Πώς θα κάνω Μεσογειακή διατροφή: Οι βασικές τροφές για να βάλεις στο πρόγραμμά σου

Μία από τις πιο δημοφιλείς αλλά και ολοκληρωμένες διατροφές

05.07.2018

εχεις διαβασει

Μεσογειακή διατροφή

Η ευεργετική δράση που έχει η παραδοσιακή Μεσογειακή διατροφή είναι πλέον γνωστή και επιβεβαιωμένη από αμέτρητες έρευνες. Αποτελεί ένα βασικό κλειδί για την καλή υγεία του καρδιοαγγειακού σου συστήματος, είναι ικανή να μειώσει το ενδεχόμενο εμφάνισης καρκίνου αλλά και διατηρεί στα σωστά επίπεδα την «καλή» χοληστερίνη.

Δες επίσης:Χορτοφαγικά μπιφτέκια με παντζάρι και κινόα από τη διατροφολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Εμπνευσμένη από τα προϊόντα που ευδοκιμούν στη Μεσόγειο και δημιουργημένη με βάση τη διατροφή των χωρών που βρίσκονται στα παράλιά της, είναι από τις διατροφές που είναι εύκολο να υιοθετήσεις, καθώς καταναλώνεις τροφές που καλλιεργούνται στη χώρα μας και έτσι καταφέρνεις να διατηρείς την εντοπιότητα των τροφών που βάζεις στο πιάτο σου (που αποτελεί και σημαντικό σημείο σε κάθε διατροφή).

Ποιες είναι οι τροφές που θα πρέπει να καταναλώνεις περισσότερο και ποιες λιγότερο, αν θέλεις να ακολουθήσεις την παραδοσιακή μεσογειακή διατροφή;

Σύμφωνα με την μεσογειακή διατροφή και πυραμίδα, αυτές είναι οι τροφές που θα πρέπει να καταναλώνεις περισσότερο (αλλά και λιγότερο):

Δες επίσης: Χορτοφαγική vegan πίτσα με τυρί από κάσιους, σάλτσα pesto και λαχανικά

Σε ποιες τροφές συστήνεται υψηλή κατανάλωση στη μεσογειακή διατροφή

Σε ποιες τροφές συστήνεται μέτρια προς υψηλή κατανάλωση στη μεσογειακή διατροφή

Ψαριού

Σε ποιες τροφές συστήνεται μέτρια κατανάλωση στη μεσογειακή διατροφή

Κρασιού

Σε ποιες τροφές συστήνεται χαμηλή κατανάλωση στη μεσογειακή διατροφή

  • Γαλακτοκομικών προϊόντων
  • Κρέατος και των προϊόντων του

Οι 8 νέοι κανόνες της Μεσογειακής Διατροφής: πλήρες γάλα, τουρσί και οι φυτικές ίνες που χαρίζουν υγιές σώμα

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Να γιατί ΠΡΕΠΕΙ να τρως (ή να πίνεις) ένα ρόδι τη μέρα όσο τα βρίσκεις!

Βάλε το ρόδι στη διατροφή σου και γνώρισε καλύτερα τις ιδιότητες και τα οφέλη που πρέπει να μπουν στη ζωή σου (και όχι μόνο την πρωτοχρονιά).

Βρώμη από το βράδυ χωρίς μαγείρεμα ή overnight oats που θυμίζει γλυκιά πίτα με μύρτιλλα

Βρώμη από το βράδυ, φτιαγμένη με γάλα, που δεν χρειάζεται μαγείρεμα που που θα λατρέψεις τη γλυκιά γεύση από τα μύρτιλλα.

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό.

Οι συμβουλές του Jamie Oliver για να μαγειρεύεις τέλεια το κάθε φαγητό
Οι συμβουλές του Jamie Oliver για να μαγειρεύεις τέλεια το κάθε φαγητό

Όλα τα κόλπα για να γίνεις άρχοντας στην κουζίνα

Εχεις λιγούρα για πατατάκια και αλμυρά; Να τι σημαίνει αν ο οργανισμός σου επιζητά αλάτι

Η λιγούρα για πατατάκια κρύβει την ανάγκη του οργανισμού σου για αλάτι. Πότε όμως ο οργανισμός σου έχει ανάγκη από αλάτι;

#shapegreece