Πώς μπορείς να αδυνατίσεις τρώγοντας; Οι βασικοί κανόνες από την ειδικό

Πώς να αδυνατίσεις τρώγοντας; Η διατροφολόγος- διαιτολόγος Ανδρονίκη Πάντα, μας δίνει τους βασικούς κανόνες για να τα καταφέρουμε.

trogontas

Ευχαριστούμε την Ανδρονίκη Πάντα, διαιτολόγο- διατροφολόγο.

Iδού οι βασικοί κανόνες διατροφής για να αδυνατίσεις τρώγοντας:

Μην παραλείπεις ποτέ το πρωινό γεύμα: είναι από τα πιο σημαντικά γεύματα της ημέρας αν όχι το σημαντικότερο, επιβάλλεται να τρώμε το πρωί για να δώσουμε το ερέθισμα στον οργανισμό μας ότι ξυπνήσαμε και είμαστε έτοιμοι να δουλέψουμε και να αθληθούμε.

Τι μπορεί να περιέχει ένα υγιεινό και αντιοξειδωτικό πρωινό.

Γάλα με βρώμη, μέλι και cranberries χωρίς ζάχαρη.

Smoothies: γιαούρτι, μπανάνα, μέλι και σταφίδες.

2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως με ταχίνι και μέλι και 1 ποτήρι φρέσκο χυμό.

Εναλλακτικά, αυγό με τοστ με 1 φέτα τυρί 18% λιπαρά και 1 φρέσκο χυμό. Ο φρέσκος χυμός δεν είναι απαραίτητο να είναι μόνο από πορτοκάλι, αλλά μπορεί να είναι και από άλλα φρούτα, που πολύ εύκολα μπορείς να αλέσεις στο μπλέντερ με πάγο.

Μην ξεχνάς τα ενδιάμεσα γεύματα:

Όταν θέλουμε να αδυνατίσουμε, το πρώτο που συνήθως κάνουμε είναι να μένουμε νηστικοί, αλλά έτσι μπλοκάρουμε τον μεταβολισμό μας. Το καλύτερο είναι να καταναλώνουμε ελαφριά σνακ κατά την διάρκεια της ημέρας.

Φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη, μπάρες δημητριακών με μέλι είναι μικρά, εύκολα και ελαφριά γεύματα που μπορείς να καταναλώσεις κατά την διάρκεια της ημέρας ως πρόγευμα ή απογευματινό. Μια καλή επιλογή όταν είσαι σπίτι είναι και η φρουτοσαλάτα για να σου χαρίσει τις απαραίτητες βιταμίνες για υπέροχο δέρμα και σώμα.

Τα κύριο γεύμα την ημέρα πρέπει να είναι ένα!

Μεσημεριανό ή βραδινό. Σίγουρα είναι καλύτερα τις περισσότερες θερμίδες να τις παίρνουμε το μεσημέρι και όχι 3 ώρες πριν τον ύπνο, όμως αυτό δεν είναι πάντα εφικτό. Σε περίπτωση που κάποιος δουλεύει το μεσημέρι, μπορεί να καταναλώσει ένα ελαφρύ γεύμα στην δουλειά και να μεταφέρει το κύριο γεύμα του το βράδυ!

Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το φαγητό είναι ευχαρίστηση και πρέπει να το απολαμβάνουμε! Πάντα πρέπει να υπάρχει ισορροπία, στο γεύμα μας να περιέχεται πάντα σαλάτα εποχής, μια πηγή πρωτεΐνης από ψάρι, όσπρια, αυγά ή κρέας και μια πηγή υδατάνθρακα όπως μακαρόνια ολικής, πατάτα ή γλυκοπατάτα, ρύζι, καλαμπόκι, παξιμάδι κρίθινο.

Και φυσικά μην ξεχνάς το νερό:

Η επαρκή ενυδάτωση του οργανισμού, βοηθά να χάσουμε βάρος. Τις περισσότερες φορές που νομίζουμε ότι πεινάμε, στην πραγματικότητα διψάμε! Οπότε καλύτερα να καταναλώνουμε πρώτα νερό και μετά τροφή.

Τέλος, μην ξεχνάς να αθλείσαι, κάνοντας οποιαδήποτε μορφή άσκησης. Έστω μισή ώρα περπάτημα, τρείς φορές την εβδομάδα, θα ξυπνήσει τις ορμόνες της χαράς και της ευεξίας στον οργανισμό μας!

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i