Ψητά κολοκυθάκια με παρμεζάνα, κουκουνάρι και βασιλικό

Συνταγή για υπέροχα ψητά κολοκυθάκια με παρμεζάνα.

700_RU298183 Sang An

Για 6 μερίδες

Χρόνος προετοιμασίας: 10 λεπτά

Συνολικός χρόνος: 15 λεπτά

Υλικά

2-3 μέτρια κολοκυθάκια (αν βρεις κίτρινα της ποικιλίας summer squash δοκίμασέ τα) - περίπου 500 γρ.

1 κ.σ. εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, συν λίγο για να περιχύσεις τη σαλάτα σου

θαλασσινό αλάτι

φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 13 πράγματα που πρέπει να ξέρεις να κάνεις στην κουζίνα μέχρι τα 25!

30 γρ. παρμεζάνα

3 κ.σ. φύλλα φρέσκου βασιλικού

2 κ.σ. κουκουνάρι, καβουρδισμένο

1 λεμόνι

Εκτέλεση

Προθέρμανε το γκριλ σε δυνατή φωτιά. Κόψε τις άκρες από τα κολοκυθάκια και μετά κόψε τα κατά μήκος και σε λοξές ροδέλες.

Ανακάτεψε τα κολοκύθια με το ελαιόλαδο και μια γενναιόδωρη πρέζα αλάτι και πιπέρι. Αράδιασέ τα στη ζεστή σχάρα του γκριλ, με την κομμένη πλευρά προς τα κάτω, και ψήσε τα γυρίζοντάς τα μία φορά μέχρι να σχηματιστούν οι γραμμές από τη σχάρα και να μαλακώσουν λίγο, 4-5 λεπτά. Μετάφερέ τα σε μια πιατέλα σερβιρίσματος και αλατοπιπέρωσέ τα.

Χρησιμοποίησε τον αποφλοιωτή λαχανικών για να ξύσεις φλύδες παρμεζάνας πάνω από τα κολοκυθάκια. Κόψε με το χέρι τα φύλλα του βασιλικού και σκόρπισέ τα από πάνω, μαζί με τα κουκουνάρια. Ξύσε το λεμόνι κατευθείαν από πάνω, περίχυσε με ελαιόλαδο και σέρβιρε.

Διατροφική αξία ανά μερίδα

90 θερμίδες, 7 γρ. λιπαρά (1,4 γρ. κορεσμένα), 163 mg νάτριο, 2 γρ. φυτικές ίνες, 4 γρ. πρωτεΐνη

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i