντανό μπορεί να βελτιώσουν το μεταβολισμό του ήπατος.

Πώς λοιπόν αυτό επηρεάζει το βάρος σου;

Το συκώτι, που είναι ο μεγαλύτερος αδένας στον οργανισμό σου και βρίσκεται δεξιά από το στομάχι, είναι ζωτικής σημασίας για την πέψη και το μεταβολισμό, ενώ παράλληλα αποθηκεύει θρεπτικά στοιχεία για τον οργανισμό.

Έτσι, ένα συκώτι που δεν λειτουργεί καλά, ένα συκώτι γεμάτο λίπος, μπορεί να δημιουργήσει ως αποτέλεσμα έναν πιο αργό μεταβολισμό – και την αύξηση του βάρους.

Πασπάλισε μαϊντανό σε σούπες, ντιπς, σάλτσες τομάτες και pesto, καθώς και σε ψητά ψάρια, πουλερικά και κρέας.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

δίαιτα για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός
Οι 10 κινήσεις για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός και η διατροφή που τον ενισχύει

Κάθε χρόνος που περνά μειώνει σταδιακά την ικανότητα του οργανισμού να καίει θερμίδες με την ίδια ταχύτητα. Να πώς θα διατηρήσεις τη φλόγα

κοιλιά εγκυμοσύνη αδυνάτισμα γονιμότητα υγεία μαμά
Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Απόφυγε αυτές τις τροφές!

Εκτός από τις καθιερωμένες ασκήσεις, υπάρχουν και μερικές τροφές που πρέπει να αποφεύγεις αν θες καλλίγραμμη κοιλιά.

Η δίαιτα των μονάδων και γιατί να (μην) την κάνεις

Άλλη μια μόδα που φαίνεται να κερδίζει έδαφος στο διαδίκτυο, είναι η δίαιτα των μονάδων. Πώς την αξιολογεί, όμως, η διαιτολόγος;

τροφές χωρίς λιπαρά
Τροφές χωρίς λιπαρά, λακτόζη, γλουτένη, ζάχαρη: Ποιες μας αφορούν πραγματικά;

Σε ποιες περιπτώσεις πρέπει πραγματικά να ακολουθείς αυτούς τους περιορισμούς;

Δίαιτα εξπρές 5 ημερών ενάντια στο φούσκωμα! Το πρόγραμμα διατροφής για επίπεδη κοιλιά

Δοκίμασε αυτή τη δίαιτα εξπρές 5 ημερών που περιλαμβάνει διατροφή και άσκηση και θα σε δείξει πιο λεπτή μέσα σε 5 μέρες

6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!

Το να τρως ανάμεσα στα γεύματα δεν χρειάζεται να είναι κακό για την περιφέρεια της μέσης σου. Ιδού 6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ σου για να χάσεις βάρος

#shapegreece