Θέλω γλυκό στη νηστεία, τι να φάω; H διαιτολόγος προτείνει τα καλύτερα γλυκά

Αναζητάς κάτι γλυκό στη νηστεία; Η Αγγελική Μοράρη προτείνει τις πιο υγιεινές γλυκές επιλογές αν νηστεύεις, αλλά δεν θέλεις κάτι με πολλές θερμίδες.

13.03.2019

Γράφει: Επιστημονικός Συνεργάτης Shape

εχεις διαβασει

Θέλω γλυκό στη νηστεία, τι να φάω; H διαιτολόγος προτείνει τα καλύτερα γλυκά

Από την Αγγελική Μοράρη, Επιστήμονας Τροφίμων & Διατροφής (BSc), MSc στην Κλινική διαιτολογία, nutritipsbyaggelikimorari.wordpress.com

Καλό είναι να θυμάσαι ότι έχει σημασία η ποσότητα των παρακάτω επιλογών, έτσι ώστε να μην ξεφύγεις «θερμιδικά».

Διάβασε επίσης: Τα διατροφικά μυστικά της νηστείας για να αποφύγεις ελλείψεις σε θρεπτικά συστατικά

  • Φτιάξε ένα ρόφημα κακάο με φυτικό γάλα. Βράσε για παράδειγμα ένα φλιτζάνι γάλα αμυγδάλου με 1 κουταλάκι του γλυκού σκόνη κακάο χωρίς ζάχαρη και πιες ένα σοκολατένιο ρόφημα.
  • 1-2 φορές την εβδομάδα (λόγω υψηλού θερμιδικά φορτίου) μπορείς να καταναλώσεις μια μικρή συσκευασία χαλβά από αυτές που υπάρχουν στο εμπόριο των 40 γρ. που περιέχει περίπου 210 θερμίδες. Λόγω του σουσαμιού αλλά και των ξηρών καρπών που συνήθως περιέχει συγκαταλέγεται πρώτος στις λίστες των θρεπτικών και διατροφικά σημαντικών τροφών κατά την περίοδο της νηστείας.
  • Επίσης μία άλλη θρεπτική και νηστίσιμη επιλογή είναι το παστέλι. Αγόρασε τη μικρή συσκευασία και διάβασε στην διατροφική ετικέτα εάν περιέχει ζάχαρη. Αποτελεί καλή επιλογή πριν και μετά την προπόνηση, τον εργαζόμενο στη δουλειά και όποιον επιθυμεί να τρέφεται σωστά. Πλέον μπορείς να βρεις στην αγορά και το μελεκούνι της Ρόδου, το οποίο είναι ένα παραδοσιακό και υγιεινό γλύκισμα με υψηλή διατροφική αξία. Βασικά του συστατικά είμαι το μέλι, το πορτοκάλι, το σουσάμι, ολόκληρα αμύγδαλα, διάφορα μπαχαρικά και δεν περιέχει ζάχαρη! Επίλεξε ως απογευματινό σνακ μία συσκευασία των 30 γρ. που αποδίδει περίπου 137 θερμίδες.
  • Κόψε μισή μπανάνα πασπάλισε τη με λίγο φυστικοβούτυρο και 1 τετράγωνο μαύρη σοκολάτα με στέβια.
  • Αν σου αρέσει το ταχίνι μπορείς να λιώσεις μαύρη σοκολάτα με στέβια σε μπεν μαρί και να την ανακατέψεις σε λίγο ταχίνι ολικής το οποίο προηγουμένως έχεις ανακατέψει με μέλι και να φτιάξεις το δικό σου ταχίνι με σοκολάτα. Μπορείς να το αλείψεις σε δύο φρυγανιές ολικής ή 2 ρυζογκοφρέτες ή 1 φέτα ψωμί ολικής με 2 κουταλάκια του γλυκού από το μείγμα.
  • Άλλη μία γλυκιά επιλογή είναι να λιώσεις λίγη μαύρη σοκολάτα με στέβια σε μπεν μαρί και να την πασπαλίσεις σε 2 φρούτα της επιλογής σου!

Διάβασε επίσης: 15 πηγές φυτικής πρωτεΐνης για τη νηστεία ή αν είσαι vegetarian

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.