Πώς να μην παχύνω με τόσους γάμους και βαπτίσεις; Η διατροφολόγος απαντά!

Η σεζόν γάμος- βάπτιση έχει ήδη ξεκινήσει. Το ερώτημα παραμένει ένα: «πώς να μην παχύνω» ανάμεσα σε τόσες κοινωνικές υποχρεώσεις;

shutterstock_465099656 Bogdan Sonjachnyj

Ταυτόχρονα με την προετοιμασία για την παραλία έχεις να αντιμετωπίσεις και τις προσκλήσεις για γάμους και βαφτίσεις.

Πώς να μην παχύνω με τόσες κοινωνικές υποχρεώσεις;

Το ένα γεύμα διαδέχεται το άλλο και είναι μεγάλη πρόκληση να μπορέσεις να διατηρήσεις το πλάνο της διατροφής σου χωρίς να φανείς περίεργη ή αντικοινωνική. Υπάρχουν ορισμένες οδηγίες τις οποίες καλό είναι να ακολουθήσεις για να τα καταφέρεις όλα.

Ιδού τι μας προτείνει η διαιτολόγος- διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου:

Το έχεις ξανακούσει, αλλά είναι σημαντικό να μην πηγαίνεις νηστική σε αυτές τις εκδηλώσεις. Παρ’ όλο που η πρώτη σκέψη είναι να κρατηθείς για να ισορροπήσεις τις θερμίδες της ημέρας, το ξέρεις και πιθανώς να το έχεις διαπιστώσει, πως δε θα είναι αποτελεσματικό. Η πείνα δε θα σε βοηθήσει να κάνεις λογικές επιλογές, τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά μπροστά σε έναν όμορφο μπουφέ.

Δε χρειάζεται το άλλο γεύμα της ημέρας να είναι πλήρες, μια σαλάτα που θα σου δώσει φυτικές ίνες που βοηθούν στον κορεσμό και σίγουρα ένα μικρό σνακ πριν να φύγεις από το σπίτι (πχ. φρούτο – ξηροί καρποί – γιαούρτι ή ένα smoothie) θα σε βοηθήσουν σημαντικά.

Φρόντισε να φορέσεις κάποιο ρούχο στο οποίο να αισθάνεσαι πολύ όμορφη και ιδανικά να είναι λίγο στενό.

Δεν είναι τυχαίο ότι οι γαλλίδες που φημίζονται για την καλή γραμμή τους λέγεται πως φορούν μια κορδέλα γύρω από τη μέση τους (κάτω από τα ρούχα), ώστε να έχουν ένα σαφές σημάδι για το πότε πρέπει να σταματήσουν να τρώνε.

Διάβασε επίσης: Τα 5 σίγουρα μυστικά των αδύνατων ανθρώπων

  • Όταν βρεθείς μπροστά στον μπουφέ πρέπει να είσαι ιδιαιτέρως επιλεκτική. Καλό είναι να κοιτάξεις πρώτα τι υπάρχει και μετά να διαλέξεις ό,τι πραγματικά σου αρέσει.
  • Για παράδειγμα δε χρειάζεται να φας τυρί φέτα ή ψωμί που μπορεί να τα έχεις καθημερινά στη διατροφή σου. Μπορείς όμως να δοκιμάσεις μια ιδιαίτερη σαλάτα ή κάποιο πιάτο που δεν το έχεις φάει ξανά.
  • Μόλις γεμίσεις το πιάτο σου (μια φορά) και αρχίσεις να τρως, δε χρειάζεται να καταναλώσεις κάποιο έδεσμα που δε σου αρέσει μόνο και μόνο επειδή το έχεις σερβίρει. Κανείς δε θα το προσέξει και δεν έχεις λόγο να παίρνεις μη γευστικές θερμίδες.

    Το ίδιο ισχύει και για την περίπτωση στην οποία το γεύμα είναι προκαθορισμένο. Καλό είναι να περιμένεις το κυρίως πιάτο και να αποφύγεις τα ορεκτικά.

  • Σίγουρα πάντως, δε χρειάζεται να τα φας όλα. Το κυρίως γεύμα επειδή αποτελείται συνήθως από πρωτεΐνη μαζί με λίγο συνοδευτικό είναι η καλύτερη επιλογή, ειδικά αν η εκδήλωση είναι βραδινή.

Διάβασε επίσης: Αδυνάτισμα τώρα! 9 συμβουλές για γυναίκες που δε θέλουν να κάνουν δίαιτα!

Σε περίπτωση που έχεις δύο καλέσματα το ίδιο σαββατοκύριακο, προσπάθησε να φας σε ένα από τα δύο το γλυκό και να μην έχεις φάει άλλο γλύκισμα μέσα στην εβδομάδα.

ΕΧΤRΑ Συμβουλές: 

  • Φρόντισε να μην υπερβάλλεις στην κατανάλωση αλκοόλ, πίνοντας ένα ποτήρι νερό ή ένα αναψυκτικό χωρίς ζάχαρη μεταξύ των ποτών.
  • Χόρεψε και κινήσου όσο περισσότερο μπορείς. Δεν έχεις πάει εξάλλου μόνο για το φαγητό αλλά και για να περάσεις όμορφα.
  • Αν παρ’ όλα αυτά δεν καταφέρεις να συνδυάσεις όλες τις παραπάνω οδηγίες, προσπάθησε να αντισταθμίσεις την ενεργειακή πρόσληψη τις επόμενες μέρες.
  • Μην το κάνεις όμως σύστημα ή σαν «προμελετημένο έγκλημα» γιατί είναι πολύ πιθανό στο τέλος της κάθε εβδομάδας να μην έχεις χάσει βάρος ή και να έχεις πάρει ανάλογα με το πώς θα το διαχειριστείς.

Ευχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο-Διατροφολόγο Χαροκοπείου πανεπιστημίου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο (ΚΕΚ), www.coachmydiet.wordpress.com 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i