Τι να βάλεις μέσα σε τραγανές τορτίγιες (τοστάδας) για ένα σούπερ υγιεινό γεύμα

Τι είναι η τοστάδα; Τραγανή τορτίγια γεμάτη πολλά υλικά από πάνω. Συνήθως είναι υπερβολικά λιπαρή και με πολλές θερμίδες θερμίδες. Εμείς φτιάχνουμε την υγιεινή εκδοχή!

spicy-bean-tortillas-with-corn-salsa-and-avocado-picture-id622442874 OksanaKiian

Γρήγορο tostada bar: Πάρε τραγανές τορτίγιες και σερβίρισε στο τραπέζι μπολάκια με διάφορα υλικά για γέμιση. Μην περιοριστείς στις μεξικάνικες γεύσεις – το κατσικίσιο τυρί και το τουρσί θα σε εκπλήξουν ευχάριστα.

1. Φτιάξε τη βάση

Πασπάλισε τορτίγιες καλαμποκιού με ψιλό αλάτι και ψήσ’ τες στο γκριλ, στο φούρνο ή στα μικροκύματα μέσα σε χαρτί κουζίνας για διαστήματα των 30 δευτερολέπτων, μέχρι να γίνουν τραγανές.

2. Ετοίμασε τα φρέσκα υλικά

  • Πράσινα: Ρόκα, baby kale, σπανάκι, κομμένο νεροκάρδαμο, ασιατικό mizuna, λεπτές φέτες bok choy, βαλεριάνα.
  • Τραγανά: Κομμένο λάχανο, λευκό, κόκκινο ή ό,τι βρεις στην αγορά, ραπανάκι σε φέτες, ρίζα jicama σε κύβους, βελγικό αντίδι, τριμμένο παντζάρι, φέτες σέλερι, αγγουράκια, μπαστουνάκια πιπεριάς.
  • Γλυκά: Φέτες μάνγκο, φράουλες και ανανάς σε κύβους, φέτες μήλου, φέτες βανίλιας και ροδάκινου, κεράσια χωρίς κουκούτσια.

3. Πρόσθεσε πρωτεΐνη

  • Αβγά: Ομελέτα, τηγανητά, βραστά, ποσέ.
  • Όσπρια: Καρυκευμένα, πουρέ ή μαριναρισμένα.
  • Τόφου: Μαριναρισμένους κύβους.
  • Θαλασσινά: Ψητές ή βραστές γαρίδες, τηγανητό λευκό ψάρι. Κρέας: Ψητό φιλέτο, μοσχαρίσιο στήθος ή ψαρονέφρι σε φέτες, μπουκιές μαγειρεμένου κοτόπουλου ή χοιρινού.

4. Από πάνω

  • Τυρί: Τριμμένη φέτα, κατσικίσιο τυρί ή ισπανικό τυρί Cotija, τριμμένο τσένταρ, γραβιέρα ή γκούντα, ξύσματα παρμεζάνας, κεφαλογραβιέρα ή πεκορίνο, φρέσκια μοτσαρέλα, ξινομυζήθρα ή φρέσκο ιταλικό τυρί burrata.
  • Κάτι κρεμώδες: Ξινή κρέμα, μουστάρδα, κεφίρ, γιαούρτι (σκέτο ή με μυρωδικά) ή ταχίνι.
  • Τραγανό: Ψημένους και αλατισμένους ηλιόσπορους, ψιλοκομμένα φιστίκια ή αμύγδαλα, καβουρδισμένο σουσάμι.
  • Πικάντικο: Πράσινη salsa, salsa ντομάτας, πουρέ τσίλι, harissa, νιφάδες μπούκοβου, ψιλοκομμένες πιπεριές chipotles σε σάλτσα ντομάτας, κίμτσι.

Διάβασε επίσης: Η ιδανική διατροφή για κάψιμο λίπους (επιλογές για πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό)

Διάβασε επίσης: Πώς θα κάνεις υγιεινή διατροφή χωρίς να ξοδεύεις πολλά; 10 έξυπνες ιδέες για να βάλεις πρόγραμμα!

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i