Πώς θα κάνω Μεσογειακή διατροφή: Οι βασικές τροφές για να βάλεις στο πρόγραμμά σου

Μία από τις πιο δημοφιλείς αλλά και ολοκληρωμένες διατροφές

05.07.2018

εχεις διαβασει

Μεσογειακή διατροφή

Η ευεργετική δράση που έχει η παραδοσιακή Μεσογειακή διατροφή είναι πλέον γνωστή και επιβεβαιωμένη από αμέτρητες έρευνες. Αποτελεί ένα βασικό κλειδί για την καλή υγεία του καρδιοαγγειακού σου συστήματος, είναι ικανή να μειώσει το ενδεχόμενο εμφάνισης καρκίνου αλλά και διατηρεί στα σωστά επίπεδα την «καλή» χοληστερίνη.

Δες επίσης:Χορτοφαγικά μπιφτέκια με παντζάρι και κινόα από τη διατροφολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Εμπνευσμένη από τα προϊόντα που ευδοκιμούν στη Μεσόγειο και δημιουργημένη με βάση τη διατροφή των χωρών που βρίσκονται στα παράλιά της, είναι από τις διατροφές που είναι εύκολο να υιοθετήσεις, καθώς καταναλώνεις τροφές που καλλιεργούνται στη χώρα μας και έτσι καταφέρνεις να διατηρείς την εντοπιότητα των τροφών που βάζεις στο πιάτο σου (που αποτελεί και σημαντικό σημείο σε κάθε διατροφή).

Ποιες είναι οι τροφές που θα πρέπει να καταναλώνεις περισσότερο και ποιες λιγότερο, αν θέλεις να ακολουθήσεις την παραδοσιακή μεσογειακή διατροφή;

Σύμφωνα με την μεσογειακή διατροφή και πυραμίδα, αυτές είναι οι τροφές που θα πρέπει να καταναλώνεις περισσότερο (αλλά και λιγότερο):

Δες επίσης: Χορτοφαγική vegan πίτσα με τυρί από κάσιους, σάλτσα pesto και λαχανικά

Σε ποιες τροφές συστήνεται υψηλή κατανάλωση στη μεσογειακή διατροφή

Σε ποιες τροφές συστήνεται μέτρια προς υψηλή κατανάλωση στη μεσογειακή διατροφή

Ψαριού

Σε ποιες τροφές συστήνεται μέτρια κατανάλωση στη μεσογειακή διατροφή

Κρασιού

Σε ποιες τροφές συστήνεται χαμηλή κατανάλωση στη μεσογειακή διατροφή

  • Γαλακτοκομικών προϊόντων
  • Κρέατος και των προϊόντων του

Οι 8 νέοι κανόνες της Μεσογειακής Διατροφής: πλήρες γάλα, τουρσί και οι φυτικές ίνες που χαρίζουν υγιές σώμα

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πώς τα ω-3 λιπαρά οξέα δρουν θετικά στη διάθεση; Η διατροφολόγος εξηγεί

Η αύξηση ω-3 λιπαρών οξέων, πέρα απο το πλήθος ευεργετικών ιδιοτήτων που παρέχει στον οργανισμό, δρα θετικά στην καλή ψυχική υγεία των ανθρώπων.

Μεσογειακή διατροφή για γερή καρδιά: Αυτές είναι οι καλύτερες τροφές που πρέπει όλοι να τρώμε

Θεωρείται το μυστικό για την μακροζωία λόγω του ότι οι καρδιολογικές παθήσεις μπορούν να αντιμετωπιστούν πιο αποτελεσματικά με τη μεσογειακή διατροφή.

7 τροφές να φας αν έχεις στομαχικές διαταραχές

Ποιες τροφές μπορείς να καταναλώσεις όταν έχεις προβλήματα όμως εμετούς, διάρροια και πόνο στο στομάχι.

4 super ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΠΑΓΩΤΟ φτιαγμένο μόνο από μπανάνα (χωρίς αυγά και αφάνταστα light!)

Κι όμως, βρήκαμε τις καλύτερες συνταγές για παγωτό, φτιαγμένες μόνο με μπανάνα χωρίς καθόλου γάλα, αυγά ή παγωτομηχανή. Δοκίμασέ τες!

Γκουρμέ πεντανόστιμα σνακ για δίαιτα από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου μέχρι 160 θερμίδες!

Αυτά είναι τα ιδανικά σνακ για δίαιτα που όχι μόνο θα σε χορτάσουν αλλά και θα σε γεμίσουν απόλαυση με λίγες θερμίδες!

Πώς θα χάσω λίπος και όχι μυς; Η Δρ Μαρία Ψωμά μας δίνει τα μικρά μυστικά!

Υιοθέτησε τη δίαιτα εκείνη που θα σε οδηγήσει σε ένα υγιές βάρος και θα σε βοηθήσει να κάψεις λίπος οριστικά.

#shapegreece