6 ιδέες για υγιεινό πρωινό από τη Χριστίνα Μπόμπα

Η σύντροφος του Σάκη Τανιμανίδη αγαπά την υγιεινή διατροφή και μας δίνει τις ιδέες της

18.08.2019

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

ιδέες για πρωινό διαίτης

Η Χριστίνα Μπόμπα διαθέτει, αναμφίβολα, ένα από τα πιο εντυπωσιακά σώματα της ελληνικής showbiz. Η σύντροφος του διάσημου παρουσιαστή γυμνάζεται σχεδόν καθημερινά, με τη yoga να είναι το αγαπημένο της είδος workout, ενώ παράλληλα ακολουθεί και μια σούπερ υγιεινή διατροφή, μέρη της οποίας μοιράζεται συχνά μέσα από τα social media της.

Δες επίσης: Πώς τρώγεται ο λιναρόσπορος; Τρόποι για να τον εντάξεις στη διατροφή σου από την Κωνσταντίνα Μερκούρη

Ανάμεσα στα γεύματα που μοιράζεται στα stories της κατά καιρούς, είναι και τα πρωινά της γεύματα και, με τον τρόπο αυτό, μας δίνει μερικές τέλειες ιδέες για υγιεινό πρωινό διαίτης. Δες παρακάτω 6 συνδυασμούς που μπορείς να κάνεις και εσύ!

Ιδέες για υγιεινό πρωινό: 6 συνδυασμοί από τη Χριστίνα Μπόμπα:

Γιαούρτι + μπανάνες + μούρα + δημητριακά + αμύγδαλα σε φέτες

ιδέες για πρωινό διαίτης

Τοστ + αυγά σε ομελέτα + αβοκάντο + φυσικός χυμός

Δες επίσης: Ποιο ψωμί είναι πιο υγιεινό; Αναλύουμε όλα τα είδη που θα βρεις στην αγορά

ιδέες για πρωινό διαίτης

Βρώμη + Μπανάνες + καρύδια pecan + γάλα αμυγδάλου

ιδέες για πρωινό διαίτης

Γιαούρτι + φρούτα + γκρανόλα

ιδέες για πρωινό διαίτης

Τοστ + αβοκάντο + αυγά σε ομελέτα + σαλάτα

ιδέες για πρωινό διαίτης

Βρώμη + γάλα αμυγδάλου + μπανάνες + δημητριακά + μαύρη σοκολάτα + μέλι + καρύδια + κανέλα

ιδέες για πρωινό διαίτης

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece